افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

چرا باید از تلویزیون شهری در مراکز تفریحی استفاده کنیم؟

  • کد خبر : 54150
چرا باید از تلویزیون شهری در مراکز تفریحی استفاده کنیم؟
آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حال عبور از یکی از خیابان‌های اصلی شهر باشید و ناگهان تصاویر جذاب روی صفحه غول‌آسای تلویزیون شهری مراکز تفریحی، حواس‌تان را پرت کند و شما را مجذوب خود کند؟ قطعا اکثر ما در چنین موقعیتی قرار گرفته‌ایم. تلویزیون‌های شهری عظیم‌الجثه با قابلیت پخش تصاویر و ویدیوهای جذاب، توانایی شگفت‌انگیزی در جلب توجه رهگذران و القای پیام‌های تبلیغاتی دارند؛ اما آیا می‌دانید چرا باید از تلویزیون شهری در مراکز تفریحی استفاده کنیم؟ برای رسیدن به جواب سؤال‌های خود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کارکردها و قابلیت‌های تلویزیون شهری

تلویزیون شهری با نمایش محتوای جذاب مانند فیلم‌ها، تصاویر، انیمیشن‌ها، بازی‌ها و ویژگی‌های تعاملی بازدیدکنندگان و مشتریان بیشتری را به مراکز تفریحی جذب می‌کند. همچنین، تلویزیون شهری می‌تواند با نمایش جلوه‌های رنگارنگ و پویا، فضایی شاد را در مراکز تفریحی ایجاد کند.

تلویزیون شهری آخرین اخبار، آب و هوا، ترافیک، برنامه زمانی، نقشه‌ها، مسیرها و نکات، اطلاعات و راهنمایی‌های مفیدی را نمایش می‌دهند تا در اختیار بازدیدکنندگان و مشتریان مراکز تفریحی قرار گیرد. تلویزیون شهری مراکز تفریحی با نشان دادن هشدارهای اضطراری و دستورالعمل‌ها، امنیت مراکز تفریحی را افزایش می‌دهد.

تلویزیون شهری با نمایش تبلیغات مؤثر و هدفمند به بازدیدکنندگان و مشتریان می‌تواند درآمد و سود مراکز تفریحی را افزایش دهد. تلویزیون شهری بازخورد مثبت، توصیفات و رتبه‌بندی مشتریان قبلی را نمایش می‌دهد تا تصویر برند و شهرت مراکز تفریحی را ارتقا دهد.

تلویزیون شهری می‌تواند با نمایش نظرسنجی از مشتریان، برگه‌های بازخورد، رتبه‌بندی و پیشنهادها، کیفیت و رضایت از خدمات و امکانات مراکز تفریحی را بهبود ببخشد. تلویزیون شهری برنامه‌های وفاداری، تخفیف‌ها، کوپن‌ها و پاداش‌ها را نشان می‌دهد تا وفاداری مشتریان مراکز تفریحی را افزایش دهد.

مزایای تلویزیون شهری نسبت به سایر رسانه‌های تبلیغاتی

تلویزیون‌های شهری نسبت به سایر رسانه‌های تبلیغاتی مزایای بسیاری دارند. تلویزیون شهری مراکز تفریحی اندازه‌های بسیار بزرگی دارند که از فاصله بسیار دور هم قابل مشاهده هستند، در حالی که تراکت‌های تبلیغاتی تنها توجه عابرانی را به خود جلب می‌کنند که از نزدیک آن‌ها را بخوانند.

تصاویر متحرک و قابل تغییر با توجه به زمان و مکان، مخاطبان را به تعامل با تلویزیون‌های شهری وادار می‌کند. تصاویر، ویدیوها، انیمیشن‌ها، بازی‌ها ویژگی‌های تعاملی را با کیفیت بالا برای ارائه پیام استفاده می‌کند. فضای شادی که جلوه‌های رنگارنگ و پویا ایجاد می‌کند، یکی از دلایل دیگر تعامل بیشتر کاربران با تلویزیون‌های شهری است که در سایر رسانه‌های تبلیغاتی خیابانی وجود ندارد.

تلویزیون شهری می‌تواند ارتباط منعطف و به موقعی را فراهم کند؛ زیرا به راحتی و به سرعت با توجه به نیازها و ترجیحات تبلیغ‌کنندگان به‌روز می‌شود. تلویزیون شهری ویدیوهای زنده یا ضبط شده را از منابع مختلف نشان می‌دهد و به نظرات و پیشنهادات مخاطبان پاسخ می‌دهد.

