افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

پیش بینی قیمت سکه امروز 23 آبان/احتمال بازگشت قیمت سکه به کانال 28 میلیونی

  • کد خبر : 120066
پیش بینی قیمت سکه امروز 23 آبان/احتمال بازگشت قیمت سکه به کانال 28 میلیونی

به گزارش اختازنیوز، بازار سکه در اولین روز هفته جاری شاهد خروج احساسات از سوی فراکسیون صعودی بود. قیمت ارز امامی که در روزهای پایانی هفته گذشته به دلیل انتشار خبر سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان افزایش یافته بود، شنبه گذشته 22 آبان ماه همزمان با 22 آبان ماه، کاهش یافت. قیمت […]

به گزارش اختازنیوز، بازار سکه در اولین روز هفته جاری شاهد خروج احساسات از سوی فراکسیون صعودی بود. قیمت ارز امامی که در روزهای پایانی هفته گذشته به دلیل انتشار خبر سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان افزایش یافته بود، شنبه گذشته 22 آبان ماه همزمان با 22 آبان ماه، کاهش یافت. قیمت دلار کاهش یافت آن طور که تحقیقات نشان می دهد قیمت سکه امامی روز گذشته افت محسوسی را ثبت کرد و تا سطح 29 میلیون و 300 هزار تومان سقوط کرد. در واقع این قیمت کاهش 650 هزار تومانی فلز گرانبهای ملی را در یک روز نشان می دهد.

البته این کاهش شور و شوق در پس زمینه معاملات شنبه شب نیز قابل مشاهده بود و معامله گران سکه سعی کردند در موقعیت خرید قرار نگیرند.

پیشکسوتان بازار گفتند که معامله گران ارز احتمالاً به دنبال قیمت هدف گذاری دلار برای ورود ایمن تر به یک موقعیت خرید یا فروش هستند.

قیمت دلار که روز جمعه در معاملات پس زمینه حول و حوش 52 هزار و 150 تومان فروخته می شد، دیروز افت محسوسی را تجربه کرد و تا پله اول کانال 51 هزار تومان سقوط کرد.

کارشناسان فنی معتقدند سکه در حال حاضر دارای خط مقاومتی 29 میلیون و 500 هزار تومانی است و در صورت باقی ماندن بالای این خط فشار خریدار مجددا در بازار سکه افزایش می یابد و احتمال رشد تدریجی ارز تا سطح 30 وجود دارد. میلیون تومبا با این حال، اگر نرخ دلار مانند روز گذشته اصلاح شود، ممکن است دوباره ارزش خریداران کاهش یابد و بازار شاهد ادامه نزول ارز باشد. به گفته این گروه، در صورت کاهش 29 میلیون و 200 هزار تومانی سکه امامی، ممکن است فشار فروش در بازار افزایش یابد و ارز نه تنها به انتهای کانال 29 میلیون تومانی، بلکه تا انتهای مرز نیز عقب نشینی کند. . 28 میلیون تومان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.