افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

“چمدان” ایرانی در مسیر یونان

  • کد خبر : 30538
“چمدان” ایرانی در مسیر یونان

جشنواره فیلم کوتاه درام یونان DISFF در سال 1978 به همت مرکز فیلم شهر درام یونان با هدف ترویج و اشاعه هنر سینما به ویژه فیلم های کوتاه در یونان و خارج از کشور و ایجاد روحیه دوستی و همکاری آغاز به کار کرد. این جشنواره دو دهه است که به صورت ملی و از […]

جشنواره فیلم کوتاه درام یونان DISFF در سال 1978 به همت مرکز فیلم شهر درام یونان با هدف ترویج و اشاعه هنر سینما به ویژه فیلم های کوتاه در یونان و خارج از کشور و ایجاد روحیه دوستی و همکاری آغاز به کار کرد. این جشنواره دو دهه است که به صورت ملی و از سال 95 در سطح بین المللی برگزار می شود.

چهل و ششمین جشنواره فیلم کوتاه درام یونان امسال از 4 تا 10 سپتامبر (13 تا 19 شهریور 1402) در شهر درام یونان برگزار می شود و فیلم کوتاه «چمدان» از ایران با 13 فیلم دیگر در بخش دانشجویی قرار می گیرد. از کشورهای بلژیک، یونان، فرانسه، فیلیپین، آلمان، جمهوری چک، چین، کوبا، اسپانیا، کرواسی و لهستان رقابت خواهند کرد.

«چمدان» داستان مردی مهاجر را روایت می کند که دوباره سرزمینش را از دست می دهد.

میشم دامنزه، رضوان خدامی، النا سهامی و آوا مسلمخانی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته اند و پخش جهانی فیلم بر عهده شرکت پخش بین المللی فیلم بافر است.
بازیگران فیلم کوتاه «چمدان» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: آکو زندکریمی و سامان حسین پور، سرمایه گذار و تهیه کننده: فریبا عرب، تصویربردار: حامد بقائیان، مدیر صدابرداری: ایرج نوروزی، مدیر اجرایی و مدیر تولید: آرمین پورمحمد، تدوینگر. : سامان حسین پور، منشی صحنه: شکیلا معزی، طراح صحنه: آکو زندکریمی و سامان حسین پور، طراح صحنه و لباس: عارف شکری، طراح گریم: مهدی معینی، طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، طراح صحنه: سی جی: حسن ع نجفی، خسروی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: رها الدادی، دستیار تولید: مینا صادقی، گروه کارگردانی: شیما علی نیا و عارفه شکری، مدیر صحنه: میثم طلایی، کارگردان فیلمبرداری: ماشاالله رحمتی، گروه تصویربرداری: یوسف صفایی، حامد محمدی جعفر امیری، جرثقیل: رضا شعیسته، سینها موبیل: احمد صادقی، پشتیبانی فنی: محمد گودرزی، مدیر هنرمند: میلاد درساری، بخش تصاحب: امیرحسین قاسمی، ایمان بت شکن، عکاس: نازنین رضازاده، طراح گرافیک و پوستر: متین خاتون مشاور رسانه ای: علی کشاورز.

245245

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.