افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

چراغ سبز آقای گل برای پیوستن به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 287107
چراغ سبز آقای گل برای پیوستن به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

علی علیپور پس از چهار فصل حضور در لیگ پرتغال برای بازگشت به ایران و بازی در پرسپولیس چراغ سبز نشان داد. علی علیپور که فصل سختی را در ژیل ویسنته پشت سر گذاشت و بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، حالا به عنوان بازیکن آزاد وارد تعطیلات شده و قصد […]

علی علیپور پس از چهار فصل حضور در لیگ پرتغال برای بازگشت به ایران و بازی در پرسپولیس چراغ سبز نشان داد.

علی علیپور که فصل سختی را در ژیل ویسنته پشت سر گذاشت و بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، حالا به عنوان بازیکن آزاد وارد تعطیلات شده و قصد دارد پس از وقفه بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.

علیپور امروز در مصاحبه ای درباره آینده حرفه ای خود صحبت کرد و به احتمال بازگشت به پرسپولیس واکنش نشان داد. وی با بیان اینکه همیشه علاقه مند به بازگشت به پرسپولیس بوده است، تاکید کرد در حال حاضر هیچ چیزی در مورد آینده اش مشخص نیست.

مشروح گفتگو با علیپور را در ادامه می خوانید:

*در مورد فصل گذشته صحبت کنید. مصدومیتت تمام شد و به پایان فصل رسیدی.
بعد از مصدومیت که در هفته 19 در بازی با اسپورتینگ برگشتم و هفته بعد رفع شد، با توجه به اینکه مدتی در بازی رسمی بازی نکردم، فشار زیادی به خودم وارد کردم و متاسفانه کمی آسیب دوباره در ناحیه ساق پا رخ داد که باعث شد 2 – 3 هفته صبر کنید و دوباره برگردید. بعد از آن تصمیم گرفتم کم کم به تیم ملحق شوم تا دوباره مصدوم نشوم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستم وارد بازی شوم و بازی به بازی بازی کنم. دو گل و یک پاس گل زدم که برای زمان بازی من خوب بود. شاید رسانه ها نوشته بودند که من 19-18 بازی انجام دادم اما اگر تمام دقایق بازی ام را با هم حساب کنیم می شود 8 بازی 90 دقیقه ای. با توجه به این شرایط و با توجه به اینکه بعد از مصدومیت برای یک بازیکن خیلی سخت است که به شرایط بازی برسد، خدا را شکر می کنم که توانستم همین کار را انجام دهم. اکنون در وقفه هستیم و می توانم برای شروع خوب فصل آینده و رسیدن به آنچه می خواهم آماده شوم.

* در چند فصل در پرتغال بودید، آیا اوضاع آن طور که انتظار داشتید پیش رفت؟
من چهار فصل آنجا بودم و سال دوم ماریتیمو سال خوبی بود. بازی در لیگ ششم جهان و گلزنی واقعا سخت است. اولین سال حضورم در ژیل ویسنته، زمانی که در لیگ کنفرانس حضور داشتیم، خوب بود. در مجموع، همه چیز آنطور که من می خواستم پیش نرفت. هم اتفاقات تیمی که باشگاه قول داده بود اتفاق نیفتاد و هم مصدومیت ها مرا آزار داد و همه چیز دست به دست هم داد تا شرایط آنطور که من می خواستم پیش نرود. فوتبال و هزاران اتفاق و این یکی از اتفاقاتی بود که آنطور که من می خواستم پیش نرفت اما امیدوارم از این به بعد بهتر شود.

* قراردادت با ژیل ویسنته تمام شد؟
بله قرارداد من به پایان رسیده است، اما از زمانی که از مصدومیت برگشتم، باشگاه ژیل ویسنته با مربی من در مورد تمدید صحبت کرده است و حتی در دو هفته گذشته دوباره صحبت کردند، زمانی که تصمیم گرفتند منتظر بمانند تا ببینند وضعیت چگونه خواهد بود. بودن. مانند.