تلویزیون شهری مراکز تفریحی هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و کارایی تبلیغات را افزایش می‌دهد؛ زیرا چندین تبلیغات را در یک نمایشگر نمایش می‌دهد و هزینه را بین تبلیغ‌کنندگان مختلف تقسیم می‌کند. در همین راستا، تلویزیون شهری با استفاده از شاخص‌ها و ابزارهای مختلف، اثربخشی و تأثیر تبلیغات را می‌سنجد تا شرکت‌ها آگاهی پیدا کنند که در ازای هزینه‌ای که می‌کنند، چه بازخوردی را دریافت می‌کنند.

اگر صاحب یک مجتمع بزرگ هستید، برای خرید تلویزون شهری مراکز تفریحی درنگ نکنید تا کسب‌وکارتان به سودهای چندین برابری برسد.

تفاوت تلویزیون شهری مراکز تفریحی با بیلبوردهای تبلیغاتی

تلویزیون‌ شهری مراکز تفریحی صفحات بزرگی هستند که تصاویر متحرک و ویدیو را با کیفیت بسیار بالا در اندازه‌های بزرگ نمایش می‌دهند، اما بیلبوردهای تبلیغاتی تنها محلی برای چسباندن تبلیغات ثابت و بدون تغییر است.

تلویزیون شهری قابلیت این را دارد که به صورت آنلاین از طریق دستگاه‌های مرکزی تبلیغات خود را تغییر دهد یا چندین تبلیغ را در طول روز پخش کند، اما بیلبوردهای تبلیغاتی در یک روز تنها یک تبلیغ را نمایش می‌دهند و تعویض تبلیغات روی بیلبوردها چالش‌ها و دردسرهای فراوانی دارد.

تلویزیون‌های شهری جذابیت بصری بیشتری نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی دارند. تصور کنید که تلویزیونی غول پیکر در حال پخش تصاویر رنگارنگی در روبروی شما است. ناخواسته توجهتان به سمت تلویزیون جذب می‌شود، در حالی که بیلبوردهای تبلیغاتی چنین امکانی را ندارند.

تفاوت تلویزیون شهری مراکز تفریحی با تابلوهای روان

تابلوهای روان ال ای دی‌های رنگ ثابتی هستند که تنها نوشته‌های مختلف را نمایش می‌دهند. تصاویر روان با افکت‌های متفاوت مسلماً جذابیت خاص خود را دارد؛ اما وقتی به مقایسه با تلویزیون شهری می‌رسیم، بازی کاملاً تغییر پیدا می‌کند.

تلویزیون شهری مراکز تفریحی ابعاد بزرگ، تصاویر روشن و واضح و قدرت بالایی در انتقال پیام دارند. ابعاد بزرگ تلویزیون‌ شهری عمده توجه رهگذران را به خود جلب می‌کند. پیام‌های تبلیغاتی با تصاویر روشن و وضوح بالا تا حد زیادی بر ضمیر ناخودآگاه مخاطبان اثر می‌گذارد.

تلویزیون‌ شهری در کنسرت‌

کنسرت‌ها، فضاهای شادی هستند که اکثر مردم علاقه به حضور در آن را دارند. نیمی از شادی و شور و هیجان کنسرت‌ها به خواننده و سیستم صوتی سالن بستگی دارد، اما نیمی دیگر تصاویر روان روی تلویزیون‌ شهری مراکز تفریحی است.

فیلم در حال اجرای خواننده‌ها و تصاویر متحرک هیجان انگیز از جمله کاربردهای تلویزیون شهری در کنسرت‌هاست. مردم حاضر در کنسرت که جایگاه مناسبی نسبت به استیج ندارند، می‌توانند با نگاه کردن به تلویزیون‌های بزرگ حاضر در سالن نسبت به جزئیات اجرا آگاه شوند.

تلویزیون شهری در شهر بازی

تلویزیون شهری برای نمایش تبلیغات، اطلاع رسانی و پخش تیزرهای مختلف در شهر بازی استفاده می‌شوند. شهر بازی‌های سر پوشیده تلویزیون‌های Indoor یا داخلی و شهر بازی‌های سر باز از تلویزیون‌های Outdoor یا خارجی را درون مجموعه خود استفاده می‌کنند.

این تلویزیون‌های غول پیکر با پخش انیمیشن، کودکان را سرگرم می‌کنند. همچنین محل تبلیغات مختلفی است که والدین کودکان را جذب می‌کند. تلویزیون‌های شهری مراکز تفریحی جذابیت‌های بصری چند برابری به محوطه شهر بازی اضافه می‌کنند که موجب افزایش مشتریان نیز می‌شود.

