افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

چجوری گوشیمو بفروشم / با این ترفندای روانشناسی گوشی دست دومت رو در حد نو بفروش حال کن

  • کد خبر : 97453
چجوری گوشیمو بفروشم / با این ترفندای روانشناسی گوشی دست دومت رو در حد نو بفروش حال کن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- این روزا قیمت گوشی خیلی بالا رفته و البته آپشن های زیادی هم به گوشی های هوشمند جدید اضافه شده که هر کسی دوست داره از اون ها بهره مند بشه و خب در این خیلی از ماها سعی به پس انداز چندین ماهه میکنیم […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- این روزا قیمت گوشی خیلی بالا رفته و البته آپشن های زیادی هم به گوشی های هوشمند جدید اضافه شده که هر کسی دوست داره از اون ها بهره مند بشه و خب در این خیلی از ماها سعی به پس انداز چندین ماهه میکنیم که بتونیم گوشی دلخواهمون رو بخریم و در این بین فروختن گوشی قدیمیمون هم میتونه یه مقدار ما رو به هدفمون که جمع کردن پول کافی هست برسونه بنابراین در این بین برای خیلی ها سواله که چجوری گوشیمو بفروشم که ضرر نکرده باشم و سرم کلاه نره!

خب میدونید که این یه نگرانی هست که کاملا قابل درک هست برای افرادی که این سوال رو دارن که چجوری گوشیمو بفروشم چون وقتی شما اقدام به انجام این کار میکنید خیلی از فروشنده ها هستن که هزار و یک عیب روی گوشی شما میذارن تا اون رو کم تر از قیمت واقعیش بخرن و بعدا حتی با ایجاد یه سری تغییرات روی اون همون گوشی رو با یه قیمت نجومی به یه فرد از همه جا بی خبر میفروشن بنابراین اونایی که سوالشون اینه که چجوری گوشیمو بفروشم کاملا حق دارن که در این مورد استرس داشته باشن که در ادامه ی مقاله بهشون راهکار دادیم تا متضرر نشن.

چجوری گوشیمو بفروشم که بالاش خوب پول بدن؟ بدنه و صفحه ی نمایشو برق بنداز

تمیز بودن صفحه نمایش و بدنه ی گوشیتون میتونه یکی از اصلی ترین عوامل برای جلب توجه فرد خریدار باشه چرا که ظاهر کالا همیشه مهمه، بنابراین حتما قبل از این بخواهید اون رو برای فروش ببرید و یا عکس هایی ازش توی سایت های خرید و فروسش آپلود کنید حتما صفحه و بدنه ی اون رو برق بندازید چرا که از لحاظ روانشناسی این موضوع اهمیت بالایی داره چون در نگاه اول هست که خریدار میتونه برای اون یه قیمت پیش بینی کنه.

سعی کنین که جهت تمیز کردن صفحه ی نمایش از یه پارچه ی مناسب که لک باقی نذاره استفاده کنید و در صورتی که از گلس و گارد برای گوشی استفاده کرده باشید تا الان قبل از فروش گلس و گارد اون رو دربیارید چرا که مطمئنا با این وسایل محافظتی ظاهر اون تا حدود زیادی تمیز و سالم مونده باشه. همچنین تمام گرد و خاک های موجود توی شیارهای گوشی رو تمیز کنید.

چجوری گوشیمو بفروشم

چجوری گوشیمو بفروشم که بالاش خوب پول بدن؟ لوازم جانبیش رو تکمیل کنید

یکی دیگه از عوامل موثر توی پرداخت پول بیشتر بابت خرید گوشی ازتون این هست که لوازم جانبی گوشی تکمیل باشه چرا که خریدار به این موضوع توجه میکنه چون هیچ کسی دوست نداره که یه پول دیگه هم بابت خرید لوازمی مثل شارژر پرداخت کنه، بنابراین بهتر هست که قبل از اقدام برای فروش گوشی دست دوم خودتون تمام متعلقات و لوازم جانبی اون رو تهیه و کامل کنید و همراه با جعبه ی اون به فرد خریدار ارائه کنید.

چجوری گوشیمو بفروشم

چجوری گوشیمو بفروشم که بالاش خوب پول بدن؟ تعمیرات جزئی اون رو انجام بدید

مسلما این موضوع که با گذشت زمان یه سری مشکلات توی گوشی هوشمند شما ایجاد بشه طبیعیه مثلا ممکن هست که در صورت داشتن پوشش سوکت شارژر روی گوشیتون در طول زمان این پوشش از بدنه جدا بشه و یا هرز بشه و یا خود سوکت شارژر یه مقدار شل بشه که میتونید قبل از فروش مواردی مثل این ها رو تعمیر کنید. شاید در نظر اول این موضوعات براتون سطحی به نظر بیان اما همین موارد کوچیک در صورت رفع نشدن میتونن نظر خریدار رو عوض کنن و حتی اون رو از خرید منصرف کنن.

یا اگر هم خریدار منصرف نشه یه جوری رفتار میکنه که انگار ضعف پیدا کرده و همون رو بزرگ میکنه و ازش کره میگیره و یه بهونه ای براش میشه که قیمت گوشی رو پایین بیاره، بنابراین با صرف یه هزینه ی ناچیز برای انجام تعمیرات اینچنینی از زرنگ بازی افراد سودجو جلوگیری کنید.

چجوری گوشیمو بفروشم

چجوری گوشیمو بفروشم که بالاش خوب پول بدن؟ عکس های خفن و توپ از گوشیت بگیر

مسلما نیازی به گفتن نداره که این روزا خیلی عکاسی خوب میتونه چه معجزه ای کنه در هر موردی یعنی شما میتونید با یه عکاسی حرفه ای مزخرف ترین چیز رو هم به شکل بی نهایت زیبایی جلوه بدید مثلا از همین طریق هست که خیلی از فروشنده ها که آنلاین کار میکنن میتونن لباس های بی کیفیت و یا حتی زشتشون رو به قدری زیبا جلوه بدن که شما برای خرید اون ها ترغیب بشی!

یا حتما توی سایت هایی مثل دیوار دیدید که یه عده چه عکس های بدی از محصول قابل فروششون میذارن و آدم رو از خرید منصرف میکنن و یه جورایی دست به تخریب محصولشون میزنن با این کار بنابراین در صورتی که میخواهید گوشیتون رو تو یه سایت بفرشید بهتره که برای قسمت ارائه ی تصاویر عکس های خوب و توپ از گوشیتون بگیرید تا توجه خریدار رو به شکل قابل توجهی جلب کنید.

چجوری گوشیمو بفروشم




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=97453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.