افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

پیش بینی بارش برف و سیل در آذربایجان شرقی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 131048
پیش بینی بارش برف و سیل در آذربایجان شرقی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدوار وی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه ریزی های قبلی به دنبال هواشناسی فعالیت این سامانه بارشی همچنین باعث افت دمای هوا بین 6 تا 12 درجه، ابری، گاهی وزش باد شدید، احتمال گرد و غبار، رعد و برق و مه در برخی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدوار وی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه ریزی های قبلی به دنبال هواشناسی فعالیت این سامانه بارشی همچنین باعث افت دمای هوا بین 6 تا 12 درجه، ابری، گاهی وزش باد شدید، احتمال گرد و غبار، رعد و برق و مه در برخی ساعات می شود.

در پی بارش شدید باران، احتمال طغیان فصلی مسیل و رودخانه وجود دارد، به گفته مسافران عترق و دوستداران طبیعت در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها از رفتن به مناطق مرتفع و کوهستانی خودداری کنید.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به بارش برف و تگرگ در سردترین و مستعدترین مناطق استان گفت: احتمال رانش زمین و اختلال در تردد جاده ها و همچنین احتمال بارش برف وجود دارد. طوفان و یخبندان در مناطق مرتفع و کوهستانی، لذا لغو سفرهای غیر ضروری، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و توقف عملیات عمرانی و کشاورزی در مناطق سردسیر استان.

امیدواردر این مدت به دلیل وزش باد نسبتا شدید، احتمال سقوط یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و آسیب به سازه های سبک وجود دارد. سازه های سبک را تقویت کنید و هنگام عبور از وسط ساختمان ها مراقب باشید. کار کردن و لازم است خودرو در کنار درختان فرسوده متوقف نشود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.