افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

پیش نمایش پلی آف: میشیگان، TCU برای مسابقه جذاب

  • کد خبر : 2801
پیش نمایش پلی آف: میشیگان، TCU برای مسابقه جذاب

تسلط ولورین ها با تمایل قورباغه ها برای بازگشت در نیمه نهایی سرگرم کننده روبرو می شود. پس از یک شب بدون خواب زیاد و استرس زیادی که از طرف بسیاری از افراد مرتبط به این موضوع وجود داشتTCUبرنامه، آنها باید یکشنبه را جشن بگیرند زیرا قورباغه های شاخدار آنها رسماً بلیت خود را برای […]


تسلط ولورین ها با تمایل قورباغه ها برای بازگشت در نیمه نهایی سرگرم کننده روبرو می شود.

پس از یک شب بدون خواب زیاد و استرس زیادی که از طرف بسیاری از افراد مرتبط به این موضوع وجود داشتTCUبرنامه، آنها باید یکشنبه را جشن بگیرند زیرا قورباغه های شاخدار آنها رسماً بلیت خود را برای پلی آف فوتبال کالج در رتبه 3 در رده بندی نهایی به دست آوردند. قرعه کشی TCU شماره 2 استمیشیگاندر فیستا بول، تیمی که دومین حضور متوالی خود را در CFP انجام می دهد.

قورباغه ها تمام سال هنرمندان بازگشتی بودند، اما سقوط کردند فقط کوتاه در برابر ایالت کانزاس در بازی قهرمانی Big 12 برای پایان فصل 12-1. میشیگان اولین امتیاز خود را با نتیجه 13–0 با پیروزی مقابل پوردو در بازی قهرمانی کنفرانس خود پس از ثبت یک فصل یک بازی خود در آخر هفته شکرگزاری ایالت اوهایو به پایان رساند. ولورینز ممکن است در حال تبدیل شدن به این حضور در پلی آف به یک عادت باشد، در حالی که TCU بیش از این خوشحال است که در اینجا حضور دارد.

بیشتر: شکستن نیمه نهایی جورجیا – اوهایو

قورباغه ها توسط کیو بی مکس دوگان رهبری می شوند و بدون توجه به کسری، در تمام فصل با اصلاح نزدیک پس از تراشیدن نزدیک به مبارزه پرداخته اند. ولورین تقریباً بر همه حریفان تسلط داشته است. مسیرهای اینجا ممکن است متضاد بوده باشند، اما برای یک شیب سرگرم کننده نیمه نهایی آماده می شود.

مک کارتی (سمت چپ) و جانستون چهره های تهاجمی کلیدی در مسابقه فیستا بول هستند.

Darron Cummings/AP; جی بیگرستاف / USA TODAY Sports

خط داستانی که قبلاً از آن خسته شده اید

فشار دادن دست به خاطر غیبت بلیک کوروم. شکی وجود ندارد که آسیب دیدگی کوروم باعث ناراحتی قلب و روح میشیگان شد. کوروم یک موتور ثابت و عالی برای آن بود، و قبل از اینکه در برابر ایلینویز مصدوم شود در میانه مسابقه هایسمن بود. تلاش برای بازگشت در آن بازی و دوباره مقابل ایالت اوهایو ناموفق بود و کوروم این هفته تحت عمل جراحی پایان فصل قرار گرفت.

اما با خارج شدن کوروم از تصویر، دونوان ادواردز به خوبی مجهز است تا در کانون توجه قرار بگیرد. ادواردز یک پشتی انفجاری تر است که سرعتش به او ابزار متفاوتی برای قدرت بخشیدن به بازی اجرا در میشیگان می دهد. ولورین ها مطمئناً ترجیح می دهند از رویکرد بک فیلد کمیته استفاده کنند، اما آنها در دستان توانمند ادواردز هستند.

تطبیق کلید برای تماشا

گیرنده TCU کوئنتین جانستون در مقابل میشیگان از دی جی ترنر و ویل جانسون. جانستون در چند هفته گذشته واقعاً سالم نبوده است، اما وقتی او سالم است – همانطور که در برابر ایالت کانزاس نشان داد – او یک بازی بزرگ است که منتظر است تا بتواند بازی پاس TCU را تقویت کند. او یک انتخاب مطمئن در دور اول NFL است و ترکیبی منحصر به فرد از اندازه و سرعت با پاهای عالی و طول بال های پتروداکتیل مانند دارد. او در مقابل ترنر و جانسون از کرنرهای میشیگان برتری خواهد داشت، و همانطور که ماروین هریسون جونیور از ایالت اوهایو در بازی نشان داد، گیرنده های غالب هنوز هم می توانند در برابر دفاع پاس میشیگان شادی زیادی داشته باشند. جانستون؟

X-factor دست کم گرفته شده

تای باربر TCU. بیایید بگوییم که ولورین ها جانستون را پایین نگه می دارند و حتی روی قورباغه های شیفتی که کندرو میلر را به عقب می دوند، درپوشی می گذارند. خب، پس گوشه شکاف آنها مایک سینریستیل همچنان دستانش پر از باربر خواهد بود. شکاف عریض یین به یانگ جانستون در بازی پاس TCU است که به QB Max Duggan یک تهدید بزرگ می دهد. او یک گیرنده صدا نیست، اما اگر در زمان نامناسبی برای میشیگان شل شود، قطعا می‌تواند ولورینز را وادار به پرداخت کند.

میشیگان برنده می شود اگر …

همچنان به نشان دادن آنچه در وهله اول به اینجا رسیده است. میشیگان یک بازی انفجاری دارد که منتظر است در ادواردز اتفاق بیفتد و در چند هفته گذشته با یک بازی گذری پلی اکشن بهترین نتیجه را از QB JJ McCarthy گرفته است. خط دفاعی آن با فشار لبه‌ای که در فصل گذشته داشت ساخته نشده است، اما تا میانه بسیار قوی‌تر است. ولورینز باید روی داگان، که قدرت خارج از برنامه او را در گسترش بازی‌ها ماهر می‌سازد، سرپوش بگذارند. و در یک بازی فشرده، این واقعیت را در نظر نگیرید که ضربه زننده جیک مودی یکی از بهترین بازیکنان کشور در رساندن توپ از طریق قامت است.

TCU برنده می شود اگر …

در واقع می تواند این نزدیکی را در تمام طول نگه دارد. قورباغه های شاخدار در این فصل یک موجود زنده را به دست آورده اند. اما اگر آنها در برابر میشیگان شکست بخورند، ممکن است نتوانند قهرمانی های ثبت شده خود را انجام دهند. TCU میانگین 19.5 امتیاز نیمه دوم در هر بازی کسب کرده است که برای رتبه هفتم در کشور خوب است. یکی از شش تیم بالاتر از آن در آن رده بندی؟ میشیگان، در 21.5. قورباغه ها باید با شلیک ولورین ها مطابقت داشته باشند، زیرا میشیگان قادر به مسابقه قایق در نیمه دوم است.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

• TCU ما را از یک ده بزرگ، حذفی SEC نجات می دهد
در استخدام دیون سندرز، اعتبار کلرادو بدهید
دیون ایالت جکسون را بهتر از این که آن را پیدا کرد ترک می کند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.