افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

چرا تغییر نام معاونت مطبوعاتی به «امور مطبوعاتی و تبلیغاتی» صحیح است؟

  • کد خبر : 152965
چرا تغییر نام معاونت مطبوعاتی به «امور مطبوعاتی و تبلیغاتی» صحیح است؟

محمد خدادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: نام معاونت مطبوعاتی به « معاونت امور رسانه و تبلیغات «کار درستی است؛ معاونت مطبوعاتی یعنی همه رسانه ها و امروز مطبوعات بخشی از رسانه هستند. وی ادامه داد: این اقدام باید انجام می شد و اقدام خوبی است، البته توصیه کردم عنوان […]

محمد خدادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: نام معاونت مطبوعاتی به « معاونت امور رسانه و تبلیغات «کار درستی است؛ معاونت مطبوعاتی یعنی همه رسانه ها و امروز مطبوعات بخشی از رسانه هستند.

وی ادامه داد: این اقدام باید انجام می شد و اقدام خوبی است، البته توصیه کردم عنوان اطلاعات را در کنار مسائل رسانه ای و تبلیغاتی اضافه کنید.

مدیرکل سابق ایرنا تصریح کرد: وظیفه اصلی معاونت مطبوعاتی هدایت رسانه ها است چرا که دسترسی رسانه ها به دولت محدود است و این معاونت ارتباط رسانه و دولت را تسهیل می کند. کاری که پیش از این در بحران های مختلف در دفتر مطبوعات انجام می شد.

خدادی یادآور شد: چاره ای جز تغییر نداریم. علاوه بر عنوان، باید به فکر تغییر قوانین باشیم. قوانین ما 20 ساله است، حتی هنجارهای دینی نیز به روز شده اند، چه کمتر قوانین. نمی توان گفت در جامعه ای هستیم که مشکلات مربوط به 20 سال پیش است.

وی بیان کرد: قانون بر این است که مسائل روز را به رویه تبدیل کند تا از رویدادهای مختلف خوانش های منحصر به فردی داشته باشد. امروزه چراغ های راهنمایی هوشمند شده اند و در شرایط فعلی نمی توان قسمت قوانین مطبوعات را به روز نکرد.

خدادی تصریح کرد: امروز حجم زیادی از اطلاعات در فضای مجازی رد و بدل می شود و اگر چارچوب و قوانین به روزی برای این بخش نداشته باشیم قطعا تولیدکننده و مصرف کننده محتوا متضرر می شود و باید چارچوب قانونی برای این امر تعیین کنیم. بخش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.