به گزارش رکنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه. استقلال سرپرست استقلال گفت: دیشب صحبت های عجیب آقای. طب مکمل و جایگزین ما میشنویم. وی درباره اینکه چرا پرونده پرسپولیس و سپاهان به سرعت بررسی شد و از دو تیم امتیاز کسر شد، اما با وجود اینکه یک ماه است باشگاه استقلال را محکوم می کنیم، پرونده این باشگاه بررسی نمی شود؟ در این مورد می‌خواهم بگویم، آقایان، دست از فرافکنی بردارید. باز هم نتیجه نگرفتی و اتفاقی در باشگاهت افتاد و به استقلال برگشتی؟ چرا وقتی نتیجه نمی گیری یاد استقلال می افتی؟ این بازی پازل را تمام کنید.”

علی سامره وی ادامه داد: هدف باشگاه استقلال این است که در فضایی آرام و به دور از جنگ رسانه ای کار خود را انجام دهد اما ظاهرا آقایان می خواهند هرج و مرج درونی خود را به سمت استقلال هدایت کنند اما این بازی تکراری شده و دیگر تاثیری ندارد، به نظر من. که این اظهارات دیگر اتهام نیست به استقلال نیست بلکه توهین به فدراسیون فوتبال است علناً می گویند فدراسیون و کمیته انضباطی در این زمینه کم کاری کرده اند و کوتاهی کرده اند چرا نمی خواهید قبول کن که استقلال قانون رو رعایت کرد؟چون خودت این کارو نکردی داری به دیگران انگ میزنی؟ببخشید استقلالی مثل شما آماتور پولداری نیست که زیر میزی بپردازه.دروازه بان شما علنا ​​در تلویزیون به این موضوع اعتراف کرد و گفت: مدیران به امید یافتن این فرد خارج از کشور به پرسپولیس خواهند آمد. اگر ما در استقلال این چیزها را می دانستیم، قرارداد هاشمی نسب و یوسو را برای نیمکت نشینی ثبت نام می کردیم. بلانکو یک ماه در تهران بود اما به دلیل اعمال قانون از سوی استقلال نتوانستیم از او استفاده کنیم. اگر می‌دانستیم که چگونه از حد مجاز عبور کنیم، فصل گذشته قائدی، محبی و سیلوا را حفظ می‌کردیم.»

سامره در پایان گفت: آقایان چرا شما را آزار می دهد که بازیکنان و مربی استقلال قراردادشان را کم کرده اند؟ البته حق با آنهاست. آنها چیزهایی را در تیم خود دیدند که به دلیل نوع دوستی اعضای تیم ما برای آنها عجیب به نظر می رسید. در اینجا باید یک بار دیگر از آقای نکونام و بازیکنان استقلال به خاطر کاهش قراردادشان برای رعایت قانون تشکر کنیم. دیروز آرش رضاوند قرارداد خود را کاهش داد و در حال مذاکره با سایر بازیکنان هستیم تا مشکل ثبت نام استقلال به زودی برطرف شود.

باشگاه استقلال امیدوار بود برنامه شب های فوتبال را به همان اندازه که تریبون در اختیار نماینده باشگاه پرسپولیس قرار داده و مجریان برنامه بی طرف باشند به نماینده باشگاه استقلال واگذار کند اما این اتفاق نیفتاد.