افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
14

پیش نمایش و انتخاب مسابقات قهرمانی کنفرانس FBS

  • کد خبر : 666
پیش نمایش و انتخاب مسابقات قهرمانی کنفرانس FBS

داش اینجاست تا شما را در آخرین آخر هفته بازی های فوتبال دانشگاهی قبل از فصل کاسه راهنمایی کند. چهل نام، بازی، تیم و نکات مهم در فوتبال دانشگاهی، ورزشی که می تواند از دیوید شاوز بیشتر استفاده کند، نه کمتر: داش بیشتر: سوالات نهایی CFP | چرخ فلک مربیگری | فریز تا آبورن ربع […]


داش اینجاست تا شما را در آخرین آخر هفته بازی های فوتبال دانشگاهی قبل از فصل کاسه راهنمایی کند.

چهل نام، بازی، تیم و نکات مهم در فوتبال دانشگاهی، ورزشی که می تواند از دیوید شاوز بیشتر استفاده کند، نه کمتر:

داش بیشتر: سوالات نهایی CFP | چرخ فلک مربیگری | فریز تا آبورن

ربع چهارم

آیا کسی در اینجا می تواند جهان را شوکه کند؟

همانطور که در سه ماهه اول ذکر شد، The Dash طرفدار زیادی از بازی های قهرمانی کنفرانس نیست. اما آنها در حال پخش هستند و طرفداران آن را تماشا خواهند کرد و شاید اتفاقی شگفت‌انگیز و تاثیرگذار در نهایت رخ دهد. نگاهی سریع به 10 بازی قهرمانی لیگ FBS در این هفته، همراه با انتخاب.

SEC (31):LSU(9-3) در مقابلگرجستان(12-0).
زمان و مکان: شنبه ساعت 4 بعد از ظهر در CBS، در آتلانتا.
خط: گرجستان توسط 16.5.

تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: اگر جورجیا برنده شود، باید جایگاه خود را در رتبه اول محکم کند. اگر جورجیا ببازد، بولداگ‌ها در حالی که در میدان باقی می‌مانند، احتمالاً از آن جایگاه می‌لغزند. LSU به لطف یک عملکرد وحشتناک در تگزاس A&M شنبه از اجرا خارج شد.

سطح تهدید جهانی شوک: پایین. تنها راه این است که جورجیا توپ را سه بار یا بیشتر برگرداند. تیم کربی اسمارت در تمام فصل یک بازی انجام داده است که در کوارتر چهارم حداقل دو امتیاز برتری نداشته است. این در اوایل اکتبر در میسوری بود و بولداگ ها در واقع در چهارمین مسابقه قبل از رالی عقب افتادند. قبل و بعد از آن شب عجیب، آنها اصلاً تکان نخورده اند. تصور اینکه LSU کاری را انجام دهد که هیچ کس دیگری در این سال انجام نداده است سخت است.

داش انتخاب: جورجیا 35، LSU 13. بولداگ ها در یک سوم پایانی فصل بیشتر به هویت زمین و پوند بازگشته اند و 60.7 درصد از زمان بازی های گذشته را در مقابل 48.4 درصد در بازی اول بازی می کنند. هشت اما استتسون بنت با بازی در داخل خانه در برابر دفاع LSU که رتبه یازدهم را در SEC در پاس‌های تسلیم‌شده 20 یارد یا بیشتر (40) و 30 یارد یا بیشتر (17) دارد، ممکن است چند فرصت بیشتر برای پخش آن داشته باشد.

آیا جیم هاربا می تواند مانع از لغزش ولورین ها در برابر پوردو شود؟ اگر این کار را بکنند اهمیتی خواهد داشت؟

کایل رابرتسون/شبکه ​​USA TODAY

ده بزرگ (32):پوردو(8-4) در مقابلمیشیگان(12-0).
زمان و مکان: شنبه ساعت 8 شب در فاکس، در ایندیاناپولیس.
خط: میشیگان توسط 16.

تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: اگر میشیگان برنده شود و جورجیا برنده شود، ولورین ها احتمالاً رتبه دوم پلی آف را خواهند داشت. اگر میشیگان برنده شود و جورجیا ببازد، ولورینز می تواند به شماره 1 صعود کند. اگر میشیگان ببازد احتمالا هنوز در میدان است اما در شماره 3 یا 4 است. پوردو از رقابت خارج است.

سطح تهدید جهانی شوک: متوسط. این باید والوور ولورینز باشد، اما X Factor در اینجا جف براهم است، جنگجوی ناراحت. Boilermakers او تیم‌هایی را که دو بار در رده دوم (ایالت اوهایو در سال 2018 و آیووا در سال گذشته) و یک بار (ایالت میشیگان در سال گذشته) در رتبه 3 قرار داشتند، پایین آورده‌اند. در این فصل آنها دو تیم را که در آن زمان رتبه بندی شده بودند، هر دو در جاده (مینسوتا و ایلینوی) شکست دادند. ناگفته نماند که احتمال دارد، و حتی ممکن است نزدیک نباشد، اما میشیگان باید مراقب خود باشد.

انتخاب داش: میشیگان 27، پردو 14. بویلرسازان ممکن است در واقع ایمنی خود را تا سطح قابل قبولی برای محدود کردن افزایش، مثلاً 50 یارد یارد افزایش دهند – چیزی که ایالت اوهایو هفته گذشته به آن دست پیدا نکرد. اما آنها هنوز هم مستعد برخی بازی های بزرگ هستند. خواهیم دید که آیا ولورینز می تواند دو بازی متوالی به آنها ضربه بزند یا خیر. حتی اگر نتوانند، قدرت شلیک کافی برای برنده شدن در این مسابقه را دارند – با یا بدون بلیک کوروم.

Big 12 (33):ایالت کانزاس(9-3) در مقابلTCU(12-0).
زمان و مکان: شنبه در ظهر در ABC، در آرلینگتون، تگزاس.
خط: TCU در 2.5.

تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: TCU با برد در آن باقی می ماند. اگر قورباغه‌های شاخدار برنده شوند و جورجیا و/یا میشیگان ببازند، باید از شماره 3 صعود کنند. اگر هر سه برنده شوند، TCU همچنان باید شماره 3 باشد. اگر قورباغه‌ها نزدیک ببازند، می‌توانند همچنان در براکت باشند. اگر آنها منفجر شوند ممکن است تا ظهر یکشنبه عرق کنند. ایالت کانزاس از رقابت خارج شده است.

سطح تهدید جهانی شوک: بالا. اول از همه، وقتی اسپرد 2.5 امتیاز باشد، واقعاً شوکه کننده نخواهد بود. ثانیاً، K-State اکنون زمان داشته است تا پس از اتصال واگن خود به آدریان مارتینز که در اولین جلسه با TCU مجروح شد، خود را در اطراف ویل هاوارد پاس جیبی دوباره پیکربندی کند. و اگرچه قورباغه‌های شاخدار هفته گذشته چرخه پیروزی‌های نزدیک خود را شکستند، اما هنوز احساس می‌کنند تیمی معتاد به درام هستند.

داش انتخاب: TCU 34، ایالت کانزاس 31. The هیپنوتودها اکنون چشم نوسان خود به جایزه پلی آف دارند و هیچ مانعی برای آنها وجود ندارد. دفاع باید حاوی دیوس وان باشد، اما مکس دوگان و شرکت دوباره می‌توانند مانند دیدار اول، بازی‌های بزرگی را در گربه‌های وحشی به اجرا بگذارند. TCU حاشیه گردش مالی منفی در یک بازی این فصل نداشته است و اگر این روند ادامه پیدا کند، مطمئناً تا اواسط بعد از ظهر شنبه به مرحله پلی آف محدود می شود.

Pac-12 (34): یوتا(9-3) در مقابلUSC(11-1).
زمان و مکان: جمعه ساعت 8 شب در فاکس، در لاس وگاس.
خط: USC توسط یک.

تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: اگر USC برنده شود، باید یک جایگاه را به دست آورد. اگر USC برنده شود و هر یک از تیم های پیش رو شکست بخورد، آنها می توانند صعود کنند – و به طور بالقوه از بازی با جورجیا در آتلانتا اجتناب کنند. اگر USC در یک بازی نزدیک شکست بخورد، تروجان ها می توانند در یک مسابقه رزومه برای رتبه چهارم در مقابل ایالت اوهایو و آلاباما قرار بگیرند. اگر USC منفجر شود، آن نقطه ممکن است به Buckeyes یا Crimson Tide بیفتد. یوتا از رقابت خارج شده است.

سطح تهدید جهانی شوک: بالا. مانند ایالت TCU-کانزاس، این یک شوک واقعی نخواهد بود. Utes به اندازه کافی خوب هستند که تروجان ها را از بین ببرند، زیرا قبلاً یک بار این کار را انجام داده اند. آنها به خوبی با USC مطابقت دارند.

انتخاب داش: USC 41، یوتا 31. این چیزی است که در مورد آن باخت در سالت لیک سیتی در ماه اکتبر وجود دارد – این شکست در چند زمان مختلف در آستانه یک شکست USC بود. تروجان ها توسط دو تاچ داون در سه نقطه مجزا در بازی هدایت می شدند و چند تماس خشن مرزی به درایوهای یوتا کمک زیادی کرد. یوتس تا دقیقه پایانی بازی هرگز پیش افتاد. آنها مشکلاتی را برای دفاع مستعد USC ایجاد می‌کنند، که مهم‌ترین آن دالتون کینکید است، اما کالب ویلیامز بهترین بازیکن کشور است و می‌تواند یک پیروزی پیشرو را رهبری کند.

ACC (35):کارولینای شمالی(9-3) در مقابلکلمسون(10-2).
زمان و مکان: شنبه ساعت 8 شب از شبکه ABC، در شارلوت.
خط: کلمسون توسط 7.5.

تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: هیچ.

داش انتخاب: کلمسون 37، کارولینای شمالی 28. ببرها در این فصل توسط دو کوارتربک روشن شده اند، سم هارتمن از ویک فارست و اسپنسر راتلر از کارولینای جنوبی. مطمئناً دریک مای توانایی سوم شدن را دارد. اما دفاع انعطاف‌پذیر پاشنه‌های تار را می‌توان به اندازه‌ای مورد رد و بدل قرار داد – توسط کید کلوبنیک دانشجوی سال اول؟ سلسله کلمسون در حال افول است، اما آنها همچنان کسب هفتمین قهرمانی ACC در هشت سال گذشته را به مایه افتخار تبدیل خواهند کرد.

تولین این شانس را دارد که اولین قهرمانی کنفرانس خود را از سال 1998 در زمین خانگی خود کسب کند. موج سبز را در چند مایلی در خیابان بوربن اگر آنها را از بین ببرند، بگیرید.

تایلر کافمن/AP

آمریکایی (36):فلوریدا مرکزی(9-3) درتولان(10-2).
زمان و مکان: شنبه ساعت 4 بعد از ظهر در ABC، در نیواورلئان.
خط: Tulane با 2.5.

تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: هیچ.

انتخاب داش: UCF 41، Tulane 38. ابهامات زیادی در این بازی وجود دارد. آیا جان ریس پلاملی (John Rhys Plumlee) کوارتربک نایتز پس از آسیب دیدگی همسترینگ در هفته گذشته مقابل فلوریدا جنوبی می‌تواند بازی کند؟ آیا ویلی فریتز مربی موج سبز در جورجیا تک قدمی دارد؟ پاسخ ها کم است. اما UCF می‌تواند با اطمینان به مایکی کین، مدافع پشتیبان، که پس از سقوط پلاملی، شوالیه‌ها را در مقابل USF رهبری کرد و فوتبال دانشگاهی زیادی بازی کرد، روی آورد. ارزش این را دارد که تولین را در حال دویدن تایجا اسپیرز، که احتمالاً آینده NFL دارد، بررسی کنید.

