افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

چرا شیداخالق با کیوان ساکت اف ازدواج کرد؟ / بازیگر زن چه گفت!

  • کد خبر : 270113
چرا شیداخالق با کیوان ساکت اف ازدواج کرد؟  / بازیگر زن چه گفت!

شیدا خلیق او به تازگی خبر ازدواج خود با کیوان ساکت اف (مجری و بازیگر) را که در برنامه زودیاک نیز حضور داشت را اعلام کرده است. شیدا خلیق بازیگر سینما و تئاتر و دختر ناهید مسلمی از 6 سالگی به همراه مادرش روی صحنه تئاتر بوده و گاهی در خانه با هم به تمرین […]

شیدا خلیق او به تازگی خبر ازدواج خود با کیوان ساکت اف (مجری و بازیگر) را که در برنامه زودیاک نیز حضور داشت را اعلام کرده است.

شیدا خلیق بازیگر سینما و تئاتر و دختر ناهید مسلمی از 6 سالگی به همراه مادرش روی صحنه تئاتر بوده و گاهی در خانه با هم به تمرین نقش می پردازند. او بازیگری را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۷ با فیلم «یه حبه قند» آغاز کرد و در چندین فیلم، سریال و تئاتر به ایفای نقش پرداخت. زودیاک با حضورش در برنامه شب های مافیا خود را به عنوان بازیکن خوب این بازی معرفی کرده است.

جذابیت زودیاک برای شما چه بود که در دو فصل آن حضور داشتید؟

مافیا بازی مورد علاقه من است. دکور «زودیاک» هم شخصیت مستقلی دارد که بسیار جذاب است. تیم زودیاک آنقدر خوب و حرفه ای کار می کند که ما احساس راحتی می کنیم که با هم کار کنیم. در فصل دوم، بازیکنان بهتر و حرفه‌ای‌تر شده‌اند و چون بازی مبتنی بر واقعیت‌ها است، کیفیت آن افزایش یافته و طبیعتاً چالش جذاب‌تری را برای ما که در این بازی شرکت کرده‌ایم به ارمغان آورده است.

آیا به جز مافیا به بازی دیگری علاقه دارید؟

بله پانتومیم را دوست دارم.

زندگی در یک نمایش واقعی چقدر برای شما جذاب است؟

ماندگاری رئالیتی شوها در ایران نسبت به سایر کشورها کمتر است و ما در این زمینه آزمون و خطا انجام می دهیم. به نظر من هر چه آزمون و خطای بیشتری انجام شود بازیگران بیشتری جذب این مدل نمایشی می شوند. برای من کیفیت برنامه بسیار مهم است و زودیاک این فاکتور را داشت. از سوی دیگر، پخش برنامه های واقعیت به ایجاد یک محیط دوستانه و صمیمی بین مردم و هنرمندان کمک می کند. متأسفانه چارچوب تلویزیون و سینما بازیگران را از مردم جدا می کند تا مردم احساس کنند ما و آنها از یک قشر نیستیم، در حالی که ما هم جزء همان مردم هستیم با دغدغه ها و زندگی های مشابه، فقط کارمان فرق می کند. این مدل از برنامه ها باعث می شود مردم تصویر واقعی تری از هنرمندان ببینند.

چرا حضور در رئالیتی شوها برای برخی بازیگران جذابیتی ندارد و آیا نظر منفی نسبت به آن دارند؟

من خودم یکی از کسانی بودم که این گارد را داشتم و مهم ترین دلیل برای من کیفیت برنامه بود. در صورت افزایش کیفیت تولیدات، بسیاری از افراد حاضر به شرکت در این برنامه های بدون محافظ می شوند. بحث دیگری هم وجود دارد، اینکه به نظر من برخی از بازیگران برای نشان دادن خود واقعی خود احساس راحتی نمی کنند و این ربطی به محتوا و کیفیت برنامه ندارد. برخی از همکاران ما اعتماد به نفس کافی برای نشان دادن چهره واقعی خود را ندارند یا به دلایل دیگر ترجیح می دهند این کار را نکنند.

به نظر شما حضور در برنامه ها در پیشنهادهای کاری برای بازیگران موثر است؟

متاسفانه بله. گاهی اوقات یک تقسیم بندی غیرمنطقی وجود دارد که بازیگران را بر اساس ظاهرشان در یک نمایش در گروه های مختلف قرار می دهد. مثلا شیداخالیق را می توان با حضورش در مافیا قضاوت کرد نه با سابقه بازیگری قبلی. این من را عمیقاً ناراحت می کند. اما اگر کسانی هستند که اینقدر غیرمنطقی درباره من و کارم نظر می دهند، من هم ترجیح می دهم با این ذهنیت با آنها کار نکنم.

آیا در بازی مافیا مورد انتقاد قرار گرفته اید؟

بله، بارها بوده که مردم از بازی من انتقاد کرده اند و باید به این نکته اشاره کنم که وقتی این بازی را با دوستانم انجام می دهم، ایمن تر بازی می کنم. یعنی برای من مهم نیست که خوب یا بد بازی می کنم، زیرا می دانم که قرار نیست کسی مرا قضاوت کند. فکر می‌کنم برای مردم مهم است که بدانند وقتی این بازی را در یک برنامه و برای مخاطبان زیادی بازی می‌کنیم، بیشتر محافظه‌کار هستیم زیرا فکر می‌کنیم میلیون‌ها نفر می‌توانند نمایش را تماشا کنند، بنابراین مراقب و وسواس هستیم. بیشتر باز خواهیم کرد. اگرچه من فکر می کنم مافیا واقعاً بازی سختی است و فکر می کنم اگر مردم چشمان خود را به روی ما ببندند یا اگر مافیا را حرفه ای بازی کنند، متوجه خواهند شد که قضاوت در مورد بازیکنان که چرا اشتباه کردید و چرا اشتباه کردید آسان نیست. بد بازی کردی؟

شما و کیوان ساکت اف در فصل دوم زودیاک حضور داشتید و به تازگی خبر ازدواج شما در رسانه ها منتشر شده است. آیا ازدواج شما با حضور دو نفرتان در این برنامه مرتبط است؟

نه، من و کیوان 14 سال است که همدیگر را می شناسیم و قبل از حضور در زودیاک تصمیم به ازدواج گرفتیم.

آیا به بازی در کمدی علاقه دارید؟

بله من این تجربه را در سریال گلشیفته داشتم و برایم خوشایند بود. فکر می کنم در کمدی بهتر هستم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.