افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

چرم و سرامیک و پارکت مکرر/ لوکس سازی از حمام تا پذیرایی با کفپوش اپوکسی

  • کد خبر : 160255
چرم و سرامیک و پارکت مکرر/ لوکس سازی از حمام تا پذیرایی با کفپوش اپوکسی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برای اینکه خانه به خانه ای جذاب تبدیل شود عناصر مهم زیادی در خانه وجود دارد و بس. آیا می دانید در هر خانه ای برخی عناصر ضروری و برخی دیگر نیمه ضروری وجود دارد؟ در واقع اصلاً از هیچ عنصری در خانه نمی توان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- برای اینکه خانه به خانه ای جذاب تبدیل شود عناصر مهم زیادی در خانه وجود دارد و بس. آیا می دانید در هر خانه ای برخی عناصر ضروری و برخی دیگر نیمه ضروری وجود دارد؟ در واقع اصلاً از هیچ عنصری در خانه نمی توان استفاده کرد و حتی قاب عکسی که به دیوار چسبیده و به درد ما نمی خورد باز هم مفید است و کار من زیباسازی خانه و روح بخشیدن به آن است. جزئیات اما همیشه اکسسوری ها مهم نیستند و بسیاری از عناصر مانند سقف های خاص و طرح دار یا کاغذ دیواری و شاید کفپوش می توانند در زیباسازی یا عدم زیبایی یک محیط موثر باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد سبکی از کفپوش صحبت کنیم که کمتر کسی نام آن را شنیده است، اما مطمئناً بارها آن را در مکان های مختلف دیده اید و نمی دانید چیست!

عجیب است. چون نقطه اتصال ندارد و به صورت یکنواخت روی زمین کشیده می شود! اما چگونه؟ این ماده از چه چیزی ساخته شده است و چگونه روی زمین اعمال می شود؟ تمامی طبقات دارای خطوط ارتباطی هستند. سرامیک، کاشی، سنگ، پارکت و غیره. همه آنها دارای خطوط هستند، اما کف های اپوکسی ندارند و به عنوان یک سطح صاف و صیقلی زیر پای ما می نشینند. همچنین طرح ها و رنگ های بسیار جذابی دارد و در انواع روشن و معمولی دیده می شود.

کفپوش اپوکسی چیست؟ چه ویژگی هایی دارند؟

اپوکسی نام نوع جدیدی از روسازی است که بر روی بتن، موزاییک، سنگ، چوب و … ساخته می شود. مایع با ضخامت 1 تا 5 میلی متر. Egoxi پس از خشک شدن سطحی شفاف، صیقلی و بدون درز ایجاد می کند که می تواند بسیار جذاب باشد. همانطور که گفتیم این را می توانید در انواع رنگ ها و طرح ها اجرا کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سبک جدید کفپوش، دوام بالا و تغییر شکل کم آن در طول زمان است، بنابراین گزینه های خوبی نیز هستند. به نوعی اگر بخواهیم یک کفپوش ایده آل بادوام، زیبا، مقاوم و البته بهداشتی ارائه کنیم، قطعا کفپوش اپوکسی گزینه پیشنهادی ماست. از آنجایی که این نوع کفپوش به راحتی قابل شستشو بوده و کثیفی و لکه را به خود جذب نمی کند، می تواند عنصر مناسبی برای ساخت محیط های ایزوله حساس باشد. اپوکسی را می توان تقریبا بر روی تمام سطوح استفاده کرد اما باید در شرایط خاصی اجرا شود که در زیر به عنوان نمونه آن را مشاهده می کنید.

مقاومت کفپوش های اپوکسی چقدر است؟ آیا می تواند بارهای سنگین را تحمل کند؟

حال جدا از اینکه این سبک کفپوش می تواند برای منازل و ساختمان ها زیبا و کاربردی باشد، در مقابل هر جسم متحرکی نیز مقاومت خوبی دارد، بنابراین اساساً هر کفپوشی که به راحتی ساییده نشود و یا خراشیده نشود، می تواند گزینه مناسبی برای کاربر استختما باشد. محیط و همکاران فضاها خوبه

البته به طور کلی نمی توان در مورد دوام و مقاومت کفپوش های اپوکسی به طور دقیق صحبت کرد و برای داشتن نظر دقیق تری باید میزان هوای سنگینی که در آن محیط ایجاد می شود را بررسی کرد.

کفپوش های اپوکسی گزینه ای ایده آل برای مناطق پر رفت و آمد هستند. مطمئنا بهره مندی از کفپوش مقاوم در برابر هر نوع ترافیکی می تواند حس آرامش و اطمینان را القا کند و می توان گفت که کفپوش اپوکسی از نظر مقاومت و دوام به شما اطمینان می دهد زیرا بر پایه رزین های پلیمری ساخته شده است.

کفپوش اپوکسی

مزایای ناگفته کفپوش اپوکسی

– کفپوش های اپوکسی می توانند در برابر بسیاری از مواد اسیدی و حلال ها مقاومت کنند، بنابراین استفاده از آنها در محیط های آزمایشگاهی می تواند بسیار خوب باشد.

– چون در این نوع کفپوش ها نفوذ غیرممکن است و درز ندارد، نگهداری آن نسبت به کفپوش های دیگر آسان است.

– با توجه به ضریب حرارتی ویژه ای که دارد، می تواند به خوبی با سیستم گرمایش از کف ساختمان هماهنگ شود و به همین دلیل با استفاده از اپوکسی و سیستم گرمایش از کف می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد و با حذف فضای بیشتری فضای بیشتری ایجاد کرد. سیستم گرمایش در محیط بود.

– این مواد دارای افزودنی هایی هستند که از سر خوردن و مواد ضد باکتری و غیره جلوگیری می کنند که همگی می توانند ویژگی باشند.

– از طرفی این پوشش قابل اشتعال نیست و می تواند برای محیط هایی مانند زیرزمین، پارکینگ و … ایده آل باشد.

کفپوش اپوکسی

معایب کفپوش اپوکسی چیست؟

– صدا در هنگام راه رفتن به دلیل سختی و سبکی می تواند انعکاس زیادی داشته باشد که البته با یک سری مواد افزودنی رفع می شود اما در کل برای محیط هایی که نیاز به آرامش و سکوت دارند مانند کتابخانه توصیه نمی شود. .

– اگر سیستم گرمایش از کف وجود نداشته باشد، سطح فوق العاده سرد است.

– در مقایسه با بقیه روسازی ها یکی از گران ترین ها محسوب می شود.

– باید توسط نیروی متخصص انجام شود تا هیچ حبابی بیرون نیاید و از طرفی اگر سیستم گرمایشی زیر آن مشکلی داشت باید کاملاً برداشته شود و در صورت تعویض رد شود.

کفپوش اپوکسی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.