افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

چای دباش پول دزدی را پرداخت کرد

  • کد خبر : 174506
چای دباش پول دزدی را پرداخت کرد

به گزارش بازار، سید احسن خاندوزی در نشستی با حضور اعضای جبهه اسلامی ایران با موضوع فساد در چای دباش گفت: حتماً فسادی رخ داده است و هیچکس تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر این مشکل ندارد. به محض مشخص شدن ماجرای فساد، در اداره مربوطه واکنش و اقدام صورت می گیرد. پرونده به قوه قضائیه […]

به گزارش بازار، سید احسن خاندوزی در نشستی با حضور اعضای جبهه اسلامی ایران با موضوع فساد در چای دباش گفت: حتماً فسادی رخ داده است و هیچکس تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر این مشکل ندارد. به محض مشخص شدن ماجرای فساد، در اداره مربوطه واکنش و اقدام صورت می گیرد. پرونده به قوه قضائیه ارجاع شده و انشاالله قوه قضائیه رای قاطع و قطعی صادر خواهد کرد.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: برای مردم مهم است که هیچکس نگوید آقای فلانی خط قرمز ماست، با او برخورد نکنید. جامعه باید بداند که این بار دولت و مجلس نه زباله ها را زیر گلیم می کشند، نه فساد را سرپوش می گذارند و نه عده ای در امان هستند.

خاندوزی گفت: برای مردم مهم است که آیا این فسادها در آینده ادامه خواهد داشت یا خیر. وی افزود: شرکت چای دباش پولی را که بابت واردات چای دریافت کرده پرداخت کرده و اموال مردم از بین نرفته است. به بانک مرکزی پول داد، ارز گرفت و قرار بود با آن کالا و تجهیزات وارد کند، نصفش را وارد کرد و نیمی دیگر را وارد نکرد. پولی را از کشور خارج نکرده است، ساختمان ها و ماشین آلات مربوطه نیز در اختیار قوه قضاییه است. اما برای جلوگیری از همین تعداد تخلفات صورت گرفته، از فروردین ماه امسال سامانه ای ایجاد شد و هر شرکتی که می خواهد تخصیص ارزی دریافت کند باید در سامانه ثبت نام کند تا بداند سال گذشته و دو سال قبل چقدر دریافت کرده است. سال ها.

خاندوزی تصریح کرد: اگر مردم از موضوع کاهش قدرت خرید و کوچک شدن جدول خود نسبت به پنج یا ده سال پیش ناراضی هستند به این دلیل است که موضوع تولید و رشد اقتصادی در سال‌های اخیر ضعیف‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین وضعیت درآمد خانوارها در سال 1389 بود که بلافاصله پس از دور اول تحریم ها این قدرت کاهش یافت و در اواسط دهه 90 که صادرات نفت افزایش یافت، درآمد دوباره با رشد مواجه شد اما باز هم در سال 1396 با منفی مواجه شدیم. رشد و تورم بالا که در سال های بعد نیز ادامه یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.