افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیش بینی هوای تهران در 4 روز آینده

  • کد خبر : 378858
پیش بینی هوای تهران در 4 روز آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: فعالیت متناوب سامانه بارشی همراه با بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق تا فردا (17 مهر) پیش بینی می شود. به گزارش صبح تایم، بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه های پیش یابی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده نیمه ابری […]







اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: فعالیت متناوب سامانه بارشی همراه با بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق تا فردا (17 مهر) پیش بینی می شود.



به گزارش صبح تایم، بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه های پیش یابی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین در این مدت با فعالیت متناوب سامانه بارشی، در برخی ساعات به ویژه امروز تا فردا (16 تا 8 مهرماه) بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در شمال کشور خواهد بود. نیمی از استان در برخی ساعات بارش شدید باران سیلاب و جاری شدن آب و بارش برف در ارتفاعات و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

از ظهر روز سه شنبه تا چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ مهرماه) آسمان صاف و نیمه ابری در بعدازظهر با افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

کاهش محسوس دما امروز و افزایش تدریجی دما از یکشنبه تا چهارشنبه (8 تا 11 مهرماه) پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (17 مهرماه) نیمه ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. و طی روز دوشنبه (18 مهر) نیمه ابری بعد از ظهر، افزایش ابر و گاهی رگبار و وزش باد شدید با حداقل دمای 16 و حداکثر 22 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایسنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.