افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

چالش های نهادهای دانش بنیان در حوزه پزشکی و سلول های بنیادی بررسی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 29013
چالش های نهادهای دانش بنیان در حوزه پزشکی و سلول های بنیادی بررسی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی معاونت علمی به بررسی مشکلات و چالش های شرکت های فعال پرداخت. بر اساس دانش در این زمینه طی جلسه ای این جلسه با حضور احسان عارفیان، دبیر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی معاونت علمی به بررسی مشکلات و چالش های شرکت های فعال پرداخت. بر اساس دانش در این زمینه طی جلسه ای

این جلسه با حضور احسان عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مسئول توسعه زیرساخت ها و برنامه تجاری سازی این ستاد نیز برگزار شد. به عنوان مدیرعامل و هیئت مدیره چند شرکت دانش بنیان فعال در این حوزه.

در این نشست شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی به بیان دغدغه ها، نیازها، چالش ها و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از این مشکلات پرداختند و این موضوعات را با دبیر ستاد توسعه پزشکی بازساختی و بنیادی در میان گذاشتند. فناوری های سلولی و برخی مقامات این ستاد را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، یک شرکت در زمینه طراحی و ساخت دستگاه ها و مواد مصرفی تشخیصی پزشکی آزمایشگاهی پیشرفته و یک شرکت فناور به عنوان اولین شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات و محصولات در زمینه مهندسی بافت فعالیت می کند.

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت توسعه فعالیت بنگاه های دانش بنیان در جهت توسعه اقتصاد کشور، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به عنوان متولی این حوزه ماموریت یافت. حمایت از فعالیت شرکت های دانش بنیان و تمامی ستادها و زیرمجموعه های این نهاد نیز مجبور شدند در این راستا گام بردارند.

ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی نیز یکی از ستادهای معاونت علمی است که همواره سعی در رفع مشکلات و چالش های این شرکت های دانش بنیان دارد و از آنها حمایت می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.