افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

چرا کیش هدفی ایده آل برای سفرهای زمستانی است؟

  • کد خبر : 15770
چرا کیش هدفی ایده آل برای سفرهای زمستانی است؟

جاهای دیدنی کیش در زمستان زیباتر از همیشه است! به نظر شما این ادعا درست است؟ زمستان های زمانی است که به جای باد داغ شرجی، نسیم خنک خلیجتان را نوازش می کند، را به یک سفر به یادماندنی دعوت می کند. بهترین سفر زمستانی به کیش است، در فصل دیگر خبری از آفتاب نیست […]

جاهای دیدنی کیش در زمستان زیباتر از همیشه است! به نظر شما این ادعا درست است؟ زمستان های زمانی است که به جای باد داغ شرجی، نسیم خنک خلیجتان را نوازش می کند، را به یک سفر به یادماندنی دعوت می کند. بهترین سفر زمستانی به کیش است، در فصل دیگر خبری از آفتاب نیست و می‌توانید ساعت‌ها در سواحل قدم بزنید و آب‌وهوای بهاری را در فصل سرما تجربه کنید! اما اگر سفر به کیش در زمستان را بد نیست قبل از بستن تا حدودی در مورد دیدنی های کیش زمستان اطلاعات کسب کنید. برای آشنایی با بهترین جاهای دیدنی کیش با مجله گردشگری اسمارتک نیوز همراه شوید.

بلیط بلیط کیش

جاهای دیدنی کیش در زمستان

در جزیره کیش امکانات گردشگری بی‌شماری است، از سمتی مزیت سفر به کیش در زمستان بودن جزیره و امکان استفاده از دردسر از تمامی این تفریحات است. سواحل متعدد و نزدیک بودن هتل‌ها و مراکز خرید ساحل، امکان سرزدن و قرار گرفتن در فضای آن را در هر زمانی فراهم می‌کند. تفریحات ساحلی نیز بسیار سرگرم‌کننده هستند و به دور از شلوغی‌ها و تابستان‌ها می‌توانند از آنها بهره ببرند.

شاید دیدن فکرهای کیش در زمستان به طبیعت این جزیره محدود می‌شود اما در کیش تاریخی آثار نیز می‌شود که نشان دهنده حضور هزاران سالانه انسان در این جزیره بوده است. تفریحات ساحلی و گشت‌وگذار در میان طبیعت کیش، بازدید از بناهای تاریخی و لذرت گش بازارها و مراکز خرید کیش می تواند یک سفر زمستانی تکرار نشدنی را در این جزیره برایتان رقم بزند.

اسکله تفریحی کیش | اسکله چوبی نیم کیلومتری

اسکله تفریحی کیش به احتمال زیاد مدرن‌ترین اسکله چوبی ایران می‌شود. یک اسکله که نیم کیلومتر طول دارد بهترین نقطه برای پیاده‌روی و تماشای پرواز مرغ‌های دریایی به شماره می‌رود. اسکله تفریحی کیش همانطور که از نامش پیداست فقط برای تفریح ​​ساخته شده است. در این می‌توان سوار بر قایق‌هایی با کف به اعماق خلیج فارس نگاه، غواصی کرده و از بورد، جت اسکی و اسکوتر دریایی لذت برد و یا با بابالون به آسمان رفت! تفریحات آبی اسکله به تابستان محدود نمی‌شود، همین دلیل اسکله تفریحی کیش از بهترین جاهای دیدنی کیش در زمستان است.

اسکله تفریحی جزیره کیش

کشتی یونانی کیش | داستانی عاشقانه یا یک اشتباه محاسباتی؟

یونانی یکی دیگر از دیدن کشتی های کیش در زمستان و هنگام غروب آفتاب است. می‌رسد. عده‌ای آن یک اشتباه محاسباتی می‌دانند، عده‌ای می‌گویند یونانی به خاطر پرداخت حق بیمه به گل نشست و این میان افسانه عاشقانه درباره کشتی ناخدای هم وجود دارد. دلیل آن که باشد، این کشتی از ۱۳۴۵ در نزدیکی ساحل به نشسته است و تماشای آن برای و حتی ساکنین جزیره آرامش عجیبی دارد. از سمتی که از کشتی یونانی بازدید می‌کنید، می‌توانید در نزدیکی این کشتی، شترسواری و اسب‌سواری را تجربه کنید یا ساعتی را در پارک ساحلی در کنار این کشتی قرار دهید.

