افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

پیش بینی جی پی مورگان: ما به فرصت خرید در طبقه “تاکتیکی” نزدیک می شویم

  • کد خبر : 316129
پیش بینی جی پی مورگان: ما به فرصت خرید در طبقه “تاکتیکی” نزدیک می شویم

علیرغم افت شدید امروز که باعث ترس زیادی در میان معامله گران شده است، تحلیلگران جی پی مورگان معتقدند که ما به “فرصت خرید در پایین” نزدیک می شویم. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش اسمارتک نیوز، پس از اینکه […]

علیرغم افت شدید امروز که باعث ترس زیادی در میان معامله گران شده است، تحلیلگران جی پی مورگان معتقدند که ما به “فرصت خرید در پایین” نزدیک می شویم.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، پس از اینکه بیت کوین امروز برای دومین بار به زیر 50 هزار دلار رسید، قیمت این ارز دیجیتال بار دیگر به بالای 54 هزار دلار بازگشت که ممکن است نشان دهنده تغییر روند بازار باشد.

آیا به کف قیمت بیت کوین رسیده ایم؟

در حالی که امروز شاهد شدیدترین سقوط در بازارهای مالی جهانی در سال های اخیر بودیم، تحلیلگران جی پی مورگان معتقدند که روند نزولی در بخش فناوری تقریباً به پایان رسیده است و بازار به فرصت خرید در طبقه “تاکتیکی” بسیار نزدیک است.

با کاهش 5 درصدی شاخص در معاملات اولیه روز دوشنبه، اکنون همه نگاه ها به جلسه اضطراری فدرال رزرو معطوف شده است. برخی بر این باورند که فدرال رزرو احتمالاً در واکنش به آشفتگی بازارها، نرخ بهره را خیلی زودتر از نشست سپتامبر 50 واحد کاهش خواهد داد.

در حال حاضر شاخص نوسانات بازار (VIX) بورس آمریکا که انتظارات معامله گران را در مورد شاخص S&P500 نشان می دهد، به بالای 50 رسیده است. سطحی که آخرین بار در طول سقوط شدید ناشی از شیوع کرونا در آوریل 2020 مشاهده شد.

جان شلگل یکی از مدیران جی پی مورگان در مورد وضعیت فعلی می گوید:

به طور کلی، ما فکر می کنیم که به یک فرصت تاکتیکی برای خرید در پایین ترین سطح نزدیک می شویم و ابزار ارزیابی ما برای چنین موقعیت هایی ممکن است در چند روز آینده سیگنال بیشتری را نشان دهد. با این حال، اینکه آیا بازار با جهش همراه است یا خیر، به داده های اقتصاد کلان آینده بستگی دارد.

مایکل سیلور: نگه دار!

مایکل سیلر، بنیانگذار MicroStrategy، در بحبوحه وحشت گسترده بازار در مورد کاهش قیمت بیت کوین به زیر 50000 دلار، در توییتی اعلام کرد که به حفظ سکه های خود ادامه خواهد داد.

توییت نقره ایتوییت نقره ای
منبع: X

این نشان می‌دهد که علیرغم سقوط شدید، سرمایه‌گذاران برتر بازار کریپتو همچنان به بازار اعتماد ندارند و به دنبال فرصت‌های خرید جدید هستند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-05 22:45:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.