افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

چرا رضا کیانیان این عکس را گذاشت؟

  • کد خبر : 130158
چرا رضا کیانیان این عکس را گذاشت؟

آفتاب نیوز: رضا کیانیان بازیگری که در زمینه عکاسی نیز فعالیت دارد در توضیح عکسی که منتشر کرده است گفت: «این عکس در سال (1947م/1325م) در بندر حیفا واقع در شمال فلسطین گرفته شده است. در این عکس، 4500 پناهجوی یهودی به فلسطین تبعید شده‌اند و یک ملیله روی عرشه کشتی نصب شده است. آلمان […]

آفتاب نیوز:

رضا کیانیان بازیگری که در زمینه عکاسی نیز فعالیت دارد در توضیح عکسی که منتشر کرده است گفت:

«این عکس در سال (1947م/1325م) در بندر حیفا واقع در شمال فلسطین گرفته شده است.

در این عکس، 4500 پناهجوی یهودی به فلسطین تبعید شده‌اند و یک ملیله روی عرشه کشتی نصب شده است. آلمان خانه و آشیانه ما را ویران کرد، فلسطینی ها لطفا امید ما را نابود نکنید. و فلسطینی ها از آنها محافظت کردند.

اکنون پس از گذشت 76 سال از تاریخ انتشار این عکس، همین مهمانان وجود سرزمین فلسطین را انکار کرده و با غصب و تجاوز، کشتار کودکان، اشغالگری و مبارزات انتخاباتی، بدترین غرامت ها را به میزبانان خود در سرزمین مقدس می دهند. .! بزرگترین نسل کشی تاریخ در ایالات متحده رخ داد. نسل کشی سرخپوستان بومی آمریکا! بعد از آن نسل کشی ارامنه، آشوری ها و… نسل کشی یهودیان در رتبه دوم قرار می گیرد. اما به عنوان بزرگترین نسل کشی تاریخ، در ذهن ما و جهان حک شده است. چون وسیله در دست شماست. و در زیر سایه پرچم این نسل کشی، دولت شما به نسل کشی مردمی می پردازد که زمانی از آنها محافظت می کردند. چند هزار نفر در همین محله مادر افغانستان به قتل رسیدند و آیا کشته خواهند شد؟ در کامبوج چند هزار؟ چند هزار نفر در اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی وجود دارد؟ در کشور ما سالانه حدود 50 هزار نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند. اما به نظر می رسد نسل کشی یهودیان به دست کثیف فاشیست ها تنها نسل کشی تاریخ باشد! زیرا؟ زیرا می توانند پناهگاه های خود را در سایه این ظلم قتل عام کنند. این قتل عام جلوی چشمان ما اتفاق می افتد. بی تفاوتی ما چه چیزی را نشان می دهد؟ نشانه ظلم؟ یا نشانه ای از قطبی شدن شدید در کشور ما؟ چه چیزی ما را به ظلم کشانده است؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.