افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

پیکر الهام شکیب تشییع شد/گفتی آتیلا زود رفت تو زود رفتی!

  • کد خبر : 122067
پیکر الهام شکیب تشییع شد/گفتی آتیلا زود رفت تو زود رفتی!

مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند جوان صبح امروز سه شنبه 25 آبان ماه برگزار و پیکر این هنرمند با سخنرانی حمید پورذری و هدایت هاشمی تشییع شد. حمید پورآذری کارگردان و مدرس تئاتر و مدیر گروه تئاتر «پاپتیها» که چندین بار با الهام شکیب کار کرده است، با اندوه فراوان از درگذشت وی گفت: […]

مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند جوان صبح امروز سه شنبه 25 آبان ماه برگزار و پیکر این هنرمند با سخنرانی حمید پورذری و هدایت هاشمی تشییع شد.

حمید پورآذری کارگردان و مدرس تئاتر و مدیر گروه تئاتر «پاپتیها» که چندین بار با الهام شکیب کار کرده است، با اندوه فراوان از درگذشت وی گفت: روزی که آتیلا پسیانی درگذشت، الهام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آتیلا چقدر زود رفتی! و حالا فکر نمی کردیم خودش به این زودی برود!»

هدایت هاشمی دیگر بازیگر تئاتر و از اعضای گروه تئاتر «پاپتیها» نیز با بیان خاطراتی از همکاری با الهام شکیب، نظم و انضباط را که در کار خود داشت را یادآور شد و از درگذشت این جوان ابراز تأسف عمیق کرد. بازیگر

چهره هایی چون علی اصغر دشتی، محمد عاقبتی، مهدی قلعه، رویا بختیاری و …. از دیگر هنرمندان حاضر در این برنامه بودند.

این مراسم به دلیل همزمانی با مراسم تشییع پیکر اکبر گلپایگانی (گلپا) و به دلیل ازدحام جمعیت بسیار کوتاه و فشرده برگزار شد.

الهام شکیب کارگردان و بازیگر جوان تئاتر دیروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه پس از مدت ها مبارزه با بیماری درگذشت.

او دانشجوی تئاتر با گرایش طراحی صحنه در دانشگاه آزاد اسلامی بود.

زنده یاد الهام شکیب با کارگردانان متعددی چون دکتر علی رفیعی، محمد عاقبتی، حمید پورآذری، آتیلا پسیانی، رضا حداد و … همکاری داشته است.

او در آثاری چون «رستم از شاهنامه» رضا حداد، «عروس طوقی» نیما دهقان، «خرس» و «یک خادم و دو ارباب» حمید پورآذری، «شازده احتجاب» علی رفیعی، «صدا» حضور داشت. از باد» ساخته حمید ابراهیمی، چاق ها» و «دیر است» ساخته محمد عاقبتی، «زنی که زیاد می دانست» علیرضا علیایی و «اجرا» آتیلا پسیانی.

کارگردانی نمایش هایی چون «بیماری خانواده میم» و «یرما» در کارنامه هنری اوست. از بازی های او می توان به فیلم هایی چون «مینی بوس»، «شطره»، «دسر توت فرنگی»، «روز امتحان»، «بازجویی در کافه تهران» و سریال «خاتون» و همچنین فیلم کوتاه «لطفا یک کارگر ساده» اشاره کرد. سایر فعالیت های هنری.

220

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.