افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

چرا اولین حراج پاییزی شمش طلا کم بود؟

  • کد خبر : 371751
چرا اولین حراج پاییزی شمش طلا کم بود؟

به گزارش بازار، امروز 52 مزایده شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد و از 24 کیلوگرم شمش طلا فروخته شده در این مرکز، 24 قطعه شمش طلا به ارزش 995/1000 و ارزش آن 120 میلیارد است. در کل تومان. 24 این قطعه توسط شاکیان بدست آمد. این در حالی است […]

به گزارش بازار، امروز 52 مزایده شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد و از 24 کیلوگرم شمش طلا فروخته شده در این مرکز، 24 قطعه شمش طلا به ارزش 995/1000 و ارزش آن 120 میلیارد است. در کل تومان. 24 این قطعه توسط شاکیان بدست آمد.

این در حالی است که در جلسه قبلی حراج شمش طلا در مرکز مبادلات، متقاضیان 168 کیلوگرم شمش طلا خریداری کردند.

لازم به ذکر است؛ صادرکنندگان متولی عرضه شمش طلا موظف به رعایت تعهد ارزی هستند که مرکز مبادلات طلا و ارز ایران به عنوان ساختار پایه معاملات در بازار طلا و ارز عمل می کند.

در این راستا، اصغر بالسینیسخنگوی مرکز طلا و ارز ایران – مرکز مبادلات در پاسخ به سوالی درباره علت عرضه کم شمش طلا در مزایده این نشست گفت: امروز از 24 شمش طلای عرضه شده، تمامی 24 واحد (کیلوگرم) شمش خریداری شد و ماهیت بازار به گونه ای است که عرضه و تقاضا آسیب می بیند. نوسانات بالا و پایین می‌رود و مرکز مبادلات فقط بستری برای معاملات شفاف شمش طلا است.

حراج سکه فردا برگزار می شود

وی در خصوص هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادلات ارزی گفت: فردا 11 مهرماه هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در این مرکز برگزار می شود و متقاضیان شرکت در حراج تا ساعت 23 امروز (10 مهرماه) فرصت دارند ) برای پرداخت وجه تضمین لزوم شرکت در مزایده و متعاقباً پرداخت ثبت سفارش در روز حراج.

جلسه بعدی حراج شمش طلا; سه شنبه سوم مهر

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران در پایان گفت: جلسه بعدی (پنجاه و سومین) حراج شمش طلا روز سه شنبه (12 مهرماه) برگزار می شود و متقاضیان شرکت در این مزایده می توانند مبلغ 350 را واریز کنند. میلیون تومان به عنوان سپرده به ازای هر قطعه شمش طلا (تا ساعت 24 فردا دوشنبه 11 مهر) جهت شرکت در پنجاه و سومین مزایده این مرکز.

باید گفت؛ در مجموع در حراج شمش طلا در مرکز مبادلات 10.30 کیلوگرم شمش طلا (10.03 تن) به ارزش 44.5 میلیارد تومان خریداری شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.