افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

پیش بینی تولید روزانه 10 هزار بشکه نفت با توسعه میدان مسجد سلیمان

  • کد خبر : 383407
پیش بینی تولید روزانه 10 هزار بشکه نفت با توسعه میدان مسجد سلیمان

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا هیهاوند در حاشیه اجلاس پایانی پیش بینی پنج ساله چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز این شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان که با حضور رئیس شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در خصوص اجرای طرح تولید این شرکت با […]

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا هیهاوند در حاشیه اجلاس پایانی پیش بینی پنج ساله چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز این شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان که با حضور رئیس شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در خصوص اجرای طرح تولید این شرکت با روند افزایش 15 درصدی در پایان سال جاری نسبت به تعهد فعلی تولید، اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده است. و با بررسی گلوگاه ها و موانع تولید در این جلسه، مقرر شد افزایش تولید متعهد در زمان تعیین شده محقق شود.

وی با اشاره به اقدامات برنامه ریزی شده و برنامه ریزی برای افزایش تولید نفت تا پایان سال و طراحی افق تولید میادین تحت مدیریت شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان، افزود: در راستای تکمیل پروژه های در دست مهندسی. و مدیریت ساخت مناطق نفت خیز جنوب، طرح های اجرایی از جمله احداث خطوط لوله نفت، جریان چاه های میدان لالی، افزایش ظرفیت فرآوری و پمپاژ نفت واحد تعیین شد و گالنار و اقدامات مرمت و تعمیرات چاه ها برای این شرکت در نظر گرفته شده است که با اجرای طرح تدوین شده می توان به تعهد تولید اعلام شده دست یافت.

مدیرکل شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان با اشاره به پیچیدگی و عدم اطلاع از میادین و میادین این شرکت، از انجام مطالعات و مطالعات سه بعدی در میادین تحت پوشش شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان خبر داد توسط مدیریت امور فنی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تکمیل مطالعات دلیل برنامه ریزی است. نحوه افزایش تولید و استخراج ذخایر زیر نظر این شرکت می باشد.

هیهاوند با اشاره به اجرای طرح توسعه میدان نفتی مسجد سلیمان ادامه داد: مراحل اولیه اجرای طرح توسعه میدان نفتی مسجد سلیمان توسط شرکت مهندسی و توسعه نفت (متان) و تولید روزانه up در حال انجام است. تا 10 هزار بشکه نفت به تدریج و طبق برنامه زمان بندی شده است. از این رشته در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حال اجرای طرح پایلوت تزریق آب به میدان نفتی مسجد سلیمان برای افزایش تولید است اما حصول نتیجه فرآیندی زمان بر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.