افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

چرا بنیاد اتریوم اترهای خود را به جای فروختن آنها به اشتراک نمی گذارد؟

  • کد خبر : 411966
چرا بنیاد اتریوم اترهای خود را به جای فروختن آنها به اشتراک نمی گذارد؟

در سال‌های گذشته، فروش دوره‌ای اتر توسط بنیاد اتریوم، انتقادات زیادی را برانگیخته و صدای منتقدان را بلند کرده است. بسیاری بر این باورند که بنیاد اتریوم باید به جای فروش اترهای آن، آنها استیک با این حال، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، معتقد است که سهامداری بنیاد از اتر، پروژه را متمرکز خواهد کرد. به […]

در سال‌های گذشته، فروش دوره‌ای اتر توسط بنیاد اتریوم، انتقادات زیادی را برانگیخته و صدای منتقدان را بلند کرده است. بسیاری بر این باورند که بنیاد اتریوم باید به جای فروش اترهای آن، آنها استیک با این حال، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، معتقد است که سهامداری بنیاد از اتر، پروژه را متمرکز خواهد کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، بوترین امروز در شبکه اجتماعی X به سوال یکی از کاربران در مورد اینکه چرا بنیاد اتریوم اترهای خود را به جای فروش آنها سپرده گذاری نمی کند، پاسخ داد. به گفته بوترین، بنیاد اتریوم نمی خواهد تصمیمات حاکمیتی جامعه ارزهای دیجیتال را با سپرده گذاری اترهای آن منحرف کند.

چرا بنیاد اتریوم به جای فروش آنها را به اشتراک نمی گذارد؟

بنیانگذار اتریوم می‌گوید یکی از دلایل اصلی عدم سهامداری اترهای بنیاد اتریوم و فروش آن‌ها این است که این بنیاد نمی‌خواهد در مواقع حساسی مانند هارد فورک بحث‌برانگیز درگیر شود. “مقام رسمی” have Buterin معتقد است که سرمایه گذاری اتریوم بر اساس این ارز دیجیتال باعث می شود که این سازمان در زمان تصمیم گیری های حاکمیتی با گروه های خاصی هماهنگ شود و بر دیدگاه های احتمالی جامعه و خط فکری آنها تأثیر بگذارد.

بوترین پیشنهاد می‌کند که بنیاد اتریوم اترهای خود را در قالب کمک‌های بلاعوض به گروه‌های اجتماعی که مایل به مشارکت در ارز دیجیتال هستند، اهدا کند. به این ترتیب این افراد می توانند در تصمیم گیری های حاکمیتی ضمن کسب پاداش مشارکت کنند. رویکرد دیگر بوترین این است که بنیاد اتریوم منابع خود را با چندین سازمان دیگر به اشتراک بگذارد تا موسسات معتبر مختلف بتوانند در آینده نقش موثری در این پروژه داشته باشند.

چشم انداز Vitalik برای تقویت تمرکززدایی شبکه اتریوم به طور طبیعی تقاضا برای ارز دیجیتال اتر را افزایش می دهد و به رشد احتمالی قیمت آن کمک می کند.

تحلیل تکنیکال اتریوم

همزمان با سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم نیز کاهش یافت و از ۲۷۶۷ دلار به حدود ۲۴۶۷ دلار رسید. اگر فشار فروش ادامه یابد، قیمت اتریوم ممکن است تا 15 درصد کاهش یابد و خط روند حمایت بلندمدت خود را بشکند. 2100 دلار برای آزمایش اگر تاریخ تکرار شود، این پشتیبانی باید به شکل گیری کف قیمت اتریوم کمک کند و در نهایت زمینه لازم برای شکستن آن را فراهم کند. 3000 دلار و آن را دنبال کنید 4000 دلار فراهم کند

نمودار تایم فریم 1 روز اتریوم - منبع: TradingViewنمودار تایم فریم 1 روز اتریوم - منبع: TradingView
نمودار بازه زمانی 1 روزه اتریوم – منبع: TradingView

در طرف مقابل، قیمت اتریوم در حال حاضر زیر میانگین‌های متحرک نمایی مهم روزانه (دوره‌های 20، 50، 100 و 200) است که نشان‌دهنده غلبه احساسات نزولی در بازار ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، اگر قیمت به زیر خط پشتیبانی کلیدی فوق الذکر سقوط کند، اتریوم ممکن است یک اصلاح قیمت شدید را تجربه کند. زیر 2000 دلار تجربه کردن

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-27 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.