* صحبت از بازگشت او به ایران و پرسپولیس است. آیا تصمیمی در مورد آن گرفته اید؟
هنوز تصمیمی نگرفتم از روزی که مصدومیت رخ داد روزهای بد و چالش های زیادی را پشت سر گذاشتم. به همین دلیل من در حال حاضر در تعطیلات هستم و اخبار را دنبال نمی کنم. قبل از پایان لیگ از پرتغال، بلژیک، ترکیه، قطر، امارات و حتی از کشور خودمان ایران پیشنهاد دریافت کردم اما هنوز تصمیمی نگرفتم و فعلا ترجیح دادم استراحت کنم تا ذهنم خوب شود. . و برگرد. هنوز فرصت هست و فکر می کنم نه پنجره نقل و انتقالات اروپا و نه پنجره نقل و انتقالات ایران هنوز باز نشده است. من در این فصل بازیکن آزاد بودم و می توانستم زودتر مذاکره کنم اما تصمیم گرفتم عجله نکنم و آهسته بروم تا ببینم خدا چه می خواهد و تصمیم خوبی بگیرم.

*هواداران پرسپولیس به بازگشت تو امید زیادی دارند. به نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
چه با تیم های دیگر قرارداد داشتیم یا نه، همیشه به پرسپولیس فکر می کردیم و همیشه هم داریم. گذشته از بحث عظمت باشگاه پرسپولیس و هوادارانش، وقتی شش سال در یک تیم هستی و اتفاقات خوبی برایت می افتد، آن تیم همیشه در ذهنت می ماند و به آن فکر می کنی. حتی وقتی با یک تیم اروپایی قرارداد داری نمی توانی به هیجان هواداران و حس حضور در پرسپولیس فکر نکنی. 100 درصد به بازگشت به پرسپولیس فکر کرده ام و افتخار می کنم که این اتفاق دوباره تکرار می شود. من بی صبرانه برای آن لحظه شمارش معکوس می کنم و لحظه وقوع آن را دوست دارم. با این حال، ما در حال حاضر در مکث هستیم. باید جلو برویم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

* شما همکار مهدی طارمی بودید و در پرسپولیس رقیب محسوب می شدید و حتی بعد از رفتن او هم آقای گل شدید. تصور می شد راه او را در پرتغال دنبال کنید، اما شانسی نداشت. فکر نمی کنید بعد از دو سال سخت بتوانید رویاهای بزرگ را دنبال کنید؟
100% چرا اونجا رفتم شما قبلاً می دانید که بازیکنانی که در سطح بالایی بازی می کنند تفاوت فنی چندانی ندارند، اما یک طرف ماجرا یک شانس است. سال اولی که به ماریتیمو رفتم همه چیز آنطور که می خواستم پیش نرفت. سال دوم خدا را شکر بهتر بود و توانستم عملکرد بهتری داشته باشم، هرچند از تیم های مختلف از جمله اسپورتینگ و گامرش پیشنهادهای خوبی دریافت کردم اما کارها مطابق میل من پیش نرفت. در آن دوره بحث هایی مطرح شد که اگر مهاجم اسپورتینگ به توافق نرسید راهی آن تیم شود. با این حال مدیر برنامه های من معتقد بود که نباید ریسک کنیم. زمانی که با ژیل ویسنته قرارداد بستیم و حتی در سایت این باشگاه هم اعلام نشد، اسپورتینگ تماس گرفت و گفت که قرار است با شما قرارداد ببندیم. با این حادثه سرنوشت من تغییر کرد. همه این چیزهای کوچک دست به دست هم دادند تا همه چیز برای من متفاوت شود. از طرفی بعد از بازگشت آقای کی روش به تیم ملی ایمیلی برای حضور در جام جهانی و بازی های دوستانه قبل از این مسابقات داشتم اما نمی دانم چرا با یک بازیکن کمتر در جام جهانی حاضر شدند و او برای من یک ایمیل فرستاد تا صبر کنم. این مشکلات من را از نظر روحی و روانی سردرگم کرده بود. متأسفانه بعد از آن دچار آسیب دیدگی ACL شدم.

