افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

پیش بینی سایت ایتالیایی از وضعیت مهدی طارمی در دیدار با یوونتوس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 411769
پیش بینی سایت ایتالیایی از وضعیت مهدی طارمی در دیدار با یوونتوس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال اینتر و یوونتوس در چارچوب هفته نهم سری آ ایتالیا بعدازظهر یکشنبه از ساعت 20:30 در ورزشگاه «جوزپه مززا» شهر میلان به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش رسانه “cultofcalcio”، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اینتر در این دیدار نیمکت نشین خواهد بود. در محتوای این سایت آمده است: […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال اینتر و یوونتوس در چارچوب هفته نهم سری آ ایتالیا بعدازظهر یکشنبه از ساعت 20:30 در ورزشگاه «جوزپه مززا» شهر میلان به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش رسانه “cultofcalcio”، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اینتر در این دیدار نیمکت نشین خواهد بود.

در محتوای این سایت آمده است: اینتر قهرمان فصل گذشته سری آ در مهمترین نبرد خود که به «دربی ایتالیا» معروف است به مصاف رقیب دیرینه خود یوونتوس می رود. این دیدار به عنوان یکی از دیدارهای مهم ابتدای فصل در راه مبارزه برای قهرمانی سری آ شناخته می شود و می تواند تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت این رقابت ها داشته باشد.

اینتر با روحیه بالا وارد زمین می شود. پس از پیروزی 1-0 مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا، آنها به 5 پیروزی متوالی دست یافتند. همین نتیجه در آخرین بازی لیگ مقابل رم به دست آمد که شاگردان سیمونه اینزاگی موفق شدند رم را در ورزشگاه المپیک شکست دهند.

با این حال، در این دیدارها، اینتر سه بازیکن اصلی خود را از دست داد. فرانچسکو آچربی و هاکان چالهان اوغلو در پایتخت ایتالیا مصدوم شدند و کارلوس آگوستو در سوئیس دچار کشیدگی عضلانی شد. بنابراین اینزاگی نمی تواند از این بازیکنان برای این بازی بسیار ظریف استفاده کند.

یان زومر در دروازه ادامه خواهد داد. اینزاگی پس از جانشینی الساندرو باستونی در دیدار سوئیس مقابل یان بیسک، اکنون به جمع یازده ابتدایی بازخواهد گشت. اینتر با دفاع سه نفره متشکل از بنیامین پاوارد، استفان دی فری و باستونی وارد زمین خواهد شد.

فدریکو دیمارکو که در بازی گذشته به اینتر کمک کرد، به جمع یازده تیم اصلی بازخواهد گشت. علاوه بر این، هنریک میختاریان و نیکولو بارلا احتمالاً در ترکیب خواهند بود. در همین حال، اینزاگی در خط هافبک با چالش مواجه است. پیوتر ژیلینسکی یا داویده فراتزی، یکی از این دو باید جای خالی کالهان اوغلو را پر کند و در این شرایط، شانس زیلینسکی برای اولین بازی سری آ با پیراهن اینتر بیشتر است.

در خط حمله، لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام جایگزین مارکو آرناتوویچ و مهدی طارمی خواهند شد که در دیدار روز چهارشنبه به میدان رفتند.

ترکیب احتمالی اینتر:

(3-5-2): زومر; باستونی، دیفری، پاوارد؛ فراتزی، میختاریان، زیلینسکی، بارلا، دارمیان; مارتینز، تورام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.