افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

چرا گاریدو روی نام یاسین سلمانی خط می زند؟

  • کد خبر : 411325
چرا گاریدو روی نام یاسین سلمانی خط می زند؟

به گزارش رکنا، پرسپولیس در فصل تابستان و زمستان گذشته دو استعداد برتر فوتبال ایران یعنی یاسین سلمانی و محمد خدابندلو را به خدمت گرفت. این دو بازیکن جوان تیم تحت رهبری گاریدو شرایطی را تجربه می کنند که هرگز تصور نمی کردند. خدابندلو موقعیت های بیشتری و حداقل کمتر از لیست خط خورده داشت […]

به گزارش رکنا، پرسپولیس در فصل تابستان و زمستان گذشته دو استعداد برتر فوتبال ایران یعنی یاسین سلمانی و محمد خدابندلو را به خدمت گرفت. این دو بازیکن جوان تیم تحت رهبری گاریدو شرایطی را تجربه می کنند که هرگز تصور نمی کردند.

خدابندلو موقعیت های بیشتری و حداقل کمتر از لیست خط خورده داشت اما یاسین سلمانی سابقه رویارویی با قلم قرمز خوان کارلوس در دیدارهای رسمی را دارد. در روزی که چهار بازیکن آکادمی پرسپولیس فرصت بازی پیدا کردند، یاسین سلمانی از لیست خارج شد تا تکلیف خود در این هفته مشخص شود.

گاریدو نشان داده که به ثبات تیمش اهمیتی نمی دهد و به راحتی از اسامی عبور می کند. ممکن است بازیکنی در بازی قبلی ستاپ انجام داده باشد و ناگهان در بازی بعدی پرسپولیس جایی بهتر از سکو پیدا نکند.

خوان کارلوس همیشه در مورد اینکه چرا از بازیکن خاصی استفاده نکرده است به خبرنگاران پاسخ تندی داده است. حالا تصور کنید بازیکنی از او درباره بازی نکردن و وضعیتش سوال کند! پیش بینی رفتار گاریدو در این صحنه اصلا نمی تواند سخت باشد.

یاسین سلمانی او فصل گذشته در هر دو حالت لژیونر شدن و قبول پیشنهادات استقلال و پرسپولیس پیراهن قرمز را بر تن کرد. یحیی گل محمدی خیلی زود به او آرنج زد و این بازیکن در مدت زمان کوتاه فنی شوخی های زیادی کرد و رویاهای بلندپروازانه ای درباره آینده خود برای هواداران رقم زد اما فشار بازی های لیگ امید، آسیا و تیم ملی باعث شد این استعداد جوان مصدوم شود. در تمام طول سال از ترکیب خارج شوید.

یاسین که امیدوار بود در این فصل توانایی خود را برای بازگشت ثابت کند، با شرایط متفاوتی روبرو شد. دیگر خبری از آغوش باز یحیی نبود و او از ابتدا مدام از لیست بازی کنار گذاشته می شد. ابتدا اعتقاد بر این بود که گاریدو به دلیل خطر مصدومیت مجدد خود این گونه رفتار می کند، اما پس از چند هفته وضعیت او تغییر چندانی نکرد.

سهم یاسین سلمانی در این فصل یک بازی تعویضی در بازی آلومینیوم و حضور ثابت در بازی چادرملو و سپس تعویض در ابتدای نیمه دوم بود. او پس از مدت ها در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل چادرملو قرار گرفت و در دو دیدار بعدی مقابل السد و شمس آذر حتی یک دقیقه هم فرصت بازی نداشت.

یاسین سلمانی

لیست پرسپولیس و شمس آذر قزوین در غیاب یاسین سلمانی. امیررضا رفیعی و سهیل صحرایی در ترکیب اصلی یازدهم حضور داشتند و در روزی که آل کثیر، صادقی و خدابندلو به میدان نرفتند، سمیر حبوباتی و یعقوب باراژه دو بازیکن جوان دیگر به میدان رفتند.

گاریدو هرگز حاضر نیست در مورد وضعیت یک بازیکن خاص پاسخی مستقیم بدهد، اما در بحبوحه کنفرانس جنجالی بیست دقیقه ای گاریدو پس از بازی دیروز، راز بازگشت استعدادی مانند یاسین تا حدودی قابل کشف است.

به این قسمت از صحبت های گاریدو که بلافاصله پس از تمجید از سهیل صحرایی آمده است، توجه کنید: بازیکنانی هستند که کیفیت فنی دارند اما تواضع ندارند و توانایی نشان دادن بهترین عملکرد خود را ندارند، این بازیکنان نمی توانند از استعداد خود استفاده کنند. بازیکنی که کیفیت، تواضع و توانایی کار داشته باشد آینده بسیار خوبی در انتظار اوست. ما باید کاری کنیم تا بازیکنان جوان بتوانند این تواضع را نشان دهند.»

از این عبارات مشخص می شود که گاریدو از تاکتیک، تکنیک و توانایی فنی بازیکنی مانند یاسین سلمانی آگاه است، اما با نگرش و رویکرد خود می خواهد فروتنی را در سلول های بازیکنانش به خصوص در جوان ترین ها القا کند.

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی شبی که تیمش را از لیست کنار گذاشتند تبریک گفت.

یاسین سلمانی پس از پایان بازی با انتشار مطلبی برای جلب توجه هواداران پرسپولیس برد تیمش را تبریک گفت. بازیکنی مثل سلمانی الان تشنه بازی است اما باید راهی را بین مبارزه و فروتنی یا ناامیدی انتخاب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.