تلویزیون شهری در مراکز تجاری

تلویزیون‌های شهری مراکز تجاری فروش مغازه‌داران را چند برابر می‌کنند. تابلو‌های بزرگ رنگی با تصاویر متحرک به راحتی توجه هر بیننده‌ای را می‌دزدند. تصور کنید که مشتریان برای خرید لباس مجلسی زنانه‌ای به پاساژی بزرگ مراجعه کرده‌‌اند. در تلویزیون‌های غول پیکر مجموعه، تبلیغ مغازه فروش لباس مجلسی زنانه حاضر در پاساژ پخش می‌شود. یقیناً به صورت ناخودآگاه مشتریان به سمت آن مغازه می‌روند یا هنگام گشت‌وگذار در پاساژ به این مغازه توجه بیشتری می‌کنند.

مراکز تجاری با استفاده از تلویزیون شهری مراکز تفریحی، پیغام‌های مختلف خود را با سرعت بسیار زیادی در ذهن مخاطبین می‌گذارند. برای مثال، جمعیت زیادی را فرض کنید که در مراکز تفریحی مشغول بازی هستند. تبلیغ مرکز تجاری خاص در بیلبوردهای مرکز تفریحی پخش می‌شود که تمام جمعیت محو تماشای آن می‌شوند. از آن به بعد، یکی از انتخاب‌های آنان برای خرید مرکز تجاری خواهد بود که در تبلیغ دیده‌اند.

سرمایه‌گذاری با خرید تلویزیون شهری مراکز تفریحی

در نگاه عموم مردم خانه، ماشین، طلا و دلار کالاهای سرمایه‌گذاری هستند. اگر کسب‌وکاری داشته باشید که به رشد و توسعه‌اش علاقه‌مند باشید، تلویزیون شهری مراکز تفریحی نیز یک کالای سرمایه‌گذاری برای شما محسوب خواهد شد.

تلویزیون شهری کالای تبلیغاتی است که با خرید آن نه تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه چندین برابر هزینه‌ای که کرده‌اید را به شما برمی‌گرداند. تلویزیون‌های شهری می‌توانند در ابعاد گسترده کسب‌وکار شما را تبلیغ کنند. این تلویزیون‌ها توجه بسیاری از عابرین پیاده را به خود جلب می‌کنند که باعث شده است به عنوان بهترین تبلیغات محیطی شناخته شوند.

بازخورد بسیار مطلوب تلویزیون شهری بسیاری از کسب‌وکارها را قانع کرده است تا برای رشد و توسعه خود، روی به خرید این‌گونه تلویزیون‌ها بیاورند. مجموعه ای اس ای لایت فعال‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت بازرگانی در زمینه واردات تلویزیون‌های شهری است که می‌تواند در این سرمایه‌گذاری راهنمای خوبی برای شما باشد.

بازدهی تبلیغات با تلویزیون شهری مراکز تفریحی

آمار قابل توجهی در مورد بازدهی تبلیغات با تلویزیون شهری مراکز تفریحی وجود دارد. ۸۱ درصد از مردم توجهشان به تبلیغات تلویزیون شهری جلب می‌شود. ۷۱ درصد با آگاهی کامل به تبلیغات نگاه می‌کنند و آن‌ها را بررسی می‌کنند. ۶۶ درصد از مردم پس از دیدن تبلیغات، نام برند را در اینترنت جست‌وجو می‌کنند تا اطلاعات بیشتری راجع به محصولات برند به دست بیاورند. ۲۶ درصد نیز پس از دیدن تبلیغات به وب سایت برند سر می‌زنند.

این اعداد و ارقام جالب نیست! بسیاری از کسب‌وکارهایی که به دنبال تبلیغات پر بازده هستند، تبلیغات با تلویزیون شهری را مناسب‌ترین راه می‌دانند. تلویزیون‌های شهری توانایی پخش روزانه بیش از چندین تبلیغ را با بالاترین کیفیت دارند. این تلویزیون‌ها به صورت آنلاین و آفلاین اداره می‌شوند و تبلیغات روی آن‌ها به صورت روزانه و ساعتی تغییر پیدا می‌کند.

قیمت تلویزیون شهری مراکز تفریحی

قیمت تلویزیون شهری نسبت به عوامل مختلفی تغییر پیدا می‌کند. اندازه صفحه نمایش یکی از عوامل اصلی تأثیرگذار بر قیمت تلویزیون است. تلویزیون‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر قیمت‌های بالاتری نیز دارند.

