افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

چرا هیچکس جلوی هرج و مرج در شهرداری ایذه را نمی گیرد؟ پای پیمانکاران نیابتی گلوی مردم است.

  • کد خبر : 397567
چرا هیچکس جلوی هرج و مرج در شهرداری ایذه را نمی گیرد؟ پای پیمانکاران نیابتی گلوی مردم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، آنچه در شهرداری و شورای ایذه می گذرد. چرا هیچکس پاسخگوی نگرانی های مردمی درباره این مجموعه نیست و هر چقدر هم که گلایه دارند صدایشان به جایی نمی رسد؟ در تماس های مکرر با رکنا، برخی از اهالی ایذه ضمن درخواست از دادستان برای برخورد قاطع با قانون شکنان […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، آنچه در شهرداری و شورای ایذه می گذرد. چرا هیچکس پاسخگوی نگرانی های مردمی درباره این مجموعه نیست و هر چقدر هم که گلایه دارند صدایشان به جایی نمی رسد؟

در تماس های مکرر با رکنا، برخی از اهالی ایذه ضمن درخواست از دادستان برای برخورد قاطع با قانون شکنان در شهرداری و شهرداری، گفتند: یک دهه از عمر خود را با دغدغه جمع آوری زباله و نبود نظارت بهداشت محیطی در شهر سپری کرده ایم. Pasó آیا می توان در یک شهر این همه بی قانونی داشت و میل به برخورد با جنایتکاران و افراد قانون مداری که سلامت جسمی و روانی جامعه را مختل می کنند را ندید؟

آنها افزودند: شهرداری توسط پیمانکاران جایگزین اداره می شود و همه آن را می شناسند و کاری انجام نمی دهند. مدتی است که فساد گسترده در شهرداری و شهرداری را محکوم می کنند، عده ای را دستگیر کرده اند، اما کار مردم همچنان لنگ می زند و هر چه پیش می آید می گویند ما نبودیم، کار گذشته است. هیچکس نمی تواند بگوید شما که از اجرای مناقصه ناتوان هستید چگونه انتظار دارید مردم به شما اعتماد کنند و نگران آینده خود و فرزندانتان نباشند؟

یک منبع آگاه به رکنا گفت: در خصوص زباله گردی آنچه به ما اطلاع داده شد این است که فردی با قیمت پایین برنده مناقصه جمع آوری زباله بوده که ظاهراً حتی گاری برای شروع کار نداشته و با فشار خارجی توانسته او را اعدام کند. مناقصه به نام خودش است و کار را سه روز پیش تحویل داده است.

و افزود: متاسفانه شهرداری محل آزمون و خطا شده است و افراد بدون تجربه وارد بحث قرارداد می شوند و در نهایت نتیجه مثبتی حاصل نمی شود. حداقل قراردادهای حساس را به افراد با تجربه بسپارید تا با جان و سلامت عمومی جامعه بازی نشود. متاسفانه شورایاران و شهرداری به حرف هیچکس اهمیت نمی دهند و نتیجه آن چیزی است که دیده می شود.

این افراد در ادامه گفتند: مدیر فعلی قدرت و توان کافی برای مدیریت این گونه چالش ها را ندارد و از دادستان تقاضا داریم با توجه به ماده 688 قانون مجازات اسلامی با متخلفان برخورد و آرامش را به شهر و شهر بازگرداند. شهر .

ماده 688 قانون مجازات اسلامی (مجازات): هر اقدامی که تهدیدی برای سلامت عمومی باشد از قبیل آلوده کردن آب آشامیدنی یا توزیع آب آشامیدنی آلوده، دفع غیربهداشتی فضولات و فضولات انسان و حیوان، ریختن مواد سمی در رودخانه‌ها. زباله در خیابان ذبح غیر مجاز دام، استفاده غیرمجاز از فاضلاب خام یا تصفیه خانه فاضلاب برای مصارف کشاورزی ممنوع بوده و مرتکبین به حبس تا یک سال محکوم خواهند شد در غیر این صورت طبق قوانین خاص مشمول مجازات شدیدتری خواهند بود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.