افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پیمان رجبی عکس عجیبی از علی انصاریان فاش کرد

  • کد خبر : 113839
پیمان رجبی عکس عجیبی از علی انصاریان فاش کرد

کد خبر: ۲۱۷۸۰۶ پیمان رجبی بدنساز معروف با انتشار عکسی متفاوت و خاطره انگیز در صفحه شخصی خود از علی انصاریان فوتبالیست فقید ایرانی یاد کرده است. بامداد – پیمان رجبی یکی از چهره های معروف این روزهای شبکه های اجتماعی است که هواداران گسترده ای را با خود به این فضا آورده است. پیمان […]











کد خبر:
۲۱۷۸۰۶


پیمان رجبی بدنساز معروف با انتشار عکسی متفاوت و خاطره انگیز در صفحه شخصی خود از علی انصاریان فوتبالیست فقید ایرانی یاد کرده است.


بامداد – پیمان رجبی یکی از چهره های معروف این روزهای شبکه های اجتماعی است که هواداران گسترده ای را با خود به این فضا آورده است.

پیمان هر چند در گذشته یکی از قهرمانان برجسته تیم ملی دو و میدانی ایران بود، اما چند سالی است که با فعالیت در بدنسازی به مربی معروف این رشته تبدیل شده است.

البته این قهرمان برجسته یک سال است که به همراه همسر ورزشکارش لیلا رجبی به امارات مهاجرت کرده و در یکی از باشگاه های ورزشی معتبر دبی مشغول به کار است.

photo_2023-10-28_23-07-05در همین راستا طناز ورزشکار جنوبی با انتشار پستی متفاوت در صفحه اینستاگرام خود به گونه ای دیگر از مرحوم علی انصاریان یاد کرده است.

رجبی که دوستی طولانی و صمیمانه ای با ستاره فقید فوتبال ایران داشت با انتشار عکسی خنده دار در اینستاگرامش نوشت:

میگفتم کجایی بهت نیاز دارم فقط گفتی کجایی…لعنت به اون بیمارستان و کرونا.

ملاقات غیرمنتظره پیمان رجبی با خواننده مشهور آمریکایی در دبی

به گزارش صبح امروز، پیمان رجبی قهرمان سابق دو و میدانی آسیا مدتی است که به امارات مهاجرت کرده و به همراه همسرش در سالن های بدنسازی دبی مشغول به کار است.

البته این قهرمان سرشناس کشور در ماه های اخیر از طریق نشریه ای در صفحه شخصی خود اعلام کرد که اقامت ده ساله دبی را دریافت کرده و قرار است قهرمانان بزرگ ورزشی را در این کشور تربیت کند.

اما یکی از نکات جالب حضور این مربی سرشناس در دبی فعالیت حرفه ای او با چهره های سرشناس دنیا در باشگاه های اماراتی است که حکایت از توانایی و قدرت این چهره سرشناس ایرانی دارد.

از این حیث این ورزشکار جنوبی با انتشار عکسی متفاوت در صفحه شخصی خود از دیدار دوستانه خود با جیسون درولو، خواننده مطرح آمریکایی رونمایی کرد.

همچنین پیمان رجبی در این پست با زبان طنز نوشت: بچه محل خمون.




بعد از بند چهارم


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.