افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

پیوس: با بازی در جام جهانی نتیجه می‌گرفتیم/ هیچ کشوری ما به کی‌روش مهلت نمی‌داد.

  • کد خبر : 14658

بازیکن پیشین ملی فوتبال ایران کرد، کشوری به اندازه ایران به کارلوس فرصت ندارد. فرشاد پیوس با تسنیم، درباره نتایج جام جهانی 2222 و حذف مرحله گروهی گفت: ما در عملکرد خوبی نداشتیم و فقط در بازی با ولز پیروز پیروز شدیم که فکر می کنم آنها تیم تیمی بسیار پرقدرتی است. متأسفانه در برابر […]

بازیکن پیشین ملی فوتبال ایران کرد، کشوری به اندازه ایران به کارلوس فرصت ندارد.

فرشاد پیوس با تسنیم، درباره نتایج جام جهانی 2222 و حذف مرحله گروهی گفت: ما در عملکرد خوبی نداشتیم و فقط در بازی با ولز پیروز پیروز شدیم که فکر می کنم آنها تیم تیمی بسیار پرقدرتی است. متأسفانه در برابر انگلیس به بدترین شکل ممکن خوردیم و این باخت باعث شد تا حتی از نظر تیم گل خورده جزو بدترین‌های جام باشیم. در بازی با آمریکا هم نمی توانیم حتی یک امتیاز بگیریم و ببریم.

وی در خاطر نشان کرد: خیلی‌ها این را دارند که کمتر از آمریکا مساوی بگیریم، اما در نهایت شکست خوردیم. ما در حذفیم که فقط یک امتیاز، اما متأسفانه کنار برسیم و در نهایت به شکلی از جام رفتیم. ما برابر آمریکا تدافعی بازی کردیم که این درست نبود. ما اگر شجاعانه بازی می‌کردیم نتیجه می‌گرفتیم. هیچکس تصور نمی‌کرد در روز آخر.

پیشین ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش که آیا فدراسیون باید کی‌روش را حفظ کند، تصریح کرد: ما در سه جام جهانی با این مربی حاضریم، ولی در هر سه دوره از گروه‌مان بالا می‌رویم. کی‌روش در دو جام ملت‌ها هم تیم ایران را برعهده داشت، ولی در این مسابقات هرم آن‌هرم ق. فکر نمیکنم کشوری حاضر می‌شود اینقدر به یک مهلت بدهد، ولی ما این را به کی‌روش دادیم.

پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: این مربی تیم ملی چه کسی باید به فدراسیون مربوط باشد و من نظر نظر داشته باشم. فقط امیدوارم این بار یک تصمیم تصمیم گرفته شود تا تیم ملی ما روی نوار موفقیت قرار بگردی از طرفی برای آینده یک برنامه ریزی درست مانند ژاپن، کره و استرالیا را انجام دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.