افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

پیش بینی رایج و وحشتناک نوستراداموس و بابا وانگا

  • کد خبر : 411792
پیش بینی رایج و وحشتناک نوستراداموس و بابا وانگا

نوستراداموس و بابا وانگا ادعا کرده اند که سال آینده یک جنگ مرگبار در اروپا رخ خواهد داد. به گفته نوستراداموس، ستاره شناس و پزشک فرانسوی قرن شانزدهم، «سرزمین های اروپایی» درگیر «جنگ های وحشیانه» خواهند بود. در همین حال، بابا وانگا نسبت به ظهور درگیری ها در اروپا تا سال 2025 ابراز نگرانی کرد […]

نوستراداموس و بابا وانگا ادعا کرده اند که سال آینده یک جنگ مرگبار در اروپا رخ خواهد داد.

به گفته نوستراداموس، ستاره شناس و پزشک فرانسوی قرن شانزدهم، «سرزمین های اروپایی» درگیر «جنگ های وحشیانه» خواهند بود.

در همین حال، بابا وانگا نسبت به ظهور درگیری ها در اروپا تا سال 2025 ابراز نگرانی کرد و پیش بینی کرد که جنگ این قاره را “ویران” خواهد کرد.

بابا وانگا که 27 سال پیش درگذشت، یک فالگیر بلغاری بود که به دلیل صحت برخی از پیش بینی هایش به شخصیتی اسطوره ای در میان نظریه پردازان توطئه تبدیل شد.

بابا وانگا، که نام اصلی وی ونجلیا پاندوا دیمیتروا بود، ادعا کرد که پس از نابینایی در سن 12 سالگی، خداوند به او هدیه ویژه ای داده است که به او امکان می دهد آینده را ببیند.

او به عنوان “نوستراداموس بالکان” شناخته می شد و برای هر سال پیش بینی می کرد، تا سال 5079، زمانی که معتقد بود جهان به پایان خواهد رسید.

وانگا در مزرعه ای در مقدونیه کنونی بزرگ شد و در کودکی توسط گردباد کور شد. طرفداران او معتقدند این اتفاق عجیب به او قدرت پیش بینی بخشیده است.

وانگا پیش بینی کرد که روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد و همچنین حملات 11 سپتامبر در نیویورک را به درستی پیش بینی کرد.

او در مصاحبه ای در سال 1979 گفت که روسیه بر جهان مسلط خواهد شد و ولادیمیر پوتین “ارباب جهان” خواهد شد.

وانگا در مصاحبه ای با نویسنده ای به نام والنتین سیدوروف گفت:

همه چیز مانند یخ آب می شود، فقط شکوه ولادیمیر، شکوه روسیه باقی می ماند. هر یک از سر راه خود خارج خواهند شد و نه تنها بایستند، بلکه پروردگار جهان خواهند شد.

گفته می شود وانگا در طول 50 سال زندگی حرفه ای خود همه گیری کرونا، فاجعه چرنوبیل در اوکراین در سال 1986 و مرگ پرنسس دایانا در سال 1997 را پیش بینی کرده است.

گفته می شود او سال ها پیش شیوع کووید را پیش بینی کرده بود و هشدار داد که «تاج [کرونا] “به همه جا خواهد رسید.”

در سال 1989، وانگا حملات 11 سپتامبر را به مرکز تجارت جهانی پیش بینی کرد و گفت:

وحشت، وحشت! آمریکایی ها پس از حمله پرندگان آهنین سقوط خواهند کرد. گرگ ها در بوته ها زوزه می کشند و خون بی گناه جاری خواهد شد.

وانگا همچنین پیش بینی کرد که چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده [باراک اوباما] اولین رئیس جمهور سیاه پوست، اگرچه وانگا معتقد بود که آخرین رئیس جمهور ایالات متحده خواهد بود.

او گفت که چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده با بحرانی روبرو خواهد شد که این کشور را به زیر خواهد کشید. شاید منظور او چالش های دوران ترامپ از جمله حمله به ساختمان کنگره بود.

علاوه بر این، وانگا پیش بینی کرد که اروپا در سال 2017 نابود شده و به یک “صحرای خالی از سکنه” تبدیل می شود که اشتباه بود.

منبع: روزیاتو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.