افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

پیش بینی سیمپسون ها در مورد ریپل

  • کد خبر : 372919
پیش بینی سیمپسون ها در مورد ریپل

چرا پیش بینی سیمپسون ها مهم است؟ اول از همه و حتی قبل از بررسی. قیمت ریپل بر اساس سرنخ های کمدی، پاسخ به این سوال مهم است: چرا پیش بینی سیمپسون ها برای اکثر مردم مهم است؟ این انیمیشن کمدی که بیش از چند دهه از تولید و پخش آن می گذرد، در هر […]

چرا پیش بینی سیمپسون ها مهم است؟

اول از همه و حتی قبل از بررسی. قیمت ریپل بر اساس سرنخ های کمدی، پاسخ به این سوال مهم است: چرا پیش بینی سیمپسون ها برای اکثر مردم مهم است؟

این انیمیشن کمدی که بیش از چند دهه از تولید و پخش آن می گذرد، در هر قسمت به موضوعات مختلفی درباره اخبار مهم جهان می پردازد و به نقد وضعیت جامعه و فرهنگ می پردازد. تا به امروز، The Simpsons اپیزودهایی با صدها موضوع مختلف ساخته اند و بین آنها، 18 بار، رویدادهایی را پیش بینی کرده اند که ماه ها، سال ها یا حتی دهه ها بعد اتفاق افتاده است.

پیش بینی برنده نوبل و از همه مهمتر پیش بینی ریاست جمهوری ترامپ دو موضوعی بود که پیش بینی های این کمدی را بیش از هر زمان دیگری محبوب کرد. نیازی به گفتن نیست که کارکنان برنامه ریزی ریاست جمهوری ترامپ تمام جزئیات سکانس تبلیغاتی ترامپ را در سریال سیمپسون ها بازسازی کردند تا توجه بیشتری را به کمپین او جلب کنند. این جزئیات دقیق تا آنجا پیش رفت که حتی نحوه انداختن کاغذها هنگام استفاده از پله برقی و چیدمان افراد روی صحنه نیز مانند خود سکانس برنامه ریزی شده بود.

این موضوع سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد. همچنین مرگ یک بازیکن گلف، حمله ببر سفید به مربیان معروفش در حین اجرا، شیوع ویروس از ژاپن و شباهت آن به کرونا و چندین اتفاق دیگر، ماجراهای این سریال کمدی را مهم کرده است. روز به روز افزایش می یابد. نیازی به گفتن نیست که برخی از این پیش بینی ها بیش از 10 یا حتی 20 سال طول کشید تا محقق شوند. به عنوان مثال، فرض کنید قسمت ویروس در سال 1993 منتقل شد و همه گیری کرونا در سال 2020 رخ داد.

سیمپسون ها و دنیای ارزهای دیجیتال

شخصیت های این کمدی مانند دیگر مردم دنیا هر بار با ماجراهای متفاوتی روبرو می شوند و دنیای ارزهای رمزپایه در سال های اخیر پای خود را به این مجموعه کارتونی باز کرده است. سیمپسون ها برای اولین بار در سال 1997 به ارزهای رمزنگاری شده اشاره کردند. این مرجع جذاب با دانستن اینکه اولین ارز رمزنگاری معروف و محبوب جهان، بیت کوین، تا بیش از یک دهه بعد، در سال 2009 معرفی نشد. اگرچه قبل از بیت کوین، بسیاری از مردم آن را امتحان کرده بودند. برای ایجاد یک ارز دیجیتال، و تنها ساتوشی ناکاموتو توانست در این مسیر به موفقیت شگفت انگیزی دست یابد.

در سال های اخیر و در فصل 31، دختر باهوش خانواده، لیزا، اطلاعات مختلفی در مورد دنیای ارزهای دیجیتال به دست می آورد و در این فصل موضوع ارزهای دیجیتال کمی بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. همه این اتفاقات به جایی رسید که این سیت کام پیش بینی عجیبی در مورد آینده ارز ریپل انجام داد که در قسمت بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

ریپل پرایس و پیش بینی سیمپسون ها

عنوان این کمدی کمدی همیشه با نگاهی به ماجراهای روزانه هر یک از شخصیت ها آغاز می شود. پسر نوجوان خانواده، بارت، همیشه در حال نوشتن بلیط در هیئت مدیره مدرسه دیده می شود و این نوشته هر بار و در هر قسمت عبارت جدیدی است. در یکی از قسمت های این مجموعه انیمیشنی در فوریه 2020، بارت در حال نوشتن این عبارت روی تخته بود:

قیمت XRP تا پایان سال از 589 دلار فراتر خواهد رفت.

