افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
3

پیشکسوت پرسپولیس: نداشتن رقیب بیرانوند را تضعیف کرده است/ مدیران در مورد اسمار تصمیم درستی بگیرند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 207741
پیشکسوت پرسپولیس: نداشتن رقیب بیرانوند را تضعیف کرده است/ مدیران در مورد اسمار تصمیم درستی بگیرند – پرسپولیس نیوز

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: مدیران وظیفه دارند شرایط را برای پرسپولیس فراهم کنند تا این تیم به روند رو به رشد خود بازگردد. تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل و پس از جدایی یحیی گل محمدی، «اسمار لوس ویرا» را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. پرسپولیس قبل از […]

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: مدیران وظیفه دارند شرایط را برای پرسپولیس فراهم کنند تا این تیم به روند رو به رشد خود بازگردد.

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل و پس از جدایی یحیی گل محمدی، «اسمار لوس ویرا» را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. پرسپولیس قبل از شروع هفته شانزدهم 4 بازی تدارکاتی انجام داد که حاصل آن دو برد و دو باخت بود. پرسپولیس در اولین دیدار نیم فصل دوم در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و این دیدار با شکست به پایان رسید و به این ترتیب روند شکست قرمزها در دیدارهای تدارکاتی و رسمی زیر نظر اسمار ادامه یافت.

محمود شفیع، کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب اسمار گفت: اسمار سابقه همکاری با گل محمدی در پرسپولیس را دارد و شناخت لازم را از بازیکنان دارد اما به نظر من کاریزمای مربی در راس دیده نمی شود. در این مربی برزیلی به نظر من اسمار نتوانست تیم های لیگ برتری را به خوبی آنالیز کند و در بازی اول مقابل آلومینیوم نتیجه را از دست دادیم. به نظر من رضا درویش به عنوان مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره باشگاه باید برای انتخاب مربی حرفه ای برای پرسپولیس تصمیم بگیرند.

شفیعی درباره خریدهای جدید پرسپولیس گفت: عبدالکریم حسن که در پست دفاع چپ خریداری شد بازیکن سرشناسی است و سابقه دریافت جایزه مرد سال آسیا را دارد و امیدوارم پنجره نقل و انتقالات به نتیجه برسد. be در اسرع وقت افتتاح می شود تا او به همراه عیسی آل کثیر و دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس به کمک تیم بپردازند و فاصله امتیازی با استقلال را کاهش دهند و شرایط به گونه ای باشد که بتوانند قهرمانی در لیگ برتر را تکرار کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود دروازه بان دوم قابل اعتماد در ترکیب این تیم توضیح داد: بیرانوند در دیدارهای اخیر به دلیل نداشتن رقیب در پرسپولیس و تیم ملی عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است. او در بازی با قطر و آلومینیوم اشتباهات جدی داشت. به نظر من حداقل باید یک دروازه بان دوم می آوردند تا بیرانوند هم احساس خطر کند و با دقت بیشتری به بازی ادامه دهد.

شفیعی در پایان تصریح کرد: درویش و هیات مدیره باید به گونه ای عمل کنند که پرسپولیس به جایگاه اصلی خود بازگردد، این عزیزان نباید مشکلات پرسپولیس را دست کم بگیرند تا هواداران را نگران کنند. جایگاه فعلی پرسپولیس جایگاهی در جدول نیست و هواداران حق دارند از نتایج این تیم گلایه کنند. امیدوارم پرسپولیس در بازی بعدی بتواند نتیجه لازم را بگیرد تا اوضاع تیم بیشتر از این آشفته نشود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)