افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟ سلام پسر باهوش چینی گرگ حریص نیست!

  • کد خبر : 117003
چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟  سلام پسر باهوش چینی گرگ حریص نیست!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به این روزها قیمت ها اینطور بالا می رود و جالب است که این موضوع در حال جهانی شدن است و تورم در کشورهای اروپایی در حال افزایش است و در این میان اگر فکر می کنید کالای ارزانی به شما عرضه می کنند چقدر ذهنیت به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

این روزها قیمت ها اینطور بالا می رود و جالب است که این موضوع در حال جهانی شدن است و تورم در کشورهای اروپایی در حال افزایش است و در این میان اگر فکر می کنید کالای ارزانی به شما عرضه می کنند چقدر ذهنیت به سراغتان می آید. ? باید بی کیفیت باشد، گران است. حتماً فروخته نشده و کسی آن را نخریده است، پس گران است و… با این حساب همیشه تعصب نسبت به گرانی وجود دارد، زیرا مردم دوست دارند احساس کنند که اکنون چیزی با ارزش و گران می‌خرند. برای بسیاری از مردم جالب است بدانند چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند. البته رایگان نیستند اما از بسیاری از برندها ارزان ترند!

البته شاید شما که در حال حاضر در حال مطالعه این مقاله هستید با گوشی شیائومی مطالعه می کنید و این سوال که چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند با کلیک بر روی این مقاله برای شما پیش آمده است اما دلایل منطقی برای این امر وجود دارد. که رقابت این شرکت با سایر شرکت های تولید کننده است، زیرا شاهد بودیم که چگونه شیائومی در سال های اخیر بازار را در اختیار گرفت و به نوعی نام خود را در بین تولیدکنندگان گوشی به جای گذاشت و اکنون در بازار ایران نیز بسیار معروف است، حال بیایید حرکت کنیم. به دلایل دیگر ارزان بودن گوشی های شیائومی.

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟ به دلیل کم بودن بودجه تبلیغاتی

شیائومی یکی از آن برندهایی است که از تبلیغات رایگان یا شبکه های اجتماعی برای تبلیغات خود استفاده می کند، بنابراین این شرکت مجبور نخواهد بود هزینه زیادی را صرف تبلیغات کند و این غول چینی به خوبی می داند که به کمک این شبکه نیاز دارد. برای تبلیغات چندان گران نیست و از طرفی می تواند مخاطبان زیادی را تحت تاثیر قرار دهد و بسیاری از تولیدکنندگان قسمت زیادی از سود حاصل از فروش خود را به تبلیغات و در نتیجه جبران هزینه ها اختصاص می دهند. باید قیمت را بالا ببریم.

اما شیائومی راه آسان تری پیدا کرده و در نتیجه قیمت محصولاتش را پایین می آورد و درست است که سود کمتری خواهد برد، اما می تواند افراد زیادی را به خرید و انباشت قطره قطره ترغیب کند.

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟ به دلیل طولانی بودن چرخه تولید.

همه ساله همه برندها تعداد زیادی گوشی جدید را روانه بازار و معرفی می کنند که این امر مستلزم صرف هزینه های زیادی است چرا که هر چه گوشی جدیدتر باشد قطعات به کار رفته در آن گرانتر می شود که در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. اما شیائومی در این بین چه کرده است؟

برخلاف سایر سازندگان که هر سال گوشی های خود را با سخت افزار جدید روانه بازار می کنند، این شرکت چینی سخت افزار گوشی های خود را برای بیست و چهار یا حتی سی و شش ماه ثابت نگه می دارد، پس از آن چه اتفاقی می افتد؟ قیمت سخت افزار پس از 12 تا 16 ماه به دلیل عجله خرید و فروش کاهش می یابد و شیائومی نیز از این موضوع استفاده می کند و برای خرید گوشی های جدید خود با کیفیت بالا با سخت افزار و قیمت جدید می آید. و چرخه تولید دو تا سه سال طول می کشد و می توانید تجهیزات تلفن را با قیمت کمتری خریداری کنید!

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟ به یاد داشته باشید که تبلیغات را در سیستم عامل نشان دهید

سیستم عامل شیائومی MIUI است که یک سری تبلیغات را روی آن و برنامه های اصلی آن نمایش می دهد، به عنوان مثال ممکن است متوجه شده باشید که وقتی موسیقی را در گوشی خود وارد می کنید، یک تبلیغ برای شما پخش می شود و سپس مجاز هستید. برای استفاده از برنامه، البته می توانید این تبلیغات را نادیده بگیرید و آن را حذف کنید، اما شیائومی همچنان می تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد و از داده های شما کسب درآمد کند که فقط مربوط به شیائومی نیست و همه برندها از داده های ما درآمد کسب می کنند.تلفن و اینترنت. اما در این بین شیائومی بچه حلال است و با پایین آوردن قیمت گوشی، ما را سر سفره خود می نشیند و این درآمد را با ما تقسیم می کند.

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟ با توجه به تعداد کم کارمندان

هر شغلی به خصوص شرکت ها برای شروع و ادامه کار خود نیاز به استخدام نیروی انسانی دارند اما شیائومی با انجام کارهای خود به صورت آنلاین بر این کلیشه غلبه کرده است، به عنوان مثال هند یکی از مصرف کنندگان بزرگ محصولات این شرکت است و این چنین است. تعداد کارمندان شاغل در شرکت شیائومی در این کشور حدود صد نفر است! پس با این حساب شیائومی نیازی به پرداخت دستمزد زیادی ندارد و در نتیجه قیمت محصولاتش کمتر می شود.

چرا گوشی های شیائومی ارزان هستند؟




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.