کمربند خورشیدی (37):کارولینای ساحلی(9-2) درتروی(10-2).
زمان و مکان: شنبه ساعت 3:30 بعد از ظهر در ESPN، در تروی، آلاباما.
خط: تروی 7.

تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: هیچ.

انتخاب خط تیره: تروی 26، کارولینای ساحلی 17. مربی سال که در سطح ملی مورد تقدیر قرار نگرفته است، ممکن است جان سامرال از تروی باشد، که در اولین فصل خود 10–2 پیش رفت و 9 بازی متوالی را برد. تروجان ها از 1 اکتبر در یک بازی اجازه 20 امتیاز نداده اند، و این دفاع می تواند برای حمله ساحلی که دوباره بدون ستاره مجروح Grayson McCall مشکل ساز باشد. جیمی چادول، مربی ساحلی، نام خود را برای چند کار در قیف کرده است، که مطمئناً به عملکرد Chanticleers کمک نکرد که توسط جیمز مدیسون در هفته گذشته منفجر شود.

کوه غرب (38):ایالت فرسنو(8-4) درایالت بویز(9-3).
زمان و مکان: شنبه ساعت 4 بعد از ظهر در فاکس، در بویز، آیداهو.
خط: Boise State توسط 5.

تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: هیچ.

انتخاب داش: Boise State 35، Fresno State 28. Broncos اوایل امسال با 20 امتیاز بولداگز را شکست دادند، اما فرزنو بدون کوارتربک ستاره، جیک هانر برای آن بازی بود. این بار انتظار یک بازی نزدیک‌تر را داشته باشید، اما اگر Boise می‌خواهد دوباره 316 یارد رانده شود، منتظر همان برنده باشید. هر دو مربی در این فصل کار بزرگی انجام داده‌اند، اندی آوالوس پس از شروعی سخت، فصل را در بویز تغییر داد، و جف تدفورد پس از شروع 1-4، هفت برد متوالی کسب کرد.

آمریکایی میانه (39):تولدو(7-5) در مقابلاوهایو(9-3).

زمان و مکان: شنبه ظهر در ESPN، در دیترویت.
خط: تولدو توسط 3.5.
تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: هیچ.

انتخاب داش: اوهایو 39، تولدو 35. بابکتز در حال چرخش هستند، برنده هفت مسابقه متوالی با میانگین اختلاف 17.4 امتیاز. راکت ها در حال چرخیدن هستند، زیرا دو بازی آخر خود را از دست داده اند. اوهایو ستاره QB Kurtis Rourke را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما همچنان هفته گذشته با پشتیبان توانمند CJ Harris که بیش از 260 یارد مجموع حملات و چهار تاچ داون تولید کرد، قهرمان شد. راکتس در هفته های اخیر بسیار شلخته توپ شده است و در پنج بازی اخیر 16 بار توپ را برگردانده است.

کنفرانس ایالات متحده آمریکا (40):تگزاس شمالی(7-5) درUTSA(10-2).

زمان و مکان: جمعه ساعت 7:30 بعد از ظهر در شبکه ورزشی CBS، در سن آنتونیو.
خط: UTSA در 7.5.
تأثیر بالقوه پلی آف فوتبال کالج: هیچ.

انتخاب خط تیره: UTSA 42، تگزاس شمالی 35. فرانک هریس از UTSA و آستین آون از تگزاس شمالی با هم بیش از 15000 یارد پرتاب کرده اند. در یک مسابقه هیجان انگیز فصل عادی در ماه اکتبر، هر دو QB بیش از 300 یارد مجموع خطا داشتند. هریس و رودرانرز با یک تاچ داون در آخرین لحظه پیروز شدند. این بار منتظر تطابق با کیفیت دیگری باشید.

داش بیشتر: سوالات نهایی CFP | چرخ فلک مربیگری | فریز تا آبورن



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.