افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

پیکر پرویز ربیعی در کنار احمد رسول زاده آرمیده است

  • کد خبر : 214565
پیکر پرویز ربیعی در کنار احمد رسول زاده آرمیده است

مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز ربیعی از قدیمی ترین هنرمندان دوبله کشورمان صبح دوشنبه با حضور خانواده وی و جمعی از پیشکسوتان، دوستان و اهالی قطعه این هنرمند دوبله برگزار شد.بهشت زهرا(س) و پیکر این هنرمند در کنار احمد رسول زاده دیگر دوبلور فقید ایرانی تشییع شد. به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر پرویز ربیعی […]

مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز ربیعی از قدیمی ترین هنرمندان دوبله کشورمان صبح دوشنبه با حضور خانواده وی و جمعی از پیشکسوتان، دوستان و اهالی قطعه این هنرمند دوبله برگزار شد.بهشت زهرا(س) و پیکر این هنرمند در کنار احمد رسول زاده دیگر دوبلور فقید ایرانی تشییع شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر پرویز ربیعی صبح امروز با حضور خانواده این هنرمند و جمعی از همسایگان دوبله برگزار شد. این مراسم با تشییع پیکر فردیس افکاری بازیگر تازه درگذشته کشورمان همراه بود.

منوچهر ولی زاده، جواد بژیدیان، علی همت مومیوند، شهراد بانکی، حسین خدادبیقی، علی منانی، رضا الماسی، کسری کیانی، زهرا شکوفنده، ناهید امیریان، مهین برزویی، ماهوش افشاری، مریم رادپور، مهتاب‌سعین تقاصی مراسم تشییع پیکر پرویز ربیعی با حضور عابدی، فرشید شکیبا، علی دهکردی، پویا فهیمی، علیرضا ناصری، علیرضا باشکندی، آزیتا یاراحمدی و همچنین جمعی از کارکنان واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما برگزار شد.

علی همت مومیوند در بخشی از این مراسم به بیان خاطره، اخلاق و فعالیت حرفه ای پرویز ربیعی پرداخت.

پیکر پرویز ربیعی در طبقه بالای قبر مرحوم احمد رسول زاده در قطعه این هنرمند به خاک سپرده شد.

پرویز ربیعی از پیشکسوتان دوبله ۱۴ اسفندماه در سن ۸۴ سالگی بر اثر ایست قلبی در خانه درگذشت. ربیعی یکی از مهم ترین گویندگان پشتیبان تاریخ دوبله ایران است و در ارائه شخصیت ها و تیپ های متفاوت و متضاد تبحر داشت.

صدای ربیعی در چند فیلم جایگزین بازیگرانی چون جورج سی اسکات در «بیلیاردباز»، استیو مک کوئین در «دزدی سنت لوئیس»، دیوید چیانگ در «مبارزه با شان زبان»، فردریک فارست در «پایان زمان» شده و بازی می کند. مانند «پسر شجاع» به جای پدر پسر شجاع، «جنگجویان کوهستان» به جای کوچیو، «پوبرس» به جای ژاور و بسیاری از آثار شاخص سینمایی دیگر را شنیده ایم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.