افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

پیش بینی رشد 30 درصدی عملکرد توسط بهساز کاشانه تهران در سال 1403; سود بیشتر برای سهامداران با مشارکت کمتر در ساخت و ساز

  • کد خبر : 170135
پیش بینی رشد 30 درصدی عملکرد توسط بهساز کاشانه تهران در سال 1403;  سود بیشتر برای سهامداران با مشارکت کمتر در ساخت و ساز

بازار؛ گروه بورس: گروه توسعه ساختمان تدبیر با دو شرکت بورسی شامل شرکت های توسعه و عمران امید با نماد ثامید و بهساز کاشانه تهران با نماد ثابت توانسته است رتبه های برتر گروه ساختمانی بورس را به خود اختصاص دهد. رتبه های کسب شده در مدت زمان کوتاه با برنامه ریزی، اهداف کوتاه مدت […]

بازار؛ گروه بورس: گروه توسعه ساختمان تدبیر با دو شرکت بورسی شامل شرکت های توسعه و عمران امید با نماد ثامید و بهساز کاشانه تهران با نماد ثابت توانسته است رتبه های برتر گروه ساختمانی بورس را به خود اختصاص دهد. رتبه های کسب شده در مدت زمان کوتاه با برنامه ریزی، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت موثر.

در همین راستا، علی اصغر صحری، عضو هیئت مدیره و معاون مالی شرکت بهساز کاشانه تهران در گفتگو با بازار درباره موفقیت این شرکت در بازار سرمایه توضیح می دهد:

* در حال حاضر وضعیت نماد بورس بهساز کاشانه تهران را در بین نمادهای شرکت های ساختمانی در بازار سرمایه چگونه ارزیابی می کنید؟

همانطور که می دانید بهساز کاشانه تهران مدت زیادی است که وارد بازار سرمایه نشده و از سال 1388 وارد بورس شده است. در این مدت به جرات می توان گفت که این شرکت از نظر عملکرد رشد بسیار خوبی داشته است.

بهساز کاشانه تهران به بهترین نحو به تعهدات خود در قبال سهامداران عمل کرده و هر سال رشد خوبی را نسبت به سال قبل به ثبت رسانده است.

در ادامه بهساز کاشانه تهران به بهترین نحو به تعهدات خود در قبال سهامداران عمل کرده و هر سال رشد خوبی را نسبت به سال قبل به ثبت رسانده است. به عنوان مثال از سال 1388 که وارد بورس شدیم رشد قابل توجهی در سودآوری شرکت داشتیم که بیش از 400 میلیارد تومان، 800 میلیارد تومان است و در سال 1401 یک میلیارد میلیون سود به ثبت رساندیم.

* با این روند سودآوری شرکت بهساز کاشانه تهران چه سودآوری را برای سال 1402 پیش بینی می کنید؟

در این زمان به هدف سود 1402 رسیده ایم و توانسته ایم فروش و عملکرد 1600 میلیارد تومانی را به ثبت برسانیم و حدود 1000 میلیارد تومان سود کسب کرده ایم. با این تفاسیر EPS این شرکت رقم قابل توجهی بوده است که به سهامداران این نوید را می دهد که بتوانند به خواسته های خود از شرکت برسند.

* با سودآوری بهساز کاشان تهران در بازار سرمایه چه چشم اندازی را برای سال 1403 پیش بینی می کنید؟

بر اساس روند صعودی بهساز کاشانه تهران در بازار سرمایه پیش بینی می کنیم در سال 1403 نسبت به مدت مشابه سال 1402 30 درصد افزایش عملکرد داشته باشیم که خوشبختانه بهساز کاشانه تهران اکثر پروژه هایی را که در دست دارد انجام داده است. در دست دارد و در مجموعه دیگری از فعالیت های خود بهره وری بیشتری را به ثبت رسانده است.

ضمناً در پروژه های جدیدتر بدون همکاری مستقیم وارد عمل شده و از بانک ها و شرکت های سطح بالا تامین مالی می کند که باعث افزایش سودآوری شرکت نیز شده است. بنابراین همین موضوع اجرای پروژه ها بدون مشارکت نیز می تواند باعث افزایش سود سهامداران شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.