افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

چرا دکتر مسعود بیزیکیان؟ – روزنامه آرمان امروز

  • کد خبر : 282636
چرا دکتر مسعود بیزیکیان؟  – روزنامه آرمان امروز

سفید هوشمند هدف امروز: با آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شاهد اتفاقات مهمی در حوزه این رویداد مهم، تاثیرگذار و سرنوشت ساز هستیم. اعلام حضور اصلاح طلبان در این مراسم از آن دست اتفاقاتی است که می تواند به وحدت و وحدت ملی کمک کند و در افزایش ضریب مشارکت موثر باشد و […]

سفید هوشمند

هدف امروز: با آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شاهد اتفاقات مهمی در حوزه این رویداد مهم، تاثیرگذار و سرنوشت ساز هستیم. اعلام حضور اصلاح طلبان در این مراسم از آن دست اتفاقاتی است که می تواند به وحدت و وحدت ملی کمک کند و در افزایش ضریب مشارکت موثر باشد و تعداد زیادی از مردم کاندیدای مورد نظر خود را در زمان رای گیری داشته باشند.
یکی دیگر از تحولات در این زمینه، اعلام تمایل افراد مختلف از طیف های مختلف برای پذیرش مسئولیت ریاست جمهوری است. تردیدی نیست که ایران امروز در شرایط حساسی قرار دارد و امیدوار است افراد توانمندی داشته باشند که بتوانند این مسئولیت را به اندازه کافی و شایسته انجام دهند، افرادی که دارای صلاحیت های عمومی مانند قدرت بدنی (سن)، تحصیلات کافی و تجربه کافی در مدیریت اجرایی باشند. . … باید بینش ارزشی داشته باشند و مردمی باشند و بتوانند یک تیم اجرایی شایسته تشکیل دهند و آن را به میدان ببرند.
از نظر من یکی از این افراد شایسته، «دکتر مسعود بیزیکیان» است. اگر در این مورد مطمئن نبودم، اینقدر صریح به آنها اشاره نمی کردم. اما چه ویژگی هایی دارد که می تواند او را کاندیدای شایسته چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کند؟
در این یادداشت، ویژگی های مهم آن را ذکر می کنم:
1- پاکیزگی و سلامت معنوی
بررسی وضعیت سکونت و عملکرد مسعود بیزیکیان در طول بیش از سه دهه مدیریت اجرایی در سمت های مختلف نشان از سلامت و طهارت معنوی وی داشته و در این زمینه کوچکترین مشکلی نداشته است.
2- مردم و مردم
پزشک آنقدر متواضع و آنقدر «ساده» است که اگر کسی او را نشناسد، گمان نخواهد کرد که با دانشمندی سرشناس آشنا شده است. او متعلق به مردم است.
3- معلم تحصیل کرده و با سابقه
مسعود البدیشیان عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی، فوق تخصص جراحی قلب و بالاترین عنوان علمی یعنی استاد تمام رشته خود، پزشک و شفا می داند. مواد و روش ها. درمان زخم و درد
4- متعهد و ارزشمند
شاید خیلی ها او را خوب نشناسند. معاونت پزشکی لشکر عاشورا و از یاران شهید باکری بود. در زمان جنگ ایران و عراق مسئولیت اعزام تیم های پزشکی به خط مقدم را بر عهده داشت و به عنوان رزمنده مشغول به کار بود. و همزمان دکتر
5- تسلط کامل نهج البلاغه
در دوران دانشگاه در واقع مفسر نهج البلاغه بود و حالا هر وقت در تبریز است این کار را انجام می دهد. ضمن اینکه انس با قرآن کافی دارد و این انس با قرآن و نهج البلاغه را می توان در رفتار و گفتار و کردارش احساس کرد.
6- سیاستمدار امین و قابل اعتماد برای مردم.
پزشک معالج اولین نماینده مردم تبریز، آذرشهر و ایسکو در دوره های 8، 9، 10، 11 و 12 شورای اسلامی است و همواره بدون تبلیغات یا برخی اقدامات معمول به عنوان نفر اول رای داده و وارد مجلس شده است. مجلس. وی در دوره هایی نایب رئیس اول مجلس نیز بود.
7- مصلح واقعی
وی از نظر گرایش سیاسی اصلاح طلب است و اصلاح طلبی را امری سیاسی و مذهبی می داند و از نظر اعتقادی نیز خود را اصولگرا می داند. به این معنا که در عمل به اصول اخلاقی و اسلامی کاملا پایبند باشد.
8- اهتمام به عدالت
کلیدواژه گفتگوها و رویکردهای دکتر عدالت محوری و عدالت محوری است و این درسی است که او از نهج البلاغه آموخته است. به گونه ای که نمی توان او را مثلاً در حال تمسخر اما بدون صحبت از عدالت دید.
9- متخصص و درمانگر درد
آشنایی او با روش و متدولوژی تشخیص درد، که الهام گرفته از دانش پزشکی است، به او کمک می کند تا دیدی آسیب شناسانه به امور داشته باشد و در نتیجه دستوری برای حل مشکلات نمی دهد، بلکه درد را تشخیص داده و درمان مناسب را تجویز می کند. روش. پس از تشخیص تخصصی اولیه، اولویت بندی و نسخه لازم را تجویز می کند. با همین روش می توانید چندین زخم را التیام بخشید.
10- مشاغل شاخص در مدیریت اجرایی.
وی در طول خدمت و فعالیت های اجرایی خود خدمات شایان توجهی را با ایجاد خانه های بهداشت در آذربایجان شرقی انجام داد. تعیین اهمیت محوری سلامت، ایجاد پزشک خانواده و … بخشی از دستاوردهای اجرایی وی است. وی معتقد است باید ارتباط مردم با بخش درمان قطع شود و بیمار و همراهان دغدغه مالی و درمانی نداشته باشند. هزینه ها باید از طریق بیمه تامین شود.
11- زیست شناسی ساده
دکتر مزیکیان علیرغم برخورداری از صلاحیت های علمی و سیاسی، همیشه متواضع بوده و زندگی ساده ای داشته است، شاید ساده ترین نمونه این گفته این باشد که او همیشه به دنبال شکوه و زندگی متفاوت از دیگران نیست باید مثل بقیه زندگی کند، مثلاً درمان خاصی را دوست ندارد و معتقد است که همه باید از یک روش درمانی استفاده کنند و مخالف این است که هر نهاد یا دستگاه اجرایی بیمارستان و درمانگاه خود را دارد.
12-شجاعت
شجاعت پزشکان به ویژه در اظهار نظر مثال زدنی است. او هرگز نظر خود را پنهان نمی کند و صادقانه صحبت می کند و به همین دلیل است که حرف هایش در دل طنین انداز می شود. چند گروه فکری ثبت کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.