افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

پینگ پنگ باز 14 ساله ایرانی با اختلاف یک میلی متری به نفر سوم جهان باخت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 393111
پینگ پنگ باز 14 ساله ایرانی با اختلاف یک میلی متری به نفر سوم جهان باخت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، در مرحله پایانی 1/32 مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، بنیامین فرجی نابغه نوظهور پینگ پنگ کشورمان به مصاف لین شیدونگ، نفر سوم رنکینگ جهان از چین و با عملکردی چشمگیر رفت. تماشایی 3 بر 2 و در عرض چند لحظه در نهایت مغلوب این حریف قدرتمند چینی شد. فرجی که وانگ […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، در مرحله پایانی 1/32 مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، بنیامین فرجی نابغه نوظهور پینگ پنگ کشورمان به مصاف لین شیدونگ، نفر سوم رنکینگ جهان از چین و با عملکردی چشمگیر رفت. تماشایی 3 بر 2 و در عرض چند لحظه در نهایت مغلوب این حریف قدرتمند چینی شد.

فرجی که وانگ چوکینگ نفر اول جهان و اولین بازیکن تیم ملی چین را شکست داده بود این بار با کنترل و اعتماد کامل به مصاف لین شیدونگ نفر دوم تیم ملی چین رفت و در در آستانه دومین سورپرایز مسابقات قهرمانی آسیا مغلوب این حریف شد.

فرجی در بازی اول این بازی 11 بر 9 پیروز شد سپس در گیم دوم بازی با نتیجه 11 بر 8 به سود نابغه ایرانی دنیای پینگ پنگ ادامه یافت تا اینکه بازی 2 بر صفر به سود فرجی. . حریف چینی در گیم سوم و چهارم این بازی توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد و فرجی را با همان نتیجه 11 بر 3 شکست دهد و نتیجه 2 بر 2 مساوی شود.

فرجی در بازی سرنوشت ساز و حساس پنجم از همان ابتدا پیش افتاد و با اینکه 4 بر یک از حریف سرشناس خود پیش بود، سرمربی چین او را مجبور به استراحت کرد. یک نوجوان ایرانی بود که جلوتر بود. حریف 9 بر 3 تا اینکه شیدونگ چینی 6 امتیاز متوالی به دست آورد و بازی 9 بر 9 مساوی شد. مسابقه و پیروزی تاریخی دور بود اما تجربه حریف چینی به کمک این بازیکن و بازی آمد. من بسته بودم. او در ادامه بازی تا 15 امتیاز متوالی پیش رفت تا با کسب دو امتیاز متوالی مقابل سومین رده بندی جهان، بازی را 17:15 به سود خود به پایان برد و توانست نوجوان ایرانی را شکست دهد و مانع شود. فرجی از ادامه ماجراجویی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از 25 تا 22 مهرماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.