افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

چرا نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات صحبت نمی کند؟

  • کد خبر : 396946
چرا نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات صحبت نمی کند؟

آفتاب نیوز: پدر این نویسنده، هان سونگ وون، 85 ساله، که همچنین یک رمان نویس مشهور است، پیام خود را در یک کنفرانس مطبوعاتی در مدرسه ادبی هان سونگ وون در جاهونگ خواند و به نقل از دخترش گفت: “هان به من گفت که با افزایش جنگ و روزانه مردم را می کشد، چگونه می […]

آفتاب نیوز:

پدر این نویسنده، هان سونگ وون، 85 ساله، که همچنین یک رمان نویس مشهور است، پیام خود را در یک کنفرانس مطبوعاتی در مدرسه ادبی هان سونگ وون در جاهونگ خواند و به نقل از دخترش گفت: “هان به من گفت که با افزایش جنگ و روزانه مردم را می کشد، چگونه می توانیم کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنیم یا برگزار کنیم؟

پدر برنده جایزه نوبل ادبیات ۲۰۲۴ افزود: دیدگاه او (هان کانگ) از نویسنده‌ای که در کره زندگی می‌کند به یک آگاهی جهانی تغییر کرده است، اما او نمی‌توانست احساس پدر برنده‌ای را که زندگی می‌کند کنار بگذارد. در کره.”، بنابراین در نهایت، من این کنفرانس مطبوعاتی را ترتیب دادم. قرار بود اینجا برای مردم محلی جشن بگیرم، اما دخترم به من گفت “این کار را نکن.” حوادث،” او گفت.

هان کانگ در تنها مصاحبه کوتاهی که پس از برنده شدن جایزه نوبل ادبیات با وب سایت آکادمی سوئد انجام داد، اظهار داشت: زمانی که برای اولین بار خبر جایزه را شنیدم بسیار شگفت زده شدم، وقتی تماس تلفنی تمام شد، کم کم احساس واقعیت کردم. و من از شما بسیار سپاسگزارم که من را به عنوان برنده انتخاب کردید.

به گزارش آناتولی، پرفروش ترین کتاب این نویسنده کره ای رمان «گیاهخوار» است که در سال 2007 نوشته و در سال 2015 توسط دبورا اسمیت به انگلیسی ترجمه شد و بعدها جایزه بین المللی بوکر را از آن خود کرد.

آثار هان اغلب به آسیب های تاریخی می پردازد. رمان کنش‌های انسانی او در سال 2014 درباره قیام گوانگجو در ماه مه 1980 است، در حالی که رمان سال 2021 او ما جدا نمی‌شویم، که فوریه آینده به زبان انگلیسی منتشر می‌شود، نیز درباره قیام ججو در سال 1948 است. -1949.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.