*اگر به اسپورتینگ می رفتی شرایط خیلی جالب و متفاوت می شد.
مسابقه 100% خیلی خوب بود. می‌خواستم از فرصت استفاده کنم و منتظر بمانم. به همین دلیل پیشنهاد قمار او را از دست دادم. مدیر برنامه هایم به من گفت ریسک نکن که ممکن است این پیشنهاد را از دست بدهم، اما به او گفتم مهم نیست، من در پرسپولیس چالش بزرگی داشتم. زمانی که من در راه آهن بودم و بابک زنجانی مدیرعامل آنها بود، در آخرین لحظه که قراردادم را بستم با من تماس گرفتند که با هیچ کدام از بازیکنان راه آهن قرارداد نبندم. من می خواستم در این شرایط این ریسک را بپذیرم، اما دوستانم اصرار داشتند که اگر ریسک کنید، ممکن است کنار گذاشته شوید. همه اینها باعث شد بازی را باختم. در چند روز گذشته که گفتند ممکن است ژیل ویسنته از دست برود باز هم اصرار کردم و گفتم مهم نیست و می خواهم این فرصت را حفظ کنم تا اتفاقی که در پرسپولیس افتاد دوباره تکرار شود. بعد از 2، 3 روز دوباره زنگ زدند و اصرار کردند. این خواسته من نبود و دوستانم اصرار داشتند که ببندم و منتظر اسپورتینگ نباشم. اگرچه باشگاه ژیل ویسنته چند روز پس از امضای قرارداد در سایت اعلام کرد و در همان روزها باشگاه اسپورتینگ به من اطلاع داد که باید بروم با بازیکن آنها قرارداد ببندم اما کار تمام شده بود. همه اینها دست به دست هم داد تا اوضاع آنطور که باید پیش نرود. الان شرایط خوبی دارم و از مصدومیت برگشتم و از نظر بدنی و فوتبال خوب هستم و بازیکن آزاد هم محسوب می شوم.

* حالا اگر هم از پرسپولیس و هم پیشنهاد خارجی داشته باشید، کدام را انتخاب می کنید؟
سوال بسیار سختی است. اگر خدا بخواهد و از تیم خوبی مثل اسپورتینگ پیشنهاد داشته باشم، پیشنهاد خارجی را انتخاب می کنم اما اگر نه، صددرصد پرسپولیس را انتخاب می کنم. همانطور که می دانید انتقال آزاد در اولویت باشگاه های اروپایی است و به همین دلیل با وجود همه پیشنهاداتی که دارم هنوز تصمیمی نگرفته ام و منتظر هستم. بگذار کمی بهبود پیدا کنم و ببینم چه می شود.

*در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر صحبت کنید.
شرایط سخت بود. می دانستم مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است. دو بازی اخیر پرسپولیس برای من سوال برانگیز بود، زیرا هم شمس آذر با آقای دخی و هم مس رفسنجان با آقای نویدکیا حریفان سرسختی برای پرسپولیس بودند و به همین دلیل نگران بودم، اما خوشحال بودم که پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد. . میز و کار به دست خود شما سپرده می شود. از زمانی که در پرسپولیس بودم، هر وقت کار در دست پرسپولیس بود، هر کاری از دستش بر می آمد برای رسیدن به هدفش انجام می داد. تنها نگرانی من در بازی آخر این بود که خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی به آنچه می خواستیم برسیم.

*همانطور که دیدید، هنوز کری ها در این فصل وجود داشتند.
این مشکلات همه جا وجود دارد، زیرا هر تیمی دوست دارد تیمش به جایی که می خواهد برسد، اما به نظر من این فصل خیلی زیاد بود. با این حال معتقدم همه اینها نتیجه کمبود امکانات و نبود VAR است. اگر این شرایط فراهم شود و کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران بیاید، بهتر است. در کل باید به قهرمانی یک تیم احترام بگذاریم. یکی از اصول مهم در اروپا احترام است. اگر این موضوع در فوتبال ایران پذیرفته شود و مورد احترام همه باشد، سطح فنی لیگ بالا می رود و تیم ها می توانند کار خود را بهتر انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.