در سپتامبر همان سال، قیمت ریپل تنها 0.44 دلار بود. بنابراین عبارت تا پایان سال که روی تابلو با حروف EOY مشخص شده بود ممکن است مربوط به همان سال نباشد و برای سالهای آینده ظاهر شود. با وجود این، این احتمال نسبتا ضعیف و اشاره سیمپسون ها به این ارز، فرآیند تبادل است قیمت ریپل XRP را تحت تأثیر قرار داده و منجر به افزایش نسبی آن شده است.

با این حال، این افزایش نسبی قیمت ادامه پیدا نکرد و در دادگاه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به چالش کشیده شد. SEC ادعا کرد که بلاک چین ریپل 1.3 میلیارد دلار از سرمایه خود را از طریق فروش غیرقانونی و ثبت نشده به دست آورده است. این شکایت حدود 4 سال به طول انجامید و در نهایت در سال 2024 یکی از وکلای ریپل در توییتی اعلام کرد که این شکایت تا قبل از کریسمس به پایان می رسد.

این لحظه عجیب شبیه به چیزی است که بارت سیمپسون روی تخته وایت برد نوشت و افزایش قیمت ریپل را قبل از پایان سال پیش بینی کرد. قیمت ریپل در پی انتشار این خبر امیدوارکننده افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده و نسبت به ماه های گذشته بیش از 30 درصد افزایش داشته است. با این حال، از آگوست 2024، ریپل هنوز 0.6012 دلار است و تا رسیدن به 589 دلار راه زیادی در پیش دارد.

علی‌رغم این پیش‌بینی‌های وهم‌آور درست، سؤال مهم دیگری باقی می‌ماند: آیا ممکن است کاملاً اشتباه باشند؟

پیش بینی های سیمپسون ها همیشه درست نیست!

اخبار جذاب شبکه های اجتماعی و شایعات آن به گونه ای منتشر می شود که گویی تمامی اطلاعات و اتفاقات رخ داده در این کمدی واقعیت محض بوده است. قبل از اینکه در این دام گرفتار شوید و ریپل را به صورت احساسی بخرید، باید موضوع مهمی را با شما در میان بگذاریم. این سیتکام تا به امروز 768 قسمت مختلف داشته است و در طول هر قسمت ده ها موضوع مهم را بررسی کرده است. برخی از این پیش بینی ها هرگز محقق نشدند. برای مثال، The Simpsons پیش‌بینی کرد که ساعت معروف بیگ بن لندن در سال 2010 به یک ساعت دیجیتال تبدیل می‌شود، که می‌دانیم در سال 2024 همچنان آنالوگ به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از پیش بینی های اشتباه، تقابل دو تیم مشهور آمریکایی در سوپربول بود که بر خلاف کمدی، تیم مقابل برنده شد. بنابراین قبل از هر خرید احساسی و تصمیم احساسی توجه داشته باشید که علیرغم برخی پیش بینی های عجیب و کاملا درست این برنامه تلویزیونی، هرگز و هرگز نباید بر اساس ماجراهای یک کمدی موقعیت برای سرمایه گذاری های کلان و کلان خود تصمیم بگیرید. قبل از خرید یا فروش سکه XRP خود، با کارشناسان و مشاوران در این زمینه صحبت کنید، تحقیقات خود را انجام دهید و پس از در نظر گرفتن تجزیه و تحلیل ریپل بر اساس منابع معتبر، قدم بعدی خود را برنامه ریزی کنید.

ریپل، ارز پر سر و صدا دنیای کمدی

سریال کارتونی سیمپسون ها در طول چند دهه پخش خود به موضوعات مختلفی پرداخت و در یکی از قسمت ها به افزایش قیمت ارز ریپل اشاره کرد. این پیش بینی با توجه به پیش بینی های دیگر این کمدی و تبدیل آنها به واقعیت، باعث خوش بینی زیادی در بازار شد. با این حال، این خوش بینی به سرعت با نبرد حقوقی بین ریپل و SEC از بین رفت. اکنون که چالش حقوقی به پایان رسیده است، بسیاری از مردم انتظار افزایش ناگهانی قیمت ریپل را بر اساس پیش بینی The Simpsons دارند. اتفاقی که می تواند منجر به خریدهای عاطفی و احساسی و در نتیجه ضررهای مالی زیادی شود!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.