افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

پیش نمایش پلی آف: مجموعه ایالت جورجیا، اوهایو برای کلش بلود

  • کد خبر : 3059
پیش نمایش پلی آف: مجموعه ایالت جورجیا، اوهایو برای کلش بلود

شکستن یک نیمه نهایی غرق در سنت که یک حمله قدرتمند را در برابر یک دفاع غالب قرار می دهد. آیا سنت برنده، سایه های رنگ قرمز و پایه های هواداران شدید را دوست دارید؟ پس از آن، بازی نیمه نهایی پلی آف فوتبال کالج هلو باول امسال را بین رتبه اول دوست خواهید داشت.گرجستانو […]


شکستن یک نیمه نهایی غرق در سنت که یک حمله قدرتمند را در برابر یک دفاع غالب قرار می دهد.

آیا سنت برنده، سایه های رنگ قرمز و پایه های هواداران شدید را دوست دارید؟

پس از آن، بازی نیمه نهایی پلی آف فوتبال کالج هلو باول امسال را بین رتبه اول دوست خواهید داشت.گرجستانو دانه شماره 4ایالت اوهایو. این یک درگیری خون آبی بین غول‌های فوتبال کالج است که دارای فلسفه‌های تهاجمی تا حدودی متضاد، نمایندگان دو لیگ قدرتمند این ورزش و پیروزی‌های تاریخی فراوان است (UGA دهمین قهرمانی تاریخ است و OSU دوم است).

چه چیزی را نباید دوست داشت؟ بولداگ‌ها و مربی کربی اسمارت در تلاش برای کسب دومین عنوان ملی متوالی هستند، و باکی‌ها و رایان دی، که با شکست USC در بازی قهرمانی Pac-12 غر می‌زنند، برای اولین بار از سال 2014 به مقام قهرمانی دست می‌زنند.

بیشتر: میشیگان، TCU برای نیمه نهایی سرگرم کننده

این دفاع بد UGA در برابر حمله آتشین ایالت اوهایو است. هوشمند در مقابل روز. SEC در مقابل Big Ten. استتسون بنت مدافع قدیمی در مقابل ستاره تندرو سی جی استرود.

استرود در مقابل دفاع بسیار مورد توجه کارتر و UGA قرار خواهد گرفت.

جوزف مایورانا / USA TODAY Sports; برت دیویس / USA TODAY Sports

خط داستانی که قبلاً از آن خسته شده اید

باکی ها عقب نشینی کردند! بله، ما می دانیم. اما آیا آخرین باری که این اتفاق افتاد را به یاد دارید؟ در سال 2014، ایالت اوهایو نیز 11-1 بود و در بازی عنوان کنفرانس خود شرکت نکرد … اما به CFP صعود کرد و همه آن را برد.

به طرز عجیبی، در همان سال، قورباغه‌های شاخدار قهرمان ۱۲ قهرمان بزرگ و شماره ۳ در رتبه‌بندی ماقبل آخر CFP بودند. در دورانی که بازی عنوان Big 12 نداشت، آنها به شماره 6 سقوط کردند و راه را برای جایگاه باکیز در میدان هموار کردند.

امسال، آلاباما در خارج به شماره 5 نگاه می کرد. آیا از بحث آلاباما در مقابل ایالت اوهایو خسته شده اید؟ خوب، دست و پنجه نرم کن چیزهای بیشتری وجود خواهد داشت که از کجا آمده است. در حالی که این دو تیم برای دیدار در آتلانتا آماده می شوند، برخی تعجب خواهند کرد که چرا جورجیا با Crimson Tide (10–2) دیدار نمی کند.

تطبیق کلید برای تماشا

ایالت اوهایو با میانگین حدود 500 یارد در هر بازی در رتبه ششم ملی در مجموع حملات قرار دارد. گرجستان در مجموع دفاع در رتبه نهم ملی قرار دارد و کمتر از 300 یارد در هر بازی را واگذار می کند. چیزی باید داد

بیایید کمی عمیق تر به این موضوع نگاه کنیم. مسلماً بولداگ ها با استعدادترین مدافعان کشور و باکی ها با استعدادترین بازیکنان مهارت تهاجمی کشور را دارند. مسابقه خط دفاعی Jalen Carter و Jamon Dumas-Johnson مدافع خط مقابل خط حمله اوهایو ایالت، دویدن به عقب میان ویلیامز و استرود یک دوئل خوشمزه است که مطمئناً باعث ایجاد اکشن های ضربه ای خواهد شد.

و گیرنده های OSU Marvin Harrison Jr. و Emeka Egbuka را فراموش نکنید، که ممکن است بهترین جفت گیرنده در کشور باشند. مدافعان دفاعی جورجیا، مالاکی استارکس و کریستوفر اسمیت در خط مقدم تست کامل هستند.

X-factor دست کم گرفته شده

آیا گیرنده ایالت اوهایو جکسون اسمیت-نجیگبا بازی خواهد کرد؟ ستاره پیش‌بینی‌شده دور اول درفت NFL تنها در سه بازی در این فصل شرکت کرده است، زیرا به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ در بازی افتتاحیه فصل مقابل نوتردام متحمل شده است. او پس از تلاش برای بازی در میانه فصل و مصدومیت مجدد همسترینگ، پنج بازی اخیر را از دست داده است.

اسمیت-نجیگبا یک قطعه مهم برای باکی ها است. 1606 یارد او رکورد Big Ten تک فصل را در سال 2021 به ثبت رساند. امسال، او پنج پاس به طول 43 یارد گرفت.

در طی اعلام رتبه‌بندی یکشنبه، دی به ESPN گفت که در چند روز آینده وضعیت اسمیت-نجیگبا را به‌روزرسانی خواهد کرد.

گرجستان برنده می شود اگر …

حمله بولداگ ها 28 امتیاز کسب می کند. در بازی روز شنبه عنوان SEC، LSU اولین تیم در این فصل شد که بیش از 22 امتیاز در برابر گرجستان به دست آورد، و بسیاری از آنها در زمان آشغال به دست آوردند زیرا UGA به برتری بزرگی رسید. بنابراین، اگر بنت و بچه هایش بتوانند چهار تاچ داون روی تخته قرار دهند، بولداگ ها پیروز خواهند شد. با وجود بازیکنان با مهارت بالا از ایالت اوهایو، ما تخم های خود را در سبد دفاع جورجیا قرار خواهیم داد.

ایالت اوهایو برنده می شود اگر …

باکی ها می توانند به طور مداوم فوتبال را اداره کنند. بحث بالا در مورد جبهه تند و زننده UGA در مقابل O-line ایالت اوهایو و فرار از ویلیامز را به خاطر دارید؟ تیم دی زمانی در بهترین حالت خود قرار می گیرد که بتواند یاردها را روی زمین باز کند و استرود را با بازوی خود در موقعیت پر فشار بازی های برنده قرار ندهد.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

در استخدام دیون سندرز، اعتبار کلرادو بدهید
دیون ایالت جکسون را بهتر از این که آن را پیدا کرد ترک می کند
TCU ما را از یک ده بزرگ، حذفی SEC نجات می دهد



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.