افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

چرا پرسپولیس بیمارستان بازیکنان شد؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 407574
چرا پرسپولیس بیمارستان بازیکنان شد؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

وضعیت عجیب باشگاه پرسپولیس نسبت به مصدومانش به گونه ای شده که این باشگاه تبدیل به بیمارستان شده است. تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر آسیا مغلوب السد قطر شد و برای این دیدار چندین مصدوم داشت که به گاریدو نرسید. سندروم مصدومیت عجیب در تیم پرسپولیس البته مربوط به دیدار مقابل السعد قطر نبود […]

وضعیت عجیب باشگاه پرسپولیس نسبت به مصدومانش به گونه ای شده که این باشگاه تبدیل به بیمارستان شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر آسیا مغلوب السد قطر شد و برای این دیدار چندین مصدوم داشت که به گاریدو نرسید.

سندروم مصدومیت عجیب در تیم پرسپولیس البته مربوط به دیدار مقابل السعد قطر نبود و شاهد بودیم که از ابتدای فصل این تیم مصدومیت های متعددی داشته که حتی برخی از آنها را نیز داشته اند. گم شده است. بازی های کم به همین دلیل سرمربی اسپانیایی این تیم هم از این وضعیت گله مند است.

استون آرونوف 3 بار، ایوب آلمود 2 بار، محمدحسین کنعانی زادگان، عیسی آل کثیر، علی علیپور، امید عالیشاه، محمد خدابندلو، مرتضی پور علیگنجی، فرشاد فرجی، علیرضا خدادادی، وحید امیری و یاسین سلمانی مصدومان هستند. در 3 ماه گذشته

این آمار عجیب نشان می دهد در سه چهار ماه اخیر 14 مورد مصدومیت بازیکنان پرسپولیس رخ داده است و مشخص نیست کادر پزشکی این باشگاه زیر نظر فرید زرین چه اقداماتی برای این بازیکنان انجام داده است. نقش فشار تربیت بدنی و شرایط نامناسب در تمرین و زمین های بازی را نباید نادیده گرفت.

برخی بازیکنان پرسپولیس نیز به دلیل عجله برای بازگشت دچار مصدومیت های مکرر شدند تا کادر فنی سرخ پوشان برای دیدارهای مهم خالی بماند.

حال باید دید باشگاه پرسپولیس در این زمینه چه تدابیری اتخاذ خواهد کرد چرا که در صورت ادامه مصدومیت های مکرر پرسپولیسی ها، این تیم روزهای سختی را در رقابت های آسیایی و کشوری پیش رو خواهد داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)