افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

پیشکسوت پرسپولیس: اگر پنالتی نمی گرفتند، استقلال تا صبح به پرسپولیس گل نمی زد/ خوشحالی افشاریان باورنکردنی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153926
پیشکسوت پرسپولیس: اگر پنالتی نمی گرفتند، استقلال تا صبح به پرسپولیس گل نمی زد/ خوشحالی افشاریان باورنکردنی است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال تا صبح نتوانست به پرسپولیس گل بزند اما در کمال تعجب برای این تیم پنالتی گرفت. سهراب انتزای در گفت وگو با فارس، درباره دربی 102 که روز گذشته بین دو تیم پرسپولیس و استقلال به تساوی کشیده شد، اظهار داشت: این دیدار آنطور که پیشکسوتان و هواداران می خواستند […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال تا صبح نتوانست به پرسپولیس گل بزند اما در کمال تعجب برای این تیم پنالتی گرفت.

سهراب انتزای در گفت وگو با فارس، درباره دربی 102 که روز گذشته بین دو تیم پرسپولیس و استقلال به تساوی کشیده شد، اظهار داشت: این دیدار آنطور که پیشکسوتان و هواداران می خواستند فنی نبود و بار فنی زیادی نداشت. مردم می خواستند یک مسابقه با کیفیت ببینند، اما در نهایت اینطور نشد. به نظرم کیفیت بازی توجهم را جلب نکرد و حرفی برای گفتن نداشتم و آنطور که مردم می خواستند و انتظار داشتند بازی باکیفیتی را ندیدند.

وی در خصوص اینکه تساوی عادلانه بود یا خیر، گفت: بازی تا دقیقه 70 که امید عالیشاه به گل رسید، چیزی نداشت و از نظر کیفی به گونه ای بود که حتی آنهایی که دربی را ندیده بودند چیزی از دست ندادند. اما بعد از گل عالیشاه، مسابقه کمی هیجان انگیز شد و استقلال برای گلزنی حمله کرد. به نظر من علی شاه یک دربی همه کاره است که در این دیدار خیلی خوب گل می زند و تاثیرگذار است. در مورد بازی پنالتی هم باید بگویم اتفاقاتی افتاد که برای فوتبال ما خوب نبود.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: ما می گوییم حرفه ای هستیم و درباره VAR صحبت می کنیم اما اتفاقی که دیروز افتاد نشان داد VAR چه بیاید و چه نیاید شرایط تغییر می کند. در این شرایط حتی با VAR هم هیچ اتفاقی نمی افتد و دیدید که داور یک پنالتی تصادفی برای استقلال گرفت و این در حالی است که داور دو قدم از صحنه فاصله داشت و تصمیم گرفت پنالتی نگیرد اما در فیلم با کمک داور. ، آن صحنه پنالتی گرفته شد. فکر می کنم اگر استقلال تا صبح بازی می کرد نمی توانست به پرسپولیس گل بزند اما در صحنه مشکوک پنالتی فکر می کنم گروهی می خواستند دربی مساوی شود.

اعتزیری ادامه داد: ویدئویی در اینترنت منتشر شده است که بعد از گل استقلال می بینیم که خداداد افشاریان در حال انجام یک خوشحالی عجیب است که واقعا باورنکردنی است. به همین دلیل فکر می کنم عده ای دوست داشتند این مسابقه مساوی شود و شاید قدرتی پشت صحنه به دنبال تساوی بود و نمی خواست استقلال شکست بخورد. خود بازیکنان استقلال هم می دانند که آن صحنه پنالتی نبود اما در کمال تعجب داور یک پنالتی برای استقلال اعلام کرد.

وی در خصوص اظهارات علی سامره، مدیر فنی استقلال و صحبت های جنجالی که انجام داد، افزود: من حرفی بر صحبت های سامره ندارم و فکر می کنم بهتر است باشگاه این مسائل را پیگیری کند.

عیساتی در خصوص شادی پس از گل جواد نکونام و واکنش هایی که در محوطه جریمه داشت، خاطرنشان کرد: به هر حال در همه جای دنیا رسم بر این است که بعد از گل جشن بگیرند و به هیچکس نمی توان گفت که چرا خوشحالی اما جواد نکونام. او سال ها بازیکن ملی پوش بود، او کاپیتان بود و باید خودش را کنترل می کرد. درست است که او در شرایط سختی قرار دارد اما از او انتظار بیشتری می رود که این مسائل را رعایت کند چون او کاپیتان تیم ملی بود و نگاه مردم به او متفاوت است. او حق دارد خوشحال باشد اما آمدن روی نیمکت ما و اینطور خوشحالی شایسته نکونام نبود. باز هم تاکید می کنم هرکسی حق دارد بعد از گل خوشحال باشد اما انتظار می رفت نکونام خودش را کنترل کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)