افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

پیش بینی مهم یک فعال بازار از آینده قیمت ها/ آخرین وضعیت بازار طلا و سکه پس از رکوردشکنی

  • کد خبر : 401489
پیش بینی مهم یک فعال بازار از آینده قیمت ها/ آخرین وضعیت بازار طلا و سکه پس از رکوردشکنی

به گزارش خبرآنلاین، محمد کشتی آرای امروز به توسعه بازار طلا در هفته گذشته پرداخت و افزود: هفته گذشته قیمت طلا، ارز و ارز با توجه به شرایط سیاسی منطقه به رکوردهای جدیدی رسید تا اینکه قیمت جهانی طلا شروع به افزایش کرد. این هفته دوباره افزایش یافت و به رکورد قبلی 2685 دلار رسید. […]

به گزارش خبرآنلاین، محمد کشتی آرای امروز به توسعه بازار طلا در هفته گذشته پرداخت و افزود: هفته گذشته قیمت طلا، ارز و ارز با توجه به شرایط سیاسی منطقه به رکوردهای جدیدی رسید تا اینکه قیمت جهانی طلا شروع به افزایش کرد. این هفته دوباره افزایش یافت و به رکورد قبلی 2685 دلار رسید.

ایرنا در خبری نوشت: به گفته وی، این رکورد جدید قیمت طلا است که طی سه هفته گذشته ثبت شده بود و در پایان هفته جاری مجددا به این رقم رسید و نسبت به قیمت طلا 27 دلار افزایش یافت. آغاز هفته

این کارشناس بازار طلا با اشاره به افزایش قیمت نقره و پلاتین گفت: در هفته گذشته به دلیل افزایش 27 دلاری آناس جهانی و رشد نرخ ارز، قیمت طلا روند صعودی را تجربه کرد. نرخ. تقاضا در بازار خرید انواع ارز برای سرمایه گذاری است.

وی تصریح کرد: بانک مرکزی هر هفته به طور مرتب سکه را به متقاضیان تحویل می دهد، اما آنچه می بینیم این است که سکه هایی که بانک مرکزی به متقاضیان تحویل می دهد وارد بازار نمی شود، یعنی سکه های خریداری شده برای سرمایه گذاری است و مردم آن را می برند. خودش

کشتی آرای گفت: قیمت ارز طرح قدیم با افزایش هفتگی دو میلیون و 350 هزار تومان به رقم بی سابقه 45 میلیون و 750 هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید با سه میلیون تومان افزایش به 52 میلیون تومان رسید. نیم سکه با افزایش هفتگی به یک میلیون و 700 هزار تومان، هفتگی به 28 میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه با 800 هزار تومان افزایش هفتگی به 18 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک گرمی بانک مرکزی به 300 هزار تومان افزایش یافت. به 8 میلیون و 400 هزار تومان.

و افزود: قیمت هر مثقال طلای آب شده در یک هفته در آخرین معاملات روز گذشته با 555 هزار تومان افزایش به 18 میلیون و 110 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 18 عیار نیز 4 میلیون و 180 هزار تومان فروخته شد.

یک کارشناس بازار طلا بیان کرد: حباب ارز تازه طراحی شده در هفته جاری به 11 میلیون و 100 هزار تومان رسید که طی یک هفته یک میلیون و 900 هزار تومان افزایش یافته است که یک رکورد جدید قیمتی است.

وی تصریح کرد: با وجود افزایش قیمت ها در بازار، شاهد اتفاق خاصی در بازار نیستیم و معاملات به روال عادی پیش می رود.

کشتی آرای افزود: تمامی معاملات طلا، سکه و ارز با احتیاط انجام می شود زیرا قیمت های اعلام شده حباب است بنابراین معاملات با احتیاط انجام می شود.

کارشناس بازار طلا شرایط این بازار را متاثر از مسائل سیاسی دانست و پیش بینی کرد: در دو سه روز آینده اگر اتفاق خاصی در حوزه سیاسی نیفتد این قیمت ها تا روز دوشنبه باقی می ماند.

۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.