افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
11

چارلز بارکلی به طرز وحشیانه ای درباره دوستی شکسته شده با مایکل جردن صادق است

  • کد خبر : 864
چارلز بارکلی به طرز وحشیانه ای درباره دوستی شکسته شده با مایکل جردن صادق است

بارکلی توضیح می دهد که ریف او با جردن چقدر عمیق است. 1.افراد زیادی صادق‌تر از چارلز بارکلی وجود ندارند، اما شنیدن جزئیات مشخصی از اختلافاتش با بهترین دوست سابقش، مایکل جردن، هنوز کمی تعجب آور بود. بارکلی در مصاحبه‌ای جدید با تیلور روکس فاش کرد که او و جردن در طول سال‌هایی که از […]



بارکلی توضیح می دهد که ریف او با جردن چقدر عمیق است.

1.افراد زیادی صادق‌تر از چارلز بارکلی وجود ندارند، اما شنیدن جزئیات مشخصی از اختلافاتش با بهترین دوست سابقش، مایکل جردن، هنوز کمی تعجب آور بود.

بارکلی در مصاحبه‌ای جدید با تیلور روکس فاش کرد که او و جردن در طول سال‌هایی که از پایان دوستی‌شان می‌گذرد، حدود پنج بار با هم برخورد کرده‌اند، اما آنها همیشه بدون گفتن یک کلمه از کنار هم رد شده‌اند.

بارکلی توضیح داد که چگونه 10 سال پیش علناً این سوال را مطرح کرد که آیا جردن می تواند به عنوان یک مدیر اجرایی در شارلوت بابکتز (اکنون هورنتز) موفق باشد یا خیر.

بارکلی گفت: «این یک وضعیت واقعاً ناگوار برای من و او است. اما من اول از همه کارم را انجام خواهم داد. چون نمی توانم از دیگر مربیان و مدیران کل انتقاد کنم و به او پاس بدهم چون بهترین دوست من است. من فقط نمی توانم این کار را انجام دهم.»

بارکلی سپس اضافه کرد: «گفتم که او فکر نمی‌کند جردن به اندازه کافی یک بازیگر نقش مکمل را در دفتر اصلی خود داشته باشد تا بتواند موفق شود و این را گفتم، و مشکلی برای گفتن آن نداشتم، زیرا این حقیقت بود. و او دلخور شد و با من تماس گرفت و این گفتگوی خوشایند نبود و از آن زمان دیگر با هم صحبت نکردیم.»

روکس، که مصاحبه‌گر فوق‌العاده‌ای است و درخواست پیگیری‌های عالی می‌کند، سپس از بارکلی پرسید که آیا بعد از آن تماس تلفنی می‌دانست که برای مدتی دیگر با جردن صحبت نخواهد کرد.

صادقانه بگویم، فکر می‌کردم از بین می‌رود. و او لجباز است و من لجبازم و بس.»

سپس روکس از بارکلی پرسید که اگر امروز او را ببیند به جردن چه می‌گوید.

«آنچه گفتم همان چیزی بود که باور داشتم. متاسفم که توهین کردی و بیایید از کنار این گاو نر بگذریم و به گلف بازی و تفریح ​​برگردیم.» بارکلی پاسخ داد.

مجری استودیوی تی‌ان‌تی همچنین گفت: “مایه تاسف و تاسف است” که دوستان سابق چندین بار در طول 10 سال گذشته در یک اتاق بوده اند اما هرگز صحبت نکرده اند.

این بخشی است که به من چسبیده است. من تمام جزئیات درونی و پویایی دوستی را نمی دانم، اما اینکه جردن این کینه را تا این حد تحمل کند، کمی پوچ است. یک دهه گذشته است. غلبه کن و دفعه بعد که چارلز را دیدی با او صحبت کن.

2. استفن ا. اسمیت با بیش از 20 دقیقه تأخیر در قسمت روز سه شنبه حاضر شد اول بگیر، اما او قاطعانه بود که برای نمایش ساعت 10 صبح زودتر از این خانه اش را ترک نخواهد کرد.

3. همانطور که بارها اینجا نوشته ام: مایک مک دانیل، مربی دلفین ها باید یکی از افراد مورد علاقه شما در تمام ورزش ها باشد. فقط به این تبادل نظر او با توآ در حاشیه روز یکشنبه گوش دهید.

4. فقط یک اجرای فوق العاده توسط کریس «سگ دیوانه» روسو، استفن ای. اسمیت، مولی قریم و مارکوس اسپیرز در اول بگیرصبح چهارشنبه در مورد حادثه اخیر اودل بکهام جونیور در هواپیما صحبت می‌کرد.

5. راک در کودکی بارهای اسنیکرز را از 7-Eleven می دزدید، بنابراین او تصمیم گرفت اشتباه را با رفتن به 7-Eleven و خرید هر نوار Snickers در آن مکان اصلاح کند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

6.آخرین قسمت از پادکست رسانه SI گفتگو با کوین بورکهارت از فاکس اسپورت را نشان می دهد.

Burkhardt در مورد به دست آوردن شغل اصلی NFL در فاکس پس از رفتن جو باک به ESPN صحبت می کند. او نشان می دهد که چگونه متوجه شده باک در حال ترک است و در مورد تفاوت بین حضور در خدمه A و خدمه B صحبت می کند. بورکهارت همچنین درباره شراکت خود با گرگ اولسن، شراکت آینده خود با تام برادی و آنچه که اولسن برای اولین بار همدیگر را در این فصل دیدند به برادی گفت. بورکهارت همچنین به ما بینشی می‌دهد که چرا او برای MLB استودیو می‌کند، چگونه با کابوس‌های اخیر سفر و موارد دیگر کنار آمد.

می توانید پادکست زیر را گوش دهید یا آن را دانلود کنیدسیب،Spotifyوگوگل.

شما همچنین می توانید تماشا کنیدپادکست رسانه SIدر یوتیوب.

7. ویدیوی تصادفی روز: تولد 60 سالگی بو جکسون افسانه ای مبارک.

حتمابا نسخه های گذشته Traina Thoughts آشنا شویدو بررسی کنیدپادکست رسانه ای مصور ورزشیبه میزبانی جیمی تراینا درسیب،Spotifyیاگوگل. شما همچنین می توانید جیمی را دنبال کنیدتوییتر، اینستاگراموTikTok.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.