افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

پیش فروش بلیت پرواز اربعین با فروش بالا آغاز شد

  • کد خبر : 312017
پیش فروش بلیت پرواز اربعین با فروش بالا آغاز شد

به گزارش بازار، پیش فروش بلیت پروازهای اربعین از فردا با نرخ های مصوب آغاز می شود. بر اساس اطلاعیه دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، پیش فروش فقط به صورت حضوری و از طریق سایت شرکت های هواپیمایی و سایت های مجاز انجام می شود. اسعدی سامانی بیان کرد: نرخ مصوب بلیت پروازهای اربعین در […]

به گزارش بازار، پیش فروش بلیت پروازهای اربعین از فردا با نرخ های مصوب آغاز می شود. بر اساس اطلاعیه دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، پیش فروش فقط به صورت حضوری و از طریق سایت شرکت های هواپیمایی و سایت های مجاز انجام می شود.

اسعدی سامانی بیان کرد: نرخ مصوب بلیت پروازهای اربعین در مسیر تهران-نجف و فرودگاه های غرب کشور 10 میلیون و برای مسیر مشهد-نجف و بغداد (فرودگاه های شرق کشور) 12 میلیون است. توماس . برای سفر یک طرفه، قیمت بلیت به ترتیب 5 و 6 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: این نرخ ها از سوی شرکت های هواپیمایی به صورت داوطلبانه اعلام شده است و از مردم می خواهیم در صورت گرانی های احتمالی مراقب عوامل واسطه ای باشند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه این واسطه‌ها سایت‌های غیرمجاز هستند، خاطرنشان کرد: به زائران عزیز توصیه می‌کنیم برای اینکه دچار مشکل نشوند، بلیط خود را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند، زیرا خرید بلیت در عراق مستلزم دریافت پورسانت است تبادل.

یادآور شد: فروش بلیت پروازهای اربعین از 3 مرداد تا 18 شهریور انجام می شود.

به گزارش بازار، این در حالی است که چند ساعت مانده به پیش فروش رسمی پروازهای اربعین، برخی سایت ها اقدام به پیش فروش بلیت با قیمت های بالا کرده اند. به عنوان مثال سایت اسمارتک نیوز بلیط یک طرفه پرواز نجف-تهران را برای تاریخ 12 شهریور شرکت هواپیمایی زاگرس با قیمت 7.5 میلیون تومان یعنی 2.5 میلیون تومان گرانتر به فروش رساند.

سفرمارکت نیز برای تاریخ مذکور بلیت همین مسیر هوایی را با قیمت 7.5 میلیون تومان عرضه کرده است.

لازم به ذکر است بررسی سایت رسمی شرکت هواپیمایی زاگرس نشان می دهد که این ایرلاین بلیت هواپیمای مذکور را با قیمت 5 میلیون تومان به فروش می رساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.