افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
13

چارلز بارکلی منشا شکاف با مایکل جردن را توضیح می دهد

  • کد خبر : 723
چارلز بارکلی منشا شکاف با مایکل جردن را توضیح می دهد

بارکلی گفت که او و جردن بیش از یک دهه است که با هم صحبت نکرده‌اند: “این یک وضعیت واقعا تاسف بار برای من و او است… فکر می‌کردم تمام خواهد شد.” برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. روزی روزگاری، مایکل جردن و چارلز بارکلی – دو تن از بزرگترین […]



بارکلی گفت که او و جردن بیش از یک دهه است که با هم صحبت نکرده‌اند: “این یک وضعیت واقعا تاسف بار برای من و او است… فکر می‌کردم تمام خواهد شد.”

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

روزی روزگاری، مایکل جردن و چارلز بارکلی – دو تن از بزرگترین ستاره های NBA در نسل خود – دوستان و رقیب یکدیگر بودند. اکنون، این زوج 10 سال بدون صحبت با یکدیگر می گذرانند.

این وضعیتی است که بارکلی روز سه شنبه در یک صفحه توصیف کرد مصاحبه با گزارش بلیچرتیلور روکس، جایی که او به چیزی که باعث انشعاب بین دو تالار مشاهیر شد کبوتر شد. همانطور که بارکلی به یاد می آورد، مشکل از زمانی شروع شد که او به عنوان مالک و مدیر اجرایی هورنتز علناً از تصمیم گیری جردن انتقاد کرد.

این یک وضعیت واقعا تاسف بار برای من و او است. اما من اول از همه کارم را انجام خواهم داد. چون نمی توانم از دیگر مربیان و مدیران کل انتقاد کنم و به او پاس بدم چون بهترین دوست من است. من فقط نمی توانم این کار را انجام دهم. چیزی که گفتم این بود که مایکل باید اطرافش را با افراد بهتر احاطه کند. و من نگران موفقیت او هستم.»

بارکلی گفت که پس از بیان این اظهارات، جردن آزرده شد – “مکالمه خوشایندی نبود” – و از آن زمان آن دو با هم صحبت نکردند.

با وجود اینکه تبادل نظر داغ شد، بارکلی گفت که فکر نمی‌کند این اختلاف به اندازه‌ای که پیش از این بوده، از بین برود و این دو در نهایت همه چیز را حل کنند.

بارکلی گفت: “من فکر می کردم که منفجر می شود، صادقانه با شما.” “و او سرسخت است – و من لجباز هستم – و بس.”

بارکلی می‌گوید که او و جردن در سال‌های پس از آن با یکدیگر برخورد کرده‌اند، اما هرگز با یکدیگر تعامل نداشته‌اند. اگر این فرصت به او داده شود، می‌گوید که دوست دارد این دریچه را بین آنها دفن کند و برای دوستی دوباره تلاش کند.

احتمالاً می‌گویم: «هی، می‌دانی، آنچه را که گفتم، باور کردم. متاسفم که توهین شدید، و بیایید از این ب——- بگذریم و به گلف بازی و تفریح ​​برگردیم.’

  • NBA بیشتر: The Heat گیج کننده ترین تیم NBA هستند
  • سام هاوزر بزرگترین سورپرایز NBA است
  • داور NBA به دلیل توهین ناسزا به اسپنسر دینویدی کنار گذاشته شد
  • گزارش: شهرها از آسیب ساختاری در آسیب ساق پا جلوگیری می کنند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.