تصاویری از کشتی یونانی کیش

ساحل کلبه هور | غاری در میان دریا

کلبه هور شبیه یک اسکله سنگی است که تا وسط خلیج فارس کشیده شده است. اگر به دنبال ساحل خلوت در کیش هستید، ساحل کلبه هور گزینه مناسبی است. هور به فضاهای خالی بین دره‌های سنگی گفته می‌شود که در آن‌ها آب وجود دارد. اما چرا کلبه هور؟ در زمان‌های ماهیگیران محلی میان هورهای خلیج فارس می‌کردند و فضای امنی شبیه در میان آنها بودند. نام کلبه هور از این جا آمده است. ساحل کلبه کمی از مرکز جزیره کیش دور و همین باعث شده آرام‌تر بکرتر و یکی از جاهای دیدنی کیش زمستان باشد. به جز تماشای دریا یا عبور از میان غار . شما می‌توانید غواصی در کیش، اسب سواری و دوچرخه سواری را در این ساحل بکر کیش تجرد کنید.

ساحل کلبه هور کیش

شهر زیرزمینی کاریز | سفر به ۵۰۰ میلیون سال پیش

قبل از اینکه کاریز یک شهر زیرزمینی را بشناسید، این شهر شبکه‌ای اززمینی در عمق ۱۶ متری زیر ۲۵۰۰ سال پیش ساخته شد. این قنات اکنون به یک شهر زیرزمینی و در تمام دنیا تبدیل به بیش از ۱۰ هزار مترمربع وسعت دارد. شهر کاریز همیشه پایین است و چه باشد چه زمستان، همیشه هوای خنکی داشت.

اما جالب ترین بخش این قلمرو زیرزمینی سقف مرجانی آن است. این سقف مرجانی در گذشته بستر بوده و بین ۵۳ تا ۵۷۰ میلیون سال قدمت دارد! سقف شهر زیزمینی کاریز نزدیک به ۷ متر قطر دارد و پر از فسیل صدف و آبزیان مختلف . آبزیانی که شاید نسل آنها صدها سال پیش منقرض شده باشد.

شهر زیرزمینی در حال حاضر قسمت‌های بسیاری از صنایع دستی ایران و جهان رستوران‌های مختلف و طبیعت موزه دارد. اگر دلتان جدید در جزیره کیش می‌خواهد یک چند هزار ساله در عمق متری زمین می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های کیش در زمستان باشد.

شهر زیرزمینی کاریز

جزیره هندورابی | قدم زدن در بکرترین سواحل خلیج فارس

حالا که کیش آمده‌اید بد نیست چند را هم در یکی از بکرترین خلیج فارس، یعنی جزیره هندورابی بگذرانید. جزیره هندروابی نزدیکی جزیره کیش قرار دارد و می‌توان با کشتی‌های تفریحی آن جا رفت. جزیره کوچک با سواحلی بی‌نظیرو صخره مرجانی!

اگر به جزیره هندورابی بروید، می‌توانید لاک را ببینید که برای تخمگذاری به آمده‌اند. هندورابی یکی آرام‌ترین و دست‌نخورده‌ترین جزایر خلیج فارس است که در آن چند ساعت می‌گذرد، آرامش فوق‌العاده‌ای برای شما فراهم می‌کند.

اگر به دنبال بکرترین جاهای دیدنی کیش در زمستان هستید، جزیره هندورابی از دست هندورابی است. جز غواصی کیش یا جت اسکی و سایر تفریحات به لطف باشگاه‌های دریایی سالی است که در هندورابی افتاده و شما می‌توانید در این جزیره از این سرگرمی‌ها سرگرمی‌ها نیز استفاده کنید.

جزیره هندورابی سواحل خلیج فارس

سافاری کیش | لذت بیابان گردی در جزیره کیش

جزیره کیش به تفریحات آبی خلاصه نمی شود، یکی از جذاب ترین جاهای کیش در زمستان مجموعه سافاری کیش است. در زمستان از آفتاب داغ نیست و شما می توانید با ماشین سواری راحت شوید روی تپه های بلند شنی لذت ببرید که یکی یکی از بهترین تفریحات کیش است. اگر به مکانی برای تفریح ​​دسته‌جمعی و تجربه از نوع غیردریایی، سافاری کیش تجربه‌ای نیستید که به راحتی یاد بگیرید. در این شما می‌توانید با خودروهای دو و صحراگردی با لندکروز، موتورسواری موتورهای موتورهای ATV و کراس کارتینگ، پینت بال، بانجی شوتینگ و… لذت ببرید.

تفریحات کیش سافاری کیش

دلفیناریوم کیش | باغ پرندگان و پارک دلفین در یک نقطه

دلفیناریوم کیش، اولین پارک دلفین ایران است. اما این فقط به دلفین‌ها تعلق ندارد و آن جاندارانی مثل پنگوئن، دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی زندگی می‌کنند. موجوداتی که آن ها را از نزدیک می توان تجربه کرد. به علاوه براین تماشای دلفین ها همزمان با موسیقی های شاد فضای دلفیناریوم را به شدت پرهیجان و جذاب.

به جز حیوانات دریایی از این مجموعه به باغ پرندگان کیش تعلق دارد. در این بیشتر از ۱۰۷ نوع پرنده دارد که خیلی از آن‌ها نه در کیش بلکه در ایران نایاب هستند. پوشش گیاهی باغ پرندگان کیش، به دلیل خاک مرجانی این جزیره به فرد است. در این می‌توانید از صد نوع درخت از نخل، درخت لور اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، گل ختمی، کند کارپوس، کهور، شیشه شور، سیاه نوفیلد، جونیا جونیا پروس انواع کاکتوس را استفاده کنید. باغ پرندگان پارک دلفین، یکی از مناطق کیش در زمستان و از فردترین تفریحات این جزیره است که سفر به کیش نباید از دستش بدهید.

پارک دلفین کیش

نخلستان کیش | تماشای غروب در میان نخل ها

نمی‌شود که به جنوب سفر کرد و در میان نخلستان‌هایش قدم زد. جزیره کیش چند نخلستان معروف دارد که از جاهای دیدنی کیش در زمستان به حساب میـدآ. فصل تابستان فصل بالا برداشت خرما است، اما و شرجی هوا بین به شما اجازه نمی دهد از فضای نخلستان لذت ببرید.

نخلستان باغ بهشت قدیمی ترین نخلستان کیش می شود. نخلستان غروب یکی دیگر از نخلستان های کیش به شماره می رود که منظره فوق العاده ای . نخلستان طلوع نیز در بین کیشوندها و افراد محبوب بسیاری دارند. . فراموش نکنید از نخلستان کیش صحبت می‌کنیم، باغی پر از درختان نخل به نظرتان. در اکثر نخلستان های کیش، درخت های دیگری مثل اکالیپتوس، تمبر هندی، کاسیکا و… نددٲ .

نخلستان باغ بهشت ​​کیش

جاهای دیدنی کیش فقط مخصوص زمستان!

شاید بهترین زمان سفر به کیش زمستان باشد، اما جاهای دیدنی کیش فقط مخصوص زمستاس ن. فصل برداشت در تابستان، آب تنی زیر آفتاب یا ماهیگیری در حالی که شرجی آب را به آرام‌ترین شکل درآورده، روی دیگری از جنوب است که فقط در تابستان تابستان می‌توانید ببینید. اگر می‌خواهید جنوب را ببینید، در تمام سفرهای زمستانی به یک بار در فصل تابستان به حرکت کنید. بدون شک تجربه تابستانی از جنوب برای شما محدودبه فرد خواهد بود.

سوالات متداول درباره جاهای دیدنی کیش در زمستان

بازدید از کدام مناطق دیدنی کیش در زمستان رایگان است؟

ساحل کلبه ، اسکله تفریحی ، کشتی یونانی جزیره هندورابی و نخلستان ها سواحل دیدنی های رایگان کیش در هستند.

بهترین جاهای دیدنی کیش در شب کدام هستند؟

اسکله تفریحی یا به طور کلی سواحل این بهترین نقطه برای گذراندن یک شب در کیش هستند.

ارزانترین فصل سفر به کیش کدام است؟

تابستان ارزانترین فصل سفر به کیش است. اما با آب و هوای گرم این در فصل تابستان، اگر دنبال بهترین زمان سفر به کیش، زمستان را انتخاب کنید.

 

نوشته چرا کیش مقصدی ایده آل برای سفرهای زمستانی است؟ اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.