افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

پیکسل 9a با تراشه قدرتمند اما مودم قدیمی؛ آیا گوگل در مسیر درستی قرار دارد؟

  • کد خبر : 351661
پیکسل 9a با تراشه قدرتمند اما مودم قدیمی؛ آیا گوگل در مسیر درستی قرار دارد؟

ماه گذشته گوگل گوشی های هوشمند پیکسل 9 را معرفی کرد که این سری شامل چهار مدل مختلف به نام های پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو ایکس ال و پیکسل 9 پرو فولد است که همگی از تراشه تنسور جی 4 استفاده می کنند. این تراشه مجهز به مودم جدید سامسونگ یعنی […]

ماه گذشته گوگل گوشی های هوشمند پیکسل 9 را معرفی کرد که این سری شامل چهار مدل مختلف به نام های پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو ایکس ال و پیکسل 9 پرو فولد است که همگی از تراشه تنسور جی 4 استفاده می کنند. این تراشه مجهز به مودم جدید سامسونگ یعنی Exynos 5400 است که یکی از پیشرفته ترین مودم های گوشی های هوشمند موجود در بازار است.

با این حال، گوگل در حال آماده شدن برای معرفی نسخه ارزان تری از این سری با نام پیکسل 9a است. این گوشی هوشمند میان رده مانند دیگر گوشی های سری پیکسل 9 از تراشه Tensor G4 استفاده خواهد کرد. این خبر برای کسانی که منتظر این دستگاه بوده اند بسیار خوشحال کننده است زیرا از تراشه ای قدرتمند در یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه بهره مند خواهند شد.

اما به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می دهد تراشه G4 Tensor پیکسل 9a تغییراتی در قسمت مودم خواهد داشت. به گفته اندروید اتوریتی، گوگل در این مدل ارزان‌تر، از مودم قدیمی Exynos 5300 به جای مودم Exynos 5400 استفاده کرده است. این ممکن است عمر باتری Pixel 9a را نسبت به سایر مدل‌های سری Pixel 9 کوتاه‌تر کند، اگرچه این دستگاه‌ها باتری‌هایی با اندازه مشابه دارند.

این خبر احتمالا طرفداران پیکسل را ناامید خواهد کرد. با این حال، برای عرضه پیکسل 9a با قیمت کمتر، گوگل مجبور است در برخی زمینه ها هزینه ها را کاهش دهد و این کاهش هزینه شامل مودم این دستگاه نیز می شود. ما امیدواریم که تراشه G4 Tensor در پیکسل 9a دیگر دچار کاهش عملکرد نشود و گوگل همچنان بتواند با وجود این کاهش‌ها، تجربه کاربری مناسبی را به مشتریان ارائه دهد.

در مجموع، با وجود کاهش در بخش مودم، Pixel 9a همچنان گزینه جذابی برای کسانی خواهد بود که به دنبال گوشی هوشمندی با عملکرد بالا با قیمت مناسب هستند. این دستگاه احتمالا گزینه مناسبی برای کاربرانی است که می خواهند از فناوری های جدید گوگل بهره مند شوند، اما نمی خواهند هزینه های بالای مدل های پرچمدار را بپردازند.

گوگل با معرفی سری پیکسل 9 بار دیگر نشان داد که به دنبال ارائه فناوری‌های پیشرفته به گوشی‌های هوشمند است و با ارائه مدل‌های متنوع در رنج‌های قیمتی مختلف سعی در برآورده کردن نیازهای مختلف کاربران دارد. اگرچه گفته می‌شود کاهش‌هایی برای مدل پیکسل 9a اعمال می‌شود، اما انتظار می‌رود این دستگاه همچنان بتواند تجربه رضایت‌بخشی را در اختیار کاربران قرار دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.