افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

چرا قراردادهای استقلال در سازمان لیگ ثبت نمی شود؟

  • کد خبر : 322541
چرا قراردادهای استقلال در سازمان لیگ ثبت نمی شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه استقلال در کمتر از یک هفته مانده به شروع لیگ به دلیل بدهی 20 میلیارد تومانی سال گذشته به سازمان لیگ هنوز نتوانسته تمدید کند. قرارداد بازیکنان و اعضای این تیم در سازمان لیگ ثبت شده است. به گزارش ایسنا، این موضوع […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه استقلال در کمتر از یک هفته مانده به شروع لیگ به دلیل بدهی 20 میلیارد تومانی سال گذشته به سازمان لیگ هنوز نتوانسته تمدید کند. قرارداد بازیکنان و اعضای این تیم در سازمان لیگ ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، این موضوع زمانی مطرح شده است که اولین دوره ثبت قرارداد حداقل 16 بازیکن طبق برنامه اعلام شده در 23 مرداد به پایان رسید و تیم هایی که قبل از مهلت اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرارداد ثبت نکرده اند، پنج میلیون توکن ها جریمه می شوند.

در همین راستا برخی مدعی شده اند که تاخیر علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال در پرداخت حق عضویت استقلال در موعد مقرر باعث ایجاد مشکل در ثبت قرارداد بازیکنان استقلال شده است.

پیگیری های خبرنگار ایسنا از سازمان لیگ و سندی که در این زمینه به دست ما رسیده نشان می دهد که فصل گذشته بر اساس این مکاتبات باشگاه استقلال با پرداخت بدهی حق عضویت به فدراسیون فوتبال که بالغ بر 14 بوده، موافقت کرده است. میلیارد تومان. ، از 50 درصد فروش بلیت باید به سازمان لیگ پرداخت شود.

همچنین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه استقلال و پرسپولیس با تمام پول بلیت‌فروشی فصل قبل، مابقی بدهی‌های عضویت فصل گذشته از جمله بدهی ورزشگاه آزادی را پرداخت کرده‌اند. که حالا مانع از امضای قرارداد با باشگاه استقلال می شود در واقع تخلف انضباطی است. این باشگاه در پایان فصل گذشته برای مصاحبه های جواد نکونام که بالغ بر 5 میلیارد تومبه شد و همچنین حمید رجبی، مهدی هاشمی نسب و. خود فرشید سمیعی.

همچنین بدهی تبلیغات محیطی در دوره آجورلو در سازمان لیگ و حق عضویت امسال از جمله بدهی هایی است که تا زمان تسویه این بدهی ها مانع از ثبت قرارداد توسط باشگاه استقلال می شود.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.