افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
5

چلنجر: برونکو 3 پیشنهاد دارد/ درهای بسته مذاکرات نیمه باز است! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 177224
چلنجر: برونکو 3 پیشنهاد دارد/ درهای بسته مذاکرات نیمه باز است!  – پرسپولیس نیوز

چلنجر وکیل برانکو در ایران درباره شرایط حضورش در تیم پرسپولیس صحبت کرد. در شرایطی که جایگاه نیمکت پرسپولیس مشخص نیست و سران این تیم به دنبال نظر برونکو هستند، رضا چلنجر، مترجم این کروات در گفت و گوی رادیویی درباره شرایط و نظر برانکو برای کمک صحبت کرد. ایران: «من هم اخبار و اظهارات […]

چلنجر وکیل برانکو در ایران درباره شرایط حضورش در تیم پرسپولیس صحبت کرد.

در شرایطی که جایگاه نیمکت پرسپولیس مشخص نیست و سران این تیم به دنبال نظر برونکو هستند، رضا چلنجر، مترجم این کروات در گفت و گوی رادیویی درباره شرایط و نظر برانکو برای کمک صحبت کرد. ایران: «من هم اخبار و اظهارات عجیبی دارم، همه جا می شنوم، اما هیچ کدام صحت ندارد؛ واقعیت این است که از طرف باشگاه یکی از اعضای هیئت مدیره به امارات سفر کرده و ملاقاتی داشته اند. یک معامله کلی بدون ذکر مبلغ و جزئیات بوده و حتی زمان ذکر نشده است.

وی ادامه داد: از دوشنبه تا چهارشنبه هیچ اتفاقی نیفتاد جز اینکه صدای آقای برانکو به عنوان پیام او مخابره شد. این هوش واقعی است و مصنوعی نیست. او همچنین گفت که به دلیل مشکلات شخصی با همسرش نمی تواند به ایران بیاید. باشگاه دیروز با من تماس گرفت. آقای پناهی که مسئول امور اداری و پشتیبانی باشگاه است به چلنجر گفت بیا چون وکیل برونکو هستی و وکالتت را بیاور و برای رفع مشکلات مالی برونکو از سال 2014 تا 2018 درخواستی بنویس.

چلنجر افزود: تعجب کردم. فکر کردم چی شده؟ 6 سال از حضور برونکو می گذرد و 9 سال از اولین تعهدی که در سال 2014 انجام شد می گذرد و هیچکس کاری انجام نداده است. داشتم با خودم دعوا می کردم. من رسیدم و بین 10 تا 12 رسید مختلف در سه قالب مختلف دیدم که ثابت می‌کرد اتوماسیون در مدتی که ذکر کردم پرداخت شده است. دیدم قسمت قابل بخشش صفر شده و واقعا گیج شدم. گفتم مگه میشه اینجوری؟ گفتند تمام شد!

مترجم سابق برانکو گفت: 6 مدیرعامل آمدند، هیچکس این کار را نکرد و می دانم که آقای درویش در 48 ساعت این کار را انجام داد. من بحث مالی ندارم که بگویم این پول از کجا آمده است. من تعجب می کنم که چند بار بازدید کرده ام، چند روز طول می کشد. چهارشنبه اتفاق افتاد و من برای شنبه درخواست نوشتم. به محض ورود به برانکو با فایل صوتی پیام دادم. خیلی هیجان زده بودم و صدایم خشن بود. گفتم معجزه اتفاق افتاده و نمی دانم چطور شد. به او گفتم که استاد تمام شده است و از شنبه می توانید به ایران سفر کنید.

وی در ادامه تاکید کرد: برانکو ابتدا پیام من را دید اما فقط عصر که دیدم به من پاسخ داد. او به من گفت که می دانم زحمت کشیده ای و باشگاه زحمت کشیده است و در قالب تمجید به صحبت هایش ادامه داد. بله و خیر دخیل نبودند و البته من همین الان به او اطلاع دادم که این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: نکته مذاکره فنی این است که وقتی مدیرعامل می رود بهتر است چون حق امضا دارد. من در ابتدا قرار نبود امضا کنم. آن هم در بحبوحه رقابت تیمش.

چلنجر در پیش بینی پاسخ برانکو پاسخ داد: برانکو در پیام صوتی که فرستاده بود در را محکم کوبید. در کاملا بسته بود و جایی برای سوال باقی نمی گذاشت. با خودم گفتم به دلیل عدم احترام و محبت 6-7 مدیر از این اتفاق کمی ناراحت شدم. با خودش گفت باید پولم را از فیفا بگیرم و تازه وضعیت مالیات حل شده است. احساس می کنم این حادثه دلیل عظمت این پیام است. او کسی نیست که بیاید و بخواهد این داستان را دوباره شروع کند مگر اینکه حقیقت را ببیند. فکر می کنم هنر آقای درویش بود که حلش کرد. این امر درها را تا حدی برای مذاکره باز کرد. این به این معنی نیست که می آید یا نه!

چلنجر درباره دیگر پیشنهادهای اروپایی و آسیایی برانکو توضیح داد: او در یک فرصت بی نظیر است، چند ماه پیش به من گفت که از اروپا پیشنهاد ملی دارد. بعدها دو پیشنهاد داخلی از آسیا شنیدم و در این بین اگر بتوانید یکی دو قدم با عمان جلو بروید، عمان شما را رها نمی کند. رسیدن به این مرحله برای عمان به معنای قهرمانی است.

وی در پایان گفت: وقتی به باشگاه رفتم ده بیست دقیقه ای با آقای درویش جلسه داشتم. یک دیدار صمیمانه و خوب که برای هواداران و من بسیار مفید بود. او اصرار داشت که شنبه راهی قطر شویم، اما من به او توصیه کردم که عجله نکند. می دانم که تیم بدون مربی است و هواداران نگران هستند، اما با اینکه حق با اوست، بی تدبیری است. برانکو برای دیدار با عربستان به عمان فکر می کند. عربستان تیم ضعیفی نیست و باید در زمان مناسب با آنها صحبت کنیم. امیدوارم عربستان را شکست دهند یا امتیازها طوری تقسیم شود که بتوانم جلو بروم. خوب نیست در این زمان به قطر رفت. بله، نه، بله، خوب، نه، پاسخی وجود ندارد. چون هیچ فکری پشتش نیست. حتی فدراسیون فوتبال عمان هم ممکن است او را متهم به مذاکره با تیم ایران کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)