افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

پیش بینی قیمت دلار فردا شنبه 7 مهر 1403 / احتمال افزایش یا کاهش وجود دارد؟

  • کد خبر : 401241
پیش بینی قیمت دلار فردا شنبه 7 مهر 1403 / احتمال افزایش یا کاهش وجود دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، در هفته چهارم مهر قیمت دلار با نوسانات 500 تومانی در محدوده معاملاتی مشخص در نوسان بود. این اسکناس در مدت مذکور رشد 250 تومانی و بازدهی کمتر از یک درصدی داشت. تیتر یک در خبرها نوشت: قیمت دلار در آخرین معامله روز پنجشنبه بیست و ششم در حوالی کانال چهارم کریدور […]

به گزارش خبرآنلاین، در هفته چهارم مهر قیمت دلار با نوسانات 500 تومانی در محدوده معاملاتی مشخص در نوسان بود. این اسکناس در مدت مذکور رشد 250 تومانی و بازدهی کمتر از یک درصدی داشت.

تیتر یک در خبرها نوشت: قیمت دلار در آخرین معامله روز پنجشنبه بیست و ششم در حوالی کانال چهارم کریدور ششم به کار خود پایان داد. معامله گران معتقدند قیمت دلار برای رسیدن به سقف قبلی این تبصره در رنج است و معتقدند دستکاری پولی مسئولان مانع از جهش قیمت در بازار ارز شده است.

پیش بینی قیمت دلار

هفته گذشته بازرگانان متوجه نشانه‌هایی مبنی بر تحریم برخی شرکت‌های هواپیمایی ایران شدند. اما نتوانست قیمت دلار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. لازم به ذکر است که با نگاهی به هفته آینده، برخی نشانه ها مانند ترور یحیی سنور رهبر حماس و رقابت دقیق نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، احتمال افزایش قیمت دلار در روز شنبه را افزایش داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند قیمت دلار در روزهای پایانی مهر و اوایل آبان تا میانه کریدور ششم افزایش می یابد. آنها می گویند که مقامات در نهایت قیمت دلار را تا اواسط نوامبر با نوسانات محدود حفظ خواهند کرد، اما اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، انتظارات تورمی افزایش می یابد و فنر فشرده قیمت دلار آزاد می شود.

تتر به کانال 63 هزار تومان بازگشت

قیمت درهم روز پنجشنبه 5 اسفند 17 هزار و 500 تومان با 100 تومان افزایش معامله شد. قیمت تتر روز جمعه در جریان تعطیلی بازارهای داخلی در سطح 63 هزار و 550 تومان ایستاد و 500 تومان کاهش یافت.

پوند استرلینگ نیز با قیمت 82 هزار و 840 تومان با 100 تومان افزایش معامله شد. قیمت یورو 69 هزار و 240 تومان و 200 تومان افزایش یافت.

لازم به ذکر است روز پنجشنبه اسکناس های دلار با قیمت 50 هزار و 196 تومان با 10 تومان افزایش و حواله های دلاری 48 هزار و 405 تومان و نزدیک به 100 تومان افزایش یافت.

۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.