کیفیت تصویر دیگر عاملی است که قیمت تلویزیون مرکز شهری را تغییر می‌دهد. کیفیت تصویر رابطه مستقیمی با تراکم پیکسلی و رزولوشن دارد. هر چه قدر تراکم پیکسلی و رزولوشن بالاتر باشد، قیمت نیز بالاتر می‌رود.

جنس بدنه عامل سوم تأثیرگذار بر قیمت تلویزیون شهری است. برخی از تلویزیون‌ها ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک هستند. این تلویزیون‌ها به طبع قیمت بالاتری دارند. البته قیمت بالاتر همیشه به معنای بالاتر بودن کیفیت نیست. شما باید با کارشناسان فروش مجموعه ای اس ای لایت در تماس باشید تا مناسب‌ترین تلویزیون برای کار شما را پیشنهاد بدهند.

در مجموع با در نظر گرفتن تمامی این عوامل قیمت تلویزیون‌های شهری از ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شوند و به نسبت اندازه، کیفیت تصویر و جنس بدنه بالاتر می‌روند.

خرید تلویزیون شهری مراکز تفریحی

خرید تلویزیون شهری مراکز تفریحی در اندازه‌های متفاوت با ویژگی‌های مختلف در مجموعه ای اس ای لایت موجود است. خرید تلویزیون شهری باید متناسب با هدف شما باشد. برای مثال، اگر در شهر بازی سر پوشیده قصد دارید که تلویزیون را کار بگذارید، باید از مدل تلویزیون‌های Indoor استفاده کنید که اندازه و مشخصات متناسب با فضای سر پوشیده را دارند.

قبل از خرید حتماً با مشاورین مجموعه ای اس ای لایت مشورت کنید تا قطعات با کیفیت متناسب با نیاز شما را معرفی کنند. بسیاری از خریداران از روی ناآگاهی تلویزیون‌های شهری را خریداری می‌کنند که متناسب با نیازشان نیست و موجب می‌شود که هزینه مجددی را پرداخت کنند.

سفارش تلویزیون شهری مراکز تفریحی

مجموعه ای اس ای لایت با بیش از هفت سال سابقه در زمینه صنعت تابلوسازی به شما در زمینه سفارش تلویزیون‌ شهری مراکز تفریحی کمک بسیاری می‌کند. کارشناسان فروش این مجموعه به صورت تماس تلفنی در خدمت شما عزیزان هستند تا پاسخگوی سؤالات شما باشند.

تلویزیون شهری مراکز تفریحی

تلویزیون شهری مراکز تفریحی، یک ابزار ارتباطی قدرتمند و همه کاره است که می‌تواند مجتمع‌های تجاری را در دستیابی به اهداف خود یاری دهد. تلویزیون شهری همچنین می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی و لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان و مشتریان مراکز تفریحی ایجاد کند. همان طور که در مقاله خواندید، نمونه‌های خارجی با خلاقیت فراوان بهره‌وری بسیاری را از تلویزیون شهری برده‌اند. مجموعه ای اس آی لایت سفارش تلویزیون شهری مراکز تفریحی را از سراسر ایران قبول می‌کند تا صاحبان کسب‌و‌کار با خیالی راحت خرید تلویزیون شهری را انجام دهند.

مجموعه ای اس آی لایت فروشنده تلویزیون‌ شهری مراکز تفریحی

تلویزیون شهری با پخش محتوای جذاب و تعاملی می‌تواند تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان مراکز تفریحی را افزایش دهد. همچنین با نمایش تبلیغات هدفمند می‌تواند درآمد و سود مراکز تفریحی را بالا ببرد؛ علاوه بر این،  فضایی شاد و جذاب را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند و تجربه‌ای متفاوت به آن‌ها ارائه می‌دهد.

به طور کلی، با توجه به مزایای بسیار تلویزیون شهری، توصیه می‌شود مراکز تفریحی برای افزایش درآمد، جذب مشتری بیشتر و ارتقای تجربه بازدیدکنندگان، از این ابزار تبلیغاتی قدرتمند استفاده کنند. مجموعه ای اس آی لایت برندهای با کیفیت و پرطرفدار خارجی را به ایران وارد می‌کند. این مجموعه قصد دارد تا صاحبان کسب و کار به تلویزیون‌های شهری برساند که لیاقتش را دارند.

خرید تلویزیون شهری مراکز تفریحی از مجموعه ای اس آی از تماس تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه آغاز می‌شود. کارشناسان مجموعه همه روزه در حال پاسخگویی به سؤالات مختلف مشتریان راجع به انواع برندها و سایز مناسب کسب‌وکارهای مختلف هستند تا بدون هیچ شک و تردیدی خرید خود را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=54150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.