افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

چرا باید اهداف و رویاهای زندگی خود را برای خود نگه دارید؟

  • کد خبر : 19469
چرا باید اهداف و رویاهای زندگی خود را برای خود نگه دارید؟

همه شما رویاها و آرزوهایی دارید که تصمیم گرفته اید در مقطعی از زندگی خود به آنها برسید. این اهداف زندگی می تواند رویای خرید یک ماشین فوق العاده، یافتن همسر ایده آل، یافتن شغل رویایی شما یا هر چیز دیگری باشد. شما به عنوان یک فرد اجتماعی علاقه مندید که این رویاها و اهداف […]

همه شما رویاها و آرزوهایی دارید که تصمیم گرفته اید در مقطعی از زندگی خود به آنها برسید. این اهداف زندگی می تواند رویای خرید یک ماشین فوق العاده، یافتن همسر ایده آل، یافتن شغل رویایی شما یا هر چیز دیگری باشد. شما به عنوان یک فرد اجتماعی علاقه مندید که این رویاها و اهداف زندگی را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید و در مورد آن با آنها صحبت کنید تا بتوانید نظر دیگران را جویا شوید و از آنها راهنمایی بخواهید. مشاوره چیز مفیدی است، اما به اشتراک گذاشتن رویاها و اهداف زندگی خود با دیگران هیچ سودی برای شما ندارد و حتی ممکن است به قیمت از دست دادن و نابودی شما تمام شود. اما چرا؟ در این مقاله DJ Ro به شما می گوییم که چرا باید اهداف زندگی، رویاها و برنامه های آینده خود را برای خود نگه دارید و آنها را با کسی به اشتراک ندهید.

ما معتقدیم که انسان ها ذاتاً خوب و مهربان هستند و دوست داریم اطرافیانمان را شاد ببینیم. اما آیا آنها همین نظر و احساس را نسبت به ما دارند؟ اکثر اوقات پاسخ این سوال منفی است و انتظاراتی که از دیگران داریم به طور کامل برآورده نمی شود. همیشه یک حس بدبینی و حسادت خاصی در درون افراد وجود دارد که در موقعیت های مختلف خود را نشان می دهد. گاهی اوقات این احساس خیلی زود خود را نشان می دهد و گاهی برای تشخیص آن خیلی دیر است. به همین دلیل بهتر است همیشه شور و شوق خود را مخفی نگه دارید و آن را با دیگران در میان نگذارید و وقتی صحبت از اهداف، خواسته ها و رویاهای زندگی به میان می آید، این موضوع اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند. در زیر به چهار دلیل مهم برای این مشکل اشاره خواهیم کرد.

چرا بهتر است اهداف و رویاهای زندگی خود را برای خود نگه دارید؟

دلیل اول: ممکن است دیگران شما را از اهداف و رویاهایتان منصرف کنند.

ممکن است برخی افراد در اشتیاق شما برای رسیدن به اهداف و رویاهایتان شریک باشند، اما این افراد اغلب کسانی هستند که شما را از دنبال کردن رویاهایتان منصرف می‌کنند. وقتی رویاهای خود را با چنین افرادی در میان می گذارید، آنها درونی به رویاها و آرزوهای محقق نشده خود فکر می کنند و سعی می کنند رویاهای شما را به چالش بکشند تا آنها را جبران کنند. آنها از شما سؤالاتی می پرسند مانند اینکه چگونه می خواهید به این هدف برسید؟ بعد از آن چه خواهید کرد؟ اینها چیزهایی هستند که قبلاً در نظر گرفته اید، اما شنیدن آن به زبان دیگران تأثیر عمیق تری روی شما خواهد گذاشت، مگر اینکه کاملاً از خود مطمئن باشید. پس نگذارید شخص دیگری این فرصت را پیدا کند و به ذهن شما راه یابد، شاید بهترین راه همان چیزی باشد که قبلاً به شما توصیه می کنیم، یعنی رویاها و خواسته های خود را برای خود نگه دارید و آنها را با دیگران در میان نگذارید.

دلیل دوم: دیگران آنقدر که به نظر می‌رسند از موفقیت شما خوشحال نیستند

خواستن و خواستن چیزهای مختلف در فطرت انسان ماست. گاهی اوقات ما چیزهایی را می خواهیم که دیگران دارند، به خصوص اگر به نظر می رسد برای آنها شادی ایجاد می کند، شادی و شادی که ما در زندگی از آن محروم شده ایم. این یعنی چی؟ وقتی کسی از موفقیت و آرزوهای شما خوشحال به نظر می رسد، ممکن است در درون واقعاً خوشحال نباشد. حس حسادت در همه وجود دارد اما احساساتی که منجر به حسادت می شود در لایه های درونی ذهن ما شکل می گیرد و معمولا به سطح نمی رسد.

تعامل با افرادی که در مقابل شما احساس حسادت می کنند و دریافت این امواج منفی کم کم ذهن شما را تحت تاثیر قرار می دهد و شما به عنوان قاضی به جای شخص حسود می نشینید و با خود می گویید: «شاید این آرزو و آرزو برای من خیلی بزرگ باشد. “. ” اگر او ارزش این هدف را نمی بیند، شاید دیگران هم ندانند.» شما به هر حال نمی توانید جلوی احساسات دیگران را بگیرید و از تأثیری که آنها بر ذهن شما می گذارند گریزی ندارید. بهترین راه این است که اهداف و رویاهای زندگی خود را برای خود نگه دارید و آنها را با کسی در میان نگذارید.

چرا بهتر است اهداف و رویاهای زندگی خود را برای خود نگه دارید؟

دلیل سوم: بزرگترین حامیان شما می توانند بزرگترین منتقدان شما باشند

از پذیرفتن انتقاد سازنده از افرادی که هنوز چیزی نساخته اند بپرهیزید!

شاید این جمله بدیهی به نظر برسد، اما تاثیر حرف و انتقاد بر ما بیشتر از آن است که تصورش را بکنید. متأسفانه، بلندترین صداها همیشه متعلق به افرادی است که فقط حرف می زنند و به ندرت عمل می کنند. این حرف ها و انتقادها کوچک ترین تاثیر مثبتی روی شما نخواهد داشت و بهتر است گوش های آنها را ببندید. انتقاد همیشه بد نیست به شرطی که از یک منبع ارزشمند و مهم باشد. در غیر این صورت، هر انتقادی ارزش توجه ندارد و نباید شما را از مسیر درست خارج کند. برای در امان ماندن از این گونه انتقادات، بهتر است رویاها و اهداف خود را با کسانی که نظر و تجربه ندارند در میان نگذارید.

چرا بهتر است اهداف و رویاهای زندگی خود را برای خود نگه دارید؟

دلیل چهارم: رویاهای شما نیاز به محافظت دارند

مهم نیست چقدر رویاهای شخصی که می شناسید شبیه رویاهای شماست، تنها یک نسخه از “شما” وجود دارد که منحصر به فرد است و رویاهای خاصی دارد. شما تنها کسی هستید که می توانید آن رویاها را محقق کنید و راه تحقق آنها با شماست. بنابراین همانطور که همیشه سعی می کنید از چیزهای منفی دوری کنید، رویاهای خود را نیز به همان روش محافظت کنید. این محافظت در اسمارتک نیوز اول مسئولیت شماست، آرزو و هدف خود را به عنوان یک نوزاد تازه متولد شده در نظر بگیرید که نیاز به تغذیه و توجه مداوم دارد، اگر این کارها را انجام ندهید هدف شما رشد نمی کند و محقق نمی شود. .

چرا بهتر است اهداف و رویاهای زندگی خود را برای خود نگه دارید؟

شما از رویای خود در برابر کسانی محافظت می کنید که به هیچ وجه نمی خواهند شما به هدف خود برسید و ناآگاهانه علیه شما کار می کنند یا حداقل موج منفی می فرستند و شما را از رسیدن به رویا و هدفتان منصرف می کنند. بنابراین به جای کمک و همراهی از دیگران، سعی کنید به خود اعتماد کنید و تا حد امکان از به اشتراک گذاشتن اهداف و رویاهای خود با دیگران خودداری کنید. تشخیص دوستان واقعی و تقلبی کار آسانی نیست، بنابراین بهتر است محتاط باشید و تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید از صحبت در مورد آن خودداری کنید.

اجازه ندهید کسانی که کنترلی بر زندگی شما ندارند و صلاحیت اظهار نظر و انتقاد را ندارند بر ذهن و تصمیمات شما تأثیر بگذارند. همیشه بهتر است کمتر صحبت کنید، صبور باشید، خودتان را باور کنید و تمام تلاشتان را بکنید، اجازه دهید صدای موفقیتتان به جای شما صحبت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.