افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

چرا قلعه نویی با لغو هفته دهم لیگ مخالفت کرد؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 123232
چرا قلعه نویی با لغو هفته دهم لیگ مخالفت کرد؟  – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره دیدار اخیر با سران تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد. شهید مهدی درباره لغو هفته دهم لیگ برتر گفت: دیدار بسیار خوب و مفیدی داشتیم. از تیم ملی، سرپرست فدراسیون، نبی و قلانوی در جلسه اخیر حضور داشتند و از آنها تشکر می کنم. او یکی از باسابقه ترین سرمربیان […]

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره دیدار اخیر با سران تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

شهید مهدی درباره لغو هفته دهم لیگ برتر گفت: دیدار بسیار خوب و مفیدی داشتیم. از تیم ملی، سرپرست فدراسیون، نبی و قلانوی در جلسه اخیر حضور داشتند و از آنها تشکر می کنم. او یکی از باسابقه ترین سرمربیان لیگ برتر ما بوده و هست. او حتی بهتر از ما شرایط باشگاه ها را لمس می کند و سعی می کنیم حرف های او را در مسیر خود قرار دهیم.

وی افزود: در شرایطی که می خواستم از 28 آبان برای آماده سازی تیم ملی استفاده کنم تا تیم به اردو برود و مینی کمپ داشته باشد اما به ما کمک کرد. این راه را برای بازی در هفته دهم هموار کرد زیرا لیگ سخت‌تر شد. روزها و هفته هایی که به تیم امید داده شد، تقویم ما را تغییر داد اما خوشبختانه با توجه مربی تیم بزرگسالان این مشکل برطرف شد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا اردوی تیم ملی از دوشنبه هفته آینده آغاز می شود، گفت: بازیکنان ملی پوشی که بازی نمی کنند زودتر به تیم ملحق می شوند. این نظر کادرفنی تیم ملی است اما تا یکشنبه بازی داریم.

مهدی توضیح داد که با توجه به اتفاق اخیر، لیگ تا هفته پانزدهم در زمان مقرر برگزار می شود و هفته پانزدهم یک روز زودتر به پایان می رسد. اکنون زمان پایان این هفته 14 دسامبر است، اما ممکن است طبق برنامه ریزی دوستان در 12 یا 13 دسامبر تمام شود. در این جلسه این بحث مطرح شد و درخواست شما مطرح شد. ما باید برنامه ریزی خود را مطابق با این درخواست تغییر دهیم.

وی در خصوص اینکه اگر پایان نیم فصل به بعد از جام ملت ها موکول می شد، شرایط سختی برای لیگ به وجود می آمد، گفت: جام ملت ها با جام جهانی تفاوت دارد. شاید در جام جهانی تیم ها به طور معمول نتوانند به مراحل بالاتر برسند اما دوست داریم تیم ملی خوبمان را در فینال جام ملت ها ببینیم. به همین دلیل تا آخرین روز جام ملت ها که تقریباً یک ماه دیگر باقی مانده است و لیگ نیز با همین مدت تاخیر داریم. اگر نتوانیم نیم فصل را قبل از این جام تمام کنیم، باید فصل نقل و انتقالات را بعد از جام ملت ها شروع کنیم و این باعث تاخیر می شود. به همین دلیل نتوانستیم فصل بعد لیگ را به موقع شروع کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: این نکته ای است که خود قلانوی نیز کاملا به آن واقف بود و با وجود شرایط اردو با برنامه ما موافقت کرد.

مهدی درواکنش گفت: باید روزهای آخر را حل کنیم. البته به دلیل تاخیر در مسابقات، شدت مسابقات زیاد است. ما نیز باید آنها را در نظر بگیریم. باید یکی دو هفته اخیر را به گونه ای تنظیم کنیم که ملی پوشان به راحتی به اردوی تیم ملی بروند.

وی در گفت و گو با برنامه ورزش تهران رادیو تهران، درباره علت تغییر جدول بازی های استقلال و تراکتورسازی گفت: 2 یا 3 مشکل داریم. ما در شهرهایی مانند تبریز و پروازها پیش بینی های سردی انجام دادیم. پروازها سخت شده است. حتی داوران ما هم این مشکل را دارند. به همین دلیل باید شرایط را به گونه ای پیش ببریم که تیم ها یک روز دیگر در شهر محل برگزاری مسابقه باقی نمانند. برنامه ما فشرده است، تیم ها هر 4 یا 5 روز تا پایان نیم فصل بازی می کنند. به همین دلیل اگر بازی ها را یک ساعت به تاخیر نیندازیم، تیم ها پرواز شبانه را از دست می دهند و یا برنامه پروازهای چارتر آنها اصلاح می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: دغدغه رفع آلودگی هوا یا شرایط جوی و اقلیمی را نیز داریم. حتی اگر یک بازی را لغو کنیم، باز هم میانه فصل می تواند سخت باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)