افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

چرا پسر هاشمی رفسنجانی و برادر سید محمد خاتمی در دولت حضور داشتند؟ /توصیه رهبری به رؤسای جمهور از نظر عطریانفر

  • کد خبر : 370030
چرا پسر هاشمی رفسنجانی و برادر سید محمد خاتمی در دولت حضور داشتند؟ /توصیه رهبری به رؤسای جمهور از نظر عطریانفر

محمد عطریانفر از اعضای برجسته حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به اینکه خوناسان به دنبال آسیب رساندن به دولت فدرال است، اظهار داشت: هیچ بدخواهی با ماهیت مخرب و آلوده ندیده ام. طبیعت در رابطه با دولت آقای اگر افرادی هستند که در موضع تضعیف رئیس جمهور ابهام […]

محمد عطریانفر از اعضای برجسته حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به اینکه خوناسان به دنبال آسیب رساندن به دولت فدرال است، اظهار داشت: هیچ بدخواهی با ماهیت مخرب و آلوده ندیده ام. طبیعت در رابطه با دولت آقای اگر افرادی هستند که در موضع تضعیف رئیس جمهور ابهام ایجاد می کنند، برای برهم زدن ذهنیت جامعه با طرح مسئله اشرافیت، سیاست تخریب را آغاز می کنند.

وی افزود: اینکه چرا فرد موجه و توانمندی مانند آقای حسن مجیدی که با ایشان در ارتباط است در سفر آقای البادزیکیان به عراق حضور دارد، انتقادی نیست که باید بیان شود و یا امری واقعی نیست. که به هیچ حقیقت آسیبی وارد نکرده است. خناسان به دنبال آسیب رساندن به دولت وفاق است.

توصیه های مهمی که رهبری به روسای جمهور داشتند

عطریانفر بیان کرد: مقام رهبری در توصیه ها و توصیه هایی که از گذشته تاکنون به روسای جمهور شده است، گفت: رؤسای جمهور در حوزه ستاد شخصی خود هستند و اطلاعات مهم و طبقه بندی شده وجود دارد و رئیس دولت باید اطلاعات صحیح و کامل داشته باشید. برای یافتن اشرافیت، باید شخصی را در کنار خود داشته باشید که بتوانید به او اعتماد کنید. من در دولت آقای هاشمی شاهد این موضوع بودم. شخصیت برجسته و توانمندی چون محسن هاشمی فردی معقول، آگاه و مددکار در کنار پدرش بود که می توانست آرامش او را فراهم کند.

وی ادامه داد: در دولت آقای سید محمد خاتمی برادر ایشان آقای مهندس سیدعلی خاتمی مدیری لایق و توانا بودند که دست و بازوی ایشان و چشم و گوش ایشان بودند. این موضوع از نظر حقوقی، امنیتی و مدیریتی و همچنین توصیه های مدیریتی توجیه می شود.

یکی از اعضای حزب کارگران گفت: آقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری برادرش را هم دعوت به کار کرد. آقای روحانی یا آقای رئیسی نیز از حضور برادر یا داماد، برادر همسر یا همسرشان به عنوان همکار مورد اعتماد در رابطه با فعالیت های دولتی و به ویژه ستاد شخصی خود بهره